Родстер Mercedes-Maybach SL680 (огляд)
— 08.07.2025Mercedes представив особливу версію легендарного родстера – Mercedes-Maybach SL680.
Volkswagen може продати Italdesign або знайти нового партнера
Volkswagen Group розглядає можливість продажу компанії Italdesign або пошуку нового партнера. Це відбувається в межах масштабної реорганізації її німецьких операцій.
Потреба у фінансовому зміцненні
Концерн шукає шляхи покращення фінансового стану, адже стикається з посиленою конкуренцією, особливо з боку китайських автовиробників. Продаж Italdesign може допомогти отримати додаткові кошти для розробки нових привабливих моделей.
Історія Italdesign
Italdesign була заснована у 1968 році дизайнером Джорджетто Джуджаро та Альдо Мантовані під назвою Studi Italiania Realizzazione Prototipi. У 2010 році Audi придбала 90,1% акцій компанії. У 2015 році Джуджаро вийшов з бізнесу, продавши свої залишкові акції Audi.
Можливий продаж та інтерес з боку інших компаній
За даними Reuters, концерн Volkswagen вже отримав чотири або п’ять заявок на купівлю Italdesign. Водночас компанія не зацікавлена продавати підприємство конкурентам або фінансовим групам.
Пошук покупця та підготовка компанії
За словами Джанні Маннорі з профспілки Fiom, керівництво Italdesign отримало завдання знайти покупця. Цей процес може тривати кілька місяців. Тим часом Audi проводить процедуру фінансової перевірки, щоб підготувати компанію до наступних кроків.
Italdesign залишається прибутковою компанією
На сьогодні Italdesign налічує близько 1350 працівників, більшість з яких працює в Турині. Минулого року компанія згенерувала 332 мільйони євро (приблизно 374 мільйони доларів). За словами Джанні Маннорі, Italdesign є прибутковою.
Проблеми Audi та всього концерну Volkswagen
Складнощі виникають не лише в Audi, а й у всього концерну Volkswagen. Основний бренд Volkswagen переживає кризу. Наприкінці минулого року компанія оголосила про скорочення понад 35 тисяч робочих місць у Німеччині.
Volkswagen також планує зменшити виробничі потужності в Німеччині, щоб краще відповідати реальному попиту. Це рішення має допомогти заощадити до 15 мільярдів євро (близько 15,6 мільярда доларів) на рік.