Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Огляд Skoda Kodiaq

Найпопулярніший сімейний автомобіль Skoda отримує сміливе друге покоління. Новий стиль — це радше еволюція, ніж революція.

Один із найуніверсальніших автомобілів на ринку отримав друге покоління. Варто сказати, що ми дуже полюбили попередню версію Kodiaq, багато про нього говорили й давали нагороди. Історія успіху Skoda, мабуть, досягла свого піка у 2016 році, коли з’явилася перша генерація цієї моделі.

Це був семимісний позашляховик, який міг серйозно кинути виклик Land Rover Discovery, при цьому коштуючи значно менше. Автомобіль пропонував якісні матеріали, чітке керування і сучасний дизайн у досить рідкісному сегменті ринку. Багато п’ятимісних SUV давно вже заполонили наші вулиці, але по-справжньому практичні семимісні варіанти зустрічаються значно рідше. Kodiaq був одним із найкращих серед них.

Складно було б звинуватити Skoda в тому, що вони просто зробили легкий фейсліфт і назвали цю версію новою, боячись зіпсувати хорошу машину. На перший погляд, так і здається: хоч і є нова мова дизайну під назвою «Modern Solid», нова яскрава світлова смуга спереду й оновлений логотип Skoda, загальний вигляд Kodiaq залишився знайомим і трохи вдосконаленим.

Великі задні ліхтарі, сріблясті задні стійки та новий колір кузова під назвою Bronx Gold (елегантний коричневий) додають автомобілю свіжості. Але той, хто вже користувався попередньою моделлю, легко впізнає в новій авто свого старого друга, що ще дає кілька миттєвостей спокою перед шкільною метушнею.

Що ж нового?

Зміни значні. Вперше в Kodiaq з’явилася батарейна електрифікація. Автомобіль багато в чому схожий на Volkswagen Tiguan. Доступні бензинові та дизельні двигуни — так, дизель ще є! Також є плагін-гібрид із низькими викидами CO2. Повністю електричний кросовер — це окремий Enyaq.

Бензинові двигуни: 1,5 л, 148 к.с. із м’яким гібридом і 2,0 л, 201 к.с. з повним приводом. Дизелі — 2,0 л, 148 к.с. з переднім приводом і 190 к.с. з повним. Skoda каже про економію 47,4 миль на галон для бензину і 53,2 — для дизеля. Семимісний варіант трохи більш витратний.

Плагін-гібрид поєднує 1,5-літровий двигун, електромотор і батарею 25,7 кВт·год. Разом — 201 к.с. Офіційний запас ходу на електриці — 75 миль. На практиці — 50–60 миль. Їзда на електриці комфортна і без проблем.

Зарядка: швидка CCS — 40 кВт, 10–80% за 26 хвилин. Домашня чи вулична — до 11 кВт, повна зарядка за 2,5 години. Плагін-гібрид має лише 5 місць, що трохи шкода.

Найпотужніший — Kodiaq vRS з 2,0-літровим двигуном на 262 к.с. Він має той самий мотор, що і Skoda Octavia vRS, VW Golf GTI й Tiguan. Потужність зросла на 20 к.с. Має всі сім місць.

Зовні майже не змінився. Під капотом — теж мало змін, окрім збільшеної потужності. Kodiaq vRS не повністю виправдовує свою репутацію. Детальніше — у вкладці Driving.

Усі двигуни — чотирициліндрові. В комплекті — автоматична коробка DSG з подвійним зчепленням.

Більше нема механіки?

Ні, лише 3% покупців брали «ручну» коробку в попередній моделі. Тому це шанс оновити салон. Замість традиційного важеля передач тепер перемикання між паркуванням, рухом і заднім ходом — на правому рульовому важелі. Ліворуч — комбіновані покажчики повороту і двірники.

Вільного місця стало більше — для відсіків і зручного зберігання телефонів. Є дві вентильовані бездротові зарядки, щоб гаджети не перегрівалися. Центральний дисплей — 13 дюймів, цифрова панель — 10 дюймів. Особливо цікаві три «розумні кнопки», які змінюють функції — звук, режими їзди або клімат-контроль. Салон виглядає сучасно і цифрово, але зберігає практичність.

Ціна зросла?

Так, старт від £38,140 за п’ятимісний SE з бензиновим 1,5-літровим двигуном. Дизель коштує на пару тисяч дорожче. За семимісний варіант доплата £860. Найдорожча комплектація SE L починається від £40,000 і це найдешевший повнопривідний Kodiaq — від £46,000. Плагін-гібрид стартує від £42,000. За vRS доведеться викласти понад £50,000. Це дуже висока ціна для Skoda.

Загалом, ціни близькі до Volkswagen Tiguan, але Kodiaq має простіші комплектації і більше стандартного обладнання, а також продуманий дизайн. Першу генерацію продали понад 800,000 автомобілів. Мільйонний скоро з’явиться.

Якщо потрібні сім місць, але не Skoda.

Подумайте про Hyundai Santa Fe, Peugeot 5008, Seat Tarraco, Nissan X-Trail, Kia Sorento і Mercedes GLB. Hyundai та Kia пропонують семимісні гібриди, Peugeot має електричну семимісну версію 5008, як і Mercedes з EQB. Для економії є Dacia Jogger. Land Rover має Discovery і Discovery Sport.

Вердикт

Автомобіль керується чітко і не здається важчим за багато універсалів. Він також має більше простору, ніж більшість з них.

Kodiaq був, мабуть, найкращою моделлю Skoda і дуже популярним автомобілем. Замінити його було складним завданням.

Виглядає, Skoda впоралася. У важливих аспектах — практичності, комфорту і дизайні салону — новинка така ж, як і попередник, але з невеликими покращеннями. Трохи більше простору, нові технології і плагін-гібрид, який дозволяє Skoda приєднатися до електрифікації.

Skoda уникнула проблем, які є у деяких конкурентів: новий Kodiaq не здається занадто високим або важким. Він добре керується і дає гарний огляд дороги. Автомобіль має великий багажник у більшості конфігурацій. З усіма сімома сидіннями об’єм багажника порівнянний зі звичайним хетчбеком.

Ціна зросла, а зовнішній вигляд став менш виразним. Але в цілому критикувати його складно.

👁 163
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності