Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Volkswagen Tiguan 2025 (Перший тест-драйв)

Коли попереднє покоління Volkswagen Tiguan з’явилося у 2016 році, його поява була доволі непомітною. Порівняно з такими важковаговиками, як Toyota RAV4, Honda CR-V та Kia Sportage, йому бракувало, особливо в плані простору, технологій та якості. Але VW взяв відгуки до уваги, і Volkswagen Tiguan 2025 року повертається рішуче, зі значними покращеннями в матеріалах інтер’єру, технологіях та дизайні. Цього разу він готовий до серйозної боротьби.

Щойно ми сіли в новий Tiguan, припаркований на тлі захоплюючих краєвидів Бозмана, штат Монтана, ми зрозуміли, що Volkswagen виконав свою домашню роботу. Великі екрани? Є. Ефектний інтер’єр? Так. Чорт забирай, навіть масажні сидіння доступні, що зазвичай не зустрічається в цьому класі. Це хід прямо з підручників Hyundai та Kia, пропонуючи преміальні функції за прийнятною ціною. Що важливіше, VW нарешті, здається, краще розуміє, чого хочуть північноамериканські водії. Цей новий Tiguan 2025 року був розроблений спеціально для клієнтів у США, і, незважаючи на те, що ми їздили на ньому лише короткий час, ми впевнено можемо сказати, що Tiguan знову в грі.

Інтер’єр, який не розчарує

Зазирнувши всередину Volkswagen Tiguan 2025 року, ви можете подумати: “Це справді VW?” Базова модель Tiguan S починається від 30 720 доларів і вже в стандартній комплектації має такі функції, як 12,9-дюймовий сенсорний екран, 10,25-дюймова цифрова панель приладів (Cockpit Pro за термінологією VW), підігрів передніх сидінь та датчики паркування. Непогано для початкової комплектації. Піднімаючись вище по комплектаціях, ви отримуєте все більше приємних опцій: SE додає атмосферне освітлення, SE R-Line Black включає проєкційний дисплей та панорамний люк, а топова SEL R-Line пропонує вентильовані та масажні передні сидіння. Tiguan, безперечно, одягнений так, щоб вражати.

Що дійсно вирізняє Tiguan 2025 року, так це помітний крок вперед у якості оздоблення салону. Volkswagen не просто додав кілька приємних деталей; він повністю переробив салон, використовуючи матеріали, які справді відчуваються як преміальні. Базова комплектація має тканинні сидіння з бамбукової пряжі з тисненим візерунком, що додає м’якості, а топова комплектація пропонує стьобані шкіряні сидіння та справжнє американське дерево на панелі приладів, що підвищує елегантність салону. Залежно від комплектації, шкіра або тканина поширюються на дверні панелі, а м’які на дотик поверхні знаходяться саме там, куди природно лягають ваші лікті. Так, на центральній консолі, ручках та нижніх частинах дверних панелей все ще є трохи твердого пластику, але загалом зусилля помітні. Команда дизайнерів VW також заслуговує на похвалу за їхнє відчуття кольору. Коричнево-чорна комбінація в SEL R-Line виглядає гостро та вишукано, і навіть сіро-чорна суміш базової моделі відчувається свіжішою та привабливішою, ніж море тьмяних чорних інтер’єрів, які ми бачили в минулих Tiguan та в деяких конкурентів.

Volkswagen також перемістив селектор передач з центральної консолі на рульову колонку, звільнивши простір і зробивши більші підсклянники. Можливо, знадобиться деякий час, щоб звикнути до роботи нового селектора: він схожий на той, що використовується в ID.4 або ID.Buzz, де ви переміщуєте селектор вперед, щоб їхати вперед, і назад, щоб увімкнути задню передачу. Сам селектор міг би бути якіснішим, але це вже прискіпливість.

У нас було чимало нарікань на інформаційно-розважальну систему Volkswagen — головним чином на ці вибагливі сенсорні повзунки для регулювання гучності та температури. І хоча Tiguan 2025 року не повністю відмовився від них (так, повзунки температури все ще є), принаймні з’явилася належна ручка регулювання гучності, яка також виконує функцію селектора режимів водіння (про це пізніше).

Простір салону Volkswagen Tiguan 2025 року влучає в золоту середину. Маючи зріст 183 см, я мав достатньо місця для ніг, сидячи позаду свого водійського сидіння, і запас над головою також був пристойним — хоча вищі люди можуть відчути деяку тісноту зверху. Двоє дорослих цілком комфортно розмістяться на другому ряду, але третій зробить поїздку тісною. Місце для багажу щедре, зі зручними бічними кишенями для зберігання дрібних предметів. Другий ряд складається у співвідношенні 60/40, і ви можете опустити сидіння як ззаду, так і з багажного відділення. Одна помітна зміна: третій ряд зник. Так, Tiguan 2025 року залишається з двома рядами сидінь, що ставить його в один ряд з більшістю його конкурентів у класі компактних SUV.

Технології займають центральне місце в новому Tiguan, і, як і у випадку з інтер’єром, Volkswagen доклав чимало зусиль. Більшість комплектацій оснащені 12,9-дюймовим сенсорним екраном, а топова SEL R-Line отримує величезний 15,0-дюймовий дисплей. Інформаційно-розважальне програмне забезпечення однакове для всіх комплектацій — до нього потрібно трохи звикнути, але як тільки ви розберетеся, користуватися ним легко. Графіка чітка та легко читається, а бездротові Apple CarPlay та Android Auto є стандартними. Ви також отримуєте чотири порти USB-C зі швидкою зарядкою на 45 Вт та 15-ватну бездротову зарядну панель, яка навіть має власну систему охолодження, щоб запобігти перегріву вашого телефону. Ми зіткнулися з деякими технічними проблемами з нашим довгостроковим VW GTI 2023 року, тому сподіваємося, що ця нова система буде стабільнішою.

За кермом

Хоча оновлення силового агрегату не такі кардинальні, як переробка інтер’єру, все ж приємно бачити, що Volkswagen вичавлює трохи більше потужності з двигуна Tiguan. Знайомий 2,0-літровий чотирициліндровий турбований двигун перейшов у нову модель, тепер розвиваючи 201 кінську силу та 281 Нм крутного моменту — це на 17 к.с. більше, ніж у попередньої моделі, хоча крутний момент дещо зменшився на 19 Нм. Потужність передається на передні колеса через восьмиступінчасту автоматичну коробку передач, а система повного приводу 4Motion від VW доступна як опція за 1700 доларів на всіх комплектаціях, крім SEL R-Line, де вона є стандартною. Автомобіль, безумовно, не швидкий, але його потужності цілком достатньо.

Ми випробували топову комплектацію Tiguan SEL R-Line на мальовничих звивистих дорогах Монтани і залишилися задоволені його керованістю. 2,0-літровий турбодвигун добре підходить для розмірів цього SUV. Він не виграє багатьох драгрейсингів, але й недостатньо потужним не відчувався. Тим не менш, є ще куди вдосконалюватися. Реакція дросельної заслінки могла б бути плавнішою, а восьмиступінчаста автоматична коробка передач виграла б від швидших перемикань на нижчу передачу, коли вам потрібна більша потужність. Вона виконує свою роботу, але трохи більша витонченість пішла б на користь.

Звивисті дороги Монтани стали випробуванням для контролю кузова Tiguan. Звісно, у крутих поворотах був деякий крен кузова, але нічого незвичайного для компактного SUV цього класу. На довгих дугах новий Tiguan відчувався зібраним, а підвіска поглинала навіть неприємні вибоїни, не викликаючи трясіння в салоні. Загалом, ходова частина забезпечує приємний баланс, утримуючи вібрації на мінімумі та забезпечуючи плавне та комфортне пересування. В основі всього цього новий Tiguan перейшов з платформи VW MQB на оновлену MQB Evo, скинувши близько 77 кілограмів порівняно з моделлю 2024 року та зміцнивши свою конструкцію кузова за рахунок більшої кількості високоміцної сталі.

Пам’ятаєте ту ручку регулювання гучності, про яку ми говорили? Вона виконує кілька функцій — натисніть на неї, і вона перетвориться на селектор режимів водіння. Звідти ви можете вибрати різні режими водіння або “атмосфери”; останні поєднують налаштування освітлення та звуку відповідно до обраного настрою. Під час круїзу мальовничими пейзажами Монтани ми обрали атмосферу “Природа” зі зменшеною гучністю та приглушеним жовтим підсвічуванням салону. Звичайні режими водіння VW також присутні: Eco, Comfort, Sport та Custom на кожній моделі, а версії з повним приводом додають режими Off-Road та Snow. Як і очікується, кожен режим впливає на реакцію дросельної заслінки, поведінку трансмісії та відчуття керма.

Наш час за кермом був коротким, але одне, що запам’яталося, — це тиша в салоні на швидкостях шосе. Ця спокійна поїздка значною мірою зумовлена звукоізоляційним лобовим склом, але майте на увазі, що це функція, доступна лише для топової комплектації.

Що не сподобалося?

Volkswagen Tiguan 2025 року знаменує собою великий крок вперед порівняно зі своїм попередником — особливо всередині, де покращені матеріали та продумані деталі салону створюють помітну різницю. Звісно, є ще куди вдосконалюватися, але VW зробив Tiguan кращим у всіх аспектах. Цей SUV став більш конкурентоспроможним у своєму сегменті, маючи багату стандартну комплектацію та відповідну ціну порівняно з лідерами сегменту. З базовою комплектацією S, що починається від 30 720 доларів, і топовою SEL R-Line за 41 180 доларів, Tiguan пропонує хороше співвідношення ціни та якості, особливо якщо ви розглядаєте нижчі комплектації.

Ми все ще сподіваємося, що Volkswagen привезе до нас гібридну модель, яка доступна в Європі, і нам сказали, що вона в дорозі, але ще не скоро. Tiguan 2026 року також має запропонувати потужніший варіант 2,0-літрового турбодвигуна, але наразі модель 2025 року є серцем лінійки, пропонуючи багато чого з того, що шукають покупці в цьому класі.

👁 324
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності