Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Nissan Juke оновлено, що ви можете його не впізнати

Juke 2026 року буде повністю електричним, з радикальним дизайном, натхненним концептом Hyper Punk.

Цей позашляховик, що вироблятиметься в Сандерленді, Велика Британія, є частиною плану Nissan щодо випуску п’яти електричних моделей до 2026 року.

Очікуйте запас ходу від 400 до 480 кілометрів завдяки варіантам з двома батареями цієї субкомпактної моделі.

Хоча Nissan і долає фінансові труднощі, це не сповільнило прагнення компанії переосмислити одну зі своїх найвиразніших – і безперечно суперечливих – моделей для електричної ери: субкомпактний кросовер Juke наступного покоління. Незважаючи на виклики, Nissan сповнений рішучості рухатися вперед у майбутнє електромобілів.

Третє покоління Juke має намір розвинути репутацію своїх попередників щодо оригінального дизайну та практичності, а виробництво планується розпочати на заводі Nissan у Сандерленді, Великобританія. В рамках ширшої стратегії Nissan прагне випустити п’ять електричних моделей в Європі до 2026 року. Цікаво, що те ж саме підприємство, за повідомленнями, відкриває свої двері для китайського державного партнера Dongfeng, який може виробляти власні моделі поряд з електричними пропозиціями Nissan. Ось це багатозадачність!

Цікавитеся, що чекає на Juke далі? Читайте далі, оскільки ми розшифровуємо те, що нам відомо, на основі тизерних зображень Nissan та кількох добре поінформованих інсайдерських звітів.

Дизайн нового Juke, схоже, продовжить традицію авангардного стилю цієї моделі. На тізерному зображенні, опублікованому Nissan, його наступник виглядає більш кутастим, ніж нинішня модель, з похилим дахом у стилі купе та складними, гострими лініями кузова.

Він черпає натхнення у сміливому концепті Hyper Punk, показаному на автосалоні Japan Mobility Show 2023. Цей концепт вирізнявся геометричними формами, що нагадували орігамі, та футуристичними світловими елементами. Хоча серійний Juke буде менш екстремальним, ніж цей виставковий автомобіль (без дверей-ножиць чи гіпертрофованих крил), він збереже яскравий характер, що викликає почуття “любові або ненависті”, з ключовими особливостями, включаючи триелементні ДХВ, кутасте контрастне облицювання та приховані ручки задніх дверей.

Більш вишуканий, технологічний салон

Хоча офіційних фотографій салону ще не оприлюднено, повідомлення свідчать про більш просторий та вишуканий інтер’єр з покращеними матеріалами, об’ємом багажника та загальною якістю збірки. Що стосується дизайну, салон може черпати натхнення з технологічно орієнтованої кабіни концепту Hyper Punk, маючи глибоко скульптурну панель приладів та центральну консоль, що охоплює водія та чітко орієнтована на нього.

Щодо технологій, Juke EV має отримати новітню інформаційно-розважальну систему Nissan, можливо, еволюцію інтерфейсу, що використовується в більшому Ariya EV, з великим сенсорним екраном, цифровою панеллю приладів, проєкційним дисплеєм та широкими можливостями підключення.

Основи

В основі нового кросовера лежатиме одна зі спеціалізованих електричних платформ Альянсу Renault-Nissan-Mitsubishi. Японський автовиробник ще не підтвердив точну архітектуру. Проте інсайдерські повідомлення вказують на те, що Juke EV використовуватиме платформу CMF-EV, ту саму, що лежить в основі Ariya та майбутнього Leaf третього покоління.

Платформа CMF-EV, розроблена для електромобілів C-сегменту, дозволить Juke розмістити більшу батарею та силовий агрегат, одночасно покращивши внутрішній простір та компонування, що допоможе вирішити попередні проблеми з тіснотою.

Підвищені амбіції

На відміну від попередньої моделі, наступний Juke буде виключно електричним. Підтверджені деталі поки що тримаються в секреті, але інсайдери галузі припускають, що він може запропонувати вибір акумуляторних блоків ємністю 63 кВт·год та 87 кВт·год, подібних до Ariya, що забезпечить запас ходу приблизно 400-480 км. З іншого боку, Nissan також може спробувати знизити витрати, використовуючи менший акумуляторний блок ємністю 40-55 кВт·год.

У будь-якому випадку, стандартний Juke EV, ймовірно, матиме передній привід та одномоторну установку, що видаватиме близько 120-150 кінських сил (90-112 кВт). Для тих, хто прагне більшої потужності, може бути запропонована повнопривідна версія з двома двигунами, ймовірно, у більш потужному варіанті Nismo.

Конкуренти та презентація

Коли новий Juke нарешті вийде на ринок, він зіткнеться зі зростаючим списком електрифікованих конкурентів, серед яких Jeep Avenger EV, Ford Puma Gen-E, Kia EV3, Renault 4 EV у ретро-стилі, Hyundai Kona Electric, Citroen C3 Aircross та Peugeot e-2008. Очевидно, що ринок менших електричних кросоверів розігрівається, і Juke потрібно буде показати свою найкращу гру.

Нинішній Juke ще деякий час продаватиметься поряд зі своїм електричним наступником, але офіційна презентація нового Juke очікується пізніше цього року. Хоча Nissan підтвердив свої плани щодо запуску Juke EV в Європі до наступного року, поки що немає інформації про те, чи продаватиметься він у Північній Америці. З огляду на значні мита, Nissan, можливо, чекає, щоб побачити, як розгортатимуться події, особливо після того, як США нещодавно підписали угоду про зниження британського автомобільного мита з 27,5% до 10% для квоти в 100 000 автомобілів.

👁 788
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності