Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Volkswagen готує потужні електрокари GTI

  • Volkswagen планує випустити кілька гарячих електрокарів із шильдиком GTI.
  • Генеральний директор VW Томас Шефер описав їх як «разючі» та справжні «монстри».
  • Перший електричний GTI від Volkswagen може з’явитися вже у 2026 році.

Volkswagen готує цілу серію електричних GTI: потужні, драйвові й емоційні

Volkswagen давно оголосив про плани створити електричні спортивні версії своїх моделей з позначкою GTI. Але тепер стає зрозуміло, що йдеться не лише про гарячі варіанти ID.2 (електричний аналог Polo) та наступного покоління електричного Golf. Компанія готує цілу лінійку заряджених хетчбеків.

Очікується, що ці автомобілі залишаться передньопривідними. Прикладом успішної реалізації такої концепції є Alpine A290 — спортивна версія електричного Renault 5. Вона доводить, що навіть передньопривідний електрокар може бути захопливим у керуванні.

Генеральний директор Volkswagen Томас Шефер повідомив, що компанія працює над “групою моделей GTI”, які будуть “разючими”. Він вже тестував один із прототипів електричного GTI та назвав його “монстром”. Інший керівник VW, який також випробував новинку, порівняв її з “справжнім картом”.

Перший електричний GTI від Volkswagen може з’явитися вже у 2026 році. І він обіцяє стати початком нової епохи для спортивних хетчбеків.

Volkswagen не гнатиметься за надпотужністю: електричні GTI залишаться керованими та збалансованими

Попри спортивний характер, нові електричні GTI від Volkswagen не матимуть надмірної потужності. За попередніми даними, вона не перевищуватиме 300 к.с., а швидше за все буде ближчою до 250 к.с. Але це зовсім не мінус. Наприклад, перше покоління електричного Mini Cooper мало лише 180 к.с., та все одно дарувало справжнє задоволення від їзди. А новий Alpine A290 вже завойовує симпатії автолюбителів, маючи лише 220 к.с.

Volkswagen обирає баланс, а не надмірну потужність — і готує цілу серію електро-GTI

Надто потужні передньопривідні авто можуть втратити керованість. Передні колеса у таких машин відповідають одразу за кілька функцій: передачу потужності, поворот і гальмування. Якщо навантаження буде надто сильним, виникає ризик пробуксовування та так званого “торк-стіру” — коли кермо тягне вбік при натисканні на газ. Volkswagen, як виробник практичних та збалансованих авто, навряд чи намагатиметься зробити з електро-GTI надто агресивну машину.

Справжня несподіванка — це масштабність планів компанії. Volkswagen працює не над двома, а над цілою серією моделей GTI з електроприводом. Поки що GTI традиційно асоціюється з хетчбеками, але, можливо, скоро цей знак з’явиться і на інших типах кузова. Це відкриває нову главу в історії спортивної лінійки бренду.

GTI залишиться передньопривідним — поки що

Усі попередні GTI були передньопривідними, і поки що це не зміниться. Серійна версія ID.2 та її спортивна версія GTI будуть побудовані на спрощеній версії платформи MEB, яка підтримує лише передній привід. Це означає, що ці моделі залишаться вірними класичній схемі GTI.

Новий електричний Golf може отримати задній привід

Однак майбутній електричний Golf, який має з’явитися ближче до кінця десятиліття, базуватиметься на новій платформі SSP. Вона прийде на зміну MEB і з великою ймовірністю підтримуватиме задній привід. SSP — модульна архітектура, яку VW зможе використовувати в різних типах авто. Вона також має замінити більшу платформу PPE, яка лежить в основі таких моделей, як електричний Porsche Macan і Audi Q6 E-Tron. Це робить SSP універсальною та вигідною для виробника.

Чи буде SSP передньопривідною?

Volkswagen потенційно може створити спрощену, передньопривідну версію SSP у майбутньому, але наразі жодної офіційної інформації про це немає. Якщо таке рішення буде прийняте, це відкриє нові можливості для електричних GTI.

Дебют серійного ID.2 вже незабаром

Уже наступного року має відбутися прем’єра серійної версії концепту ID.2. Цікаво, що у фінальній назві авто не буде приставки “ID”. Чи з’явиться одночасно і GTI-версія — поки невідомо, але логіка підказує, що так. Адже саме 2026 року Volkswagen святкуватиме 50-річчя першого Golf GTI — ідеальний момент для презентації нового покоління.

Електричний Golf замінить ID.3 у 2029 році

Очікується, що електричний Golf побачить світ приблизно у 2029 році. Він стане наступником ID.3, який залишатиметься у виробництві до 2028 року, але отримає суттєве оновлення раніше — зокрема, більш традиційний для VW дизайн. Таким чином, Volkswagen продовжить розвивати електричну лінійку, зберігаючи зв’язок із класикою бренду.

👁 147
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності