Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Електроавто VW дешевшають завдяки новим батареям

Volkswagen здешевлює електромобілі завдяки новим батареям LFP

Електромобілі Volkswagen стануть доступнішими завдяки впровадженню нової технології акумуляторів LFP. Ці батареї мають хорошу щільність енергії та меншу вагу. Їх планують використовувати як у нових компактних моделях, так і в ID.3, ID.4 та ID.7.

Модель ID.2, розміром з Polo, вийде восени 2025 року. Її стартова ціна очікується близько £20 000. А серійна версія концепту ID.Every1 — ID.1 — має з’явитися у 2027 році з орієнтовною ціною £17 000. Наразі найдешевший електромобіль Volkswagen — це ID.3, який коштує приблизно £30 000. Але з впровадженням нової технології його вартість може знизитися.

Нові моделі отримають літій-залізо-фосфатні (LFP) батареї. Вони дешевші у виробництві, ніж ті, що базуються на нікель-марганець-кобальтовому (NMC) катоді, який використовується в поточних моделях ID. Хоча LFP має меншу щільність енергії, Volkswagen компенсує це збільшенням кількості елементів у батареї завдяки новій системі «елемент до модуля» (cell-to-pack).

Усі електромобілі Volkswagen базуються на платформі MEB. Її оновлять до версії MEB Plus, яка зможе вміщувати новий тип батарей. Це оновлення заплановано на початок 2026 року.

Керівник марки Volkswagen Томас Шефер заявив, що компанія вирішила перейти на MEB Plus уже наступного року та запровадити нові батареї LFP. За його словами, це стане важливим кроком у зниженні вартості електромобілів.

Це частина великого плану Volkswagen. Усі моделі, включаючи ID.3, ID.4 та ID.7, отримають оновлену платформу MEB Plus. Вони також будуть оснащені батареями LFP.

Для масового виробництва LFP є найкращою технологією. Вона забезпечує зниження вартості та дозволяє створювати більш доступні електромобілі.

Зміни торкнуться не лише технічної частини. Оновлений ID.3 отримає новий дизайн у стилі майбутньої моделі ID.2.

Volkswagen впроваджує нові легкі батареї та збільшує їх виробництво в Європі

Volkswagen переходить на новий дизайн батарей cell-to-pack, який подібний до технології Blade від BYD. У цій конструкції довгі акумуляторні елементи розташовані по всій площі батарейного блоку, що підвищує щільність енергії та зменшує вагу, оскільки відпадає потреба в додаткових металевих ребрах для фіксації модулів. Це дозволяє встановити більше батарейних елементів навіть у компактних моделях, таких як ID.1 з короткою колісною базою.

Виробництво батарей відбуватиметься на заводах PowerCo в Європі: у Зальцгіттері (Німеччина), Валенсії (Іспанія) та Онтаріо (Канада). Загальна потужність цих підприємств сягне близько 200 гігават-годин. Основний обсяг виготовлятимуть батареї літій-залізо-фосфатного (LFP) типу, які є дешевшими і безпечнішими, ніж нікель-марганець-кобальтові (NMC), що залишаються для преміальних моделей з високими вимогами до продуктивності.

Платформа MEB Plus, оновлена для нового типу батарей, дозволить підвищити ефективність і знизити вартість електромобілів Volkswagen.

Новий дизайн батарей cell-to-pack легко масштабується для зниження вартості. Така ж конструкція може використовуватися для більш продуктивних батарей NMC у моделях Porsche та Audi. Для платформи MEB Plus не застосовуватимуть дизайн «cell-to-body», де батарея є частиною конструкції авто, як у BYD Seal, але Volkswagen планує впровадити це пізніше.

Батареї вироблятимуться в Європі

Батареї виготовлятимуться в Європі на пілотному заводі у Зальцгіттері (Нижня Саксонія), що належить дочірній компанії VW — PowerCo.

Генеральний директор Volkswagen Олівер Блюме називає батарейну комірку «камера згоряння майбутнього» і підкреслює, що це ключова компетенція компанії, тому важливо володіти знаннями та виробництвом. Завод у Зальцгіттері розширить виробництво цього року.

Потужність заводу становитиме близько 40 гігават-годин, виробництво розділять між LFP та NMC батареями. Більшість виробництва припаде на LFP, але також будуть і NMC. Перехід на LFP спостерігається майже у всіх сегментах, окрім високопродуктивних моделей преміумкласу.

👁 61
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності