Stellantis готує новий план — зміни вже почались
— 01.08.2025Stellantis оновлює модельний ряд і готує бізнес-план на 2026 рік. Новий курс визначиться вже незабаром.
Виглядає, ніби Renault 5 занурили в гормони росту
Новий Renault 5 Turbo справді вражає своїм дизайном. Вона виглядає, ніби звичайний Renault 5 раптом «підріс» на гормонах росту — стала ширшою, агресивнішою, більш спортивною. Шалені показники швидкості вже не дивують у світі електромобілів, але те, наскільки радикально змінили зовнішній вигляд, дійсно вражає.
Унікальні двигуни, вбудовані прямо у колеса, додають їй технічної екзотики, а каркас безпеки та ралійне ручне гальмо говорять про серйозний намір створити не просто красиву машину, а справжній екстремальний спорткар.
Звісно, ціна досить висока, але це майже зовсім новий автомобіль, створений фактично з нуля. І якщо говорити чесно — чи був коли-небудь більш захопливий електромобіль? Відповідь для багатьох буде негативною.
Всі знають, що більша швидкість не означає більше задоволення
Машина справді виглядає привабливо і, без сумніву, буде дуже швидкою. Але важливо пам’ятати: швидкість — це не єдине, що приносить задоволення від водіння, особливо коли йдеться про електромобілі. Часто надто технічно круті та дорогі моделі виявляються спрощеними у реальному використанні або втрачають ту «душу», яка робить керування по-справжньому захопливим.
Враження від концепту Turbo 3E
Концепт Turbo 3E – цей хот-хетч мав 375 кінських сил, гідравлічне ручне гальмо та можливість повороту керма на 50 градусів — все для того, щоб дарувати максимум задоволення від дрифту. Проте, попри всі ці круті технічні рішення, враження від їзди було дещо стриманим. Серійна версія обіцяє бути ще швидшою, але варто пам’ятати, що у світі електрокарів не завжди більше — означає краще.
Досвід Renault з електричними хот-хетчами
Renault вже спробували зробити власний електричний хот-хетч — Alpine A290. Машина вийшла доволі непоганою, але вона не викликала особливого захоплення, швидше – нейтральне ставлення. Тож виникає питання: чому новий автомобіль не отримав бренд Alpine, який асоціюється з гоночними та спортивними машинами? І ще одна важлива деталь — чому його ціна сягає 120 тисяч фунтів? Це робить його дуже дорогим у порівнянні з конкурентами, і це викликає сумніви щодо його комерційного успіху.
Чи виправдає Renault 5 Turbo очікування?
Renault 5 Turbo — це амбіційний проєкт, який поєднує в собі сучасні технології та ностальгію за класикою. Але чи стане він легендою серед електромобілів, або залишиться дорогим шоу-каром для фанатів — покаже час. Поки ж він точно змушує говорити про себе і підіймає планку в сегменті електричних хот-хетчів.