Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Jaguar Land Rover припинить власне виробництво в Китаї

Jaguar Land Rover припинить виробництво всіх своїх моделей у Китаї протягом наступних 18 місяців, оскільки автовиробник переосмислює неприбуткове спільне підприємство з Chery напередодні запуску нового бренду Freelander у 2026 році.

На боці Jaguar виробництво моделей XE, XF та E-Pace, які зараз виготовляються на заводі, що спільно належить Chery, буде згорнуто у вересні. Land Rover припинить китайське виробництво Range Rover Evoque та Land Rover Discovery Sport до кінця наступного року.

З’являється Freelander

Назва Freelander має повернутися, але не в тому вигляді, в якому ви її знаєте. Згідно з повідомленням від AutoNews, для JLR та Chery готується нова лінійка моделей, орієнтованих на Китай, які продаватимуться під абсолютно новим брендом Freelander. Лінійка буде базуватися на платформі Chery T1X, розробленій за сприяння JLR ще в 2016 році. Модульна платформа T1X наразі лежить в основі кількох позашляховиків Chery, Tiggo, Omoda та Jaecoo.

Перший Freelander матиме гібридну силову установку з можливістю підзарядки. JLR братиме участь у розробці дизайну, але Freelander не лише використовуватиме китайську архітектуру, а й буде чітко орієнтований на місцевий ринок, маючи “китайські атрибути” та “китайську вартість”, що зробить його “ідеальним для китайського ринку”, за словами фінансового директора JLR Річарда Моліньє.

Вважається, що автомобілі Freelander продовжать продаватися поряд з більшими імпортними моделями, такими як Range Rover та Defender, які є дорожчими і менш вразливими до цінової війни з місцевими виробниками.

Китайські труднощі

Моліньє повідомив інвесторам, що складний рік пов’язаний із завершенням життєвого циклу більшості моделей і що інші бренди стикаються з подібними проблемами. Дійсно, китайський ринок виявився надзвичайно складним для закріплення позицій іноземними автовиробниками. Кілька брендів, таких як суббренд “AUDI” від Audi, розробляють нові способи залучення місцевих покупців, використовуючи при цьому вітчизняні технології.

Проте, збитки минулого року сталися одразу після прибутку в 47,8 мільйона доларів протягом 2023 фінансового року. На щастя для JLR, продажі за перші чотири місяці 2025 року почали зростати, чому сприяло зростання попиту в США. Однак для компанії, яка колись вважала Китай своїм найбільшим ринком, Китай тепер посідає лише п’яте місце, що свідчить не лише про слабкі результати, а й про загальне зниження на тлі нової конкуренції.

Freelander може стати глобальним

Хоча це ще далеко не підтверджено, існує велика ймовірність того, що бренд Freelander може стати глобальним. Враховуючи дещо заплутану стратегію JLR щодо створення “портфеля брендів” з такими суббрендами, як Range Rover та Discovery, орієнтований на Китай бренд Freelander може продаватися за кордоном.

“Він має потенціал стати глобальним”, – сказав Моліньє, що також може відповідати планам Chery щодо подальшого виходу на закордонні ринки. Минулого року Chery стала найбільшим експортером автомобілів у Китаї, відправивши 1,14 мільйона одиниць.

👁 165
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності