Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Нова стратегія та майбутнє бренду DS

  • Новий DS N°4 — це стильна заміна для DS4.
  • Він схожий на зменшену версію кросовера N°8 і пропонується лише з електрифікованими силовими установками.
  • Він має бути успішним, щоб забезпечити подальше існування бренду DS.

DS — новий люксовий бренд

DS — мало відоме ім’я в США. Бренд хоче стати «Louis Vuitton» в автомобільній індустрії. Це люксовий спін-офф від бренду Citroen компанії Stellantis. Зараз DS підвищує свій рівень за допомогою нового асортименту та нової системи найменувань для моделей.

Новий електрифікований кросовер N°4

Після презентації яскравого флагмана N°8, DS показав менший і більш доступний електрифікований кросовер N°4. Це елегантний високий фастбек. Він створений на базі DS4, але з більш сміливим дизайном. Автомобіль можна замовити у трьох варіантах: гібрид, підключений гібрид і повністю електричний автомобіль. Усі версії — з переднім приводом. За механікою він близький до Peugeot 308 та Opel Astra.

Характеристики гібридної версії

Гібрид — найслабший із трьох варіантів. У нього двигун 1,2 літра з турбонаддувом потужністю 145 кінських сил. До нього доданий електромотор потужністю 28 к.с. У місті автомобіль може їхати в електричному режимі до 50% часу.

Підключений гібрид N°4 PHEV

Наступна версія — підключений гібрид, який значно потужніший. У ньому поєднується турбований двигун потужністю 180 к.с. та електромотор на 125 к.с. Разом вони розвивають максимальну потужність 225 к.с. Це дозволяє кросоверу розганятися до 100 км/год за 7,1 секунди.

Акумулятор ємністю 14,6 кВт·год забезпечує електричний пробіг за циклом WLTP до 81 км — приблизно на 30% більше, ніж у попередньої моделі. Стандартна зарядка — 3,7 кВт, але можна обрати більш потужний зарядний пристрій на 7,4 кВт, який скорочує час зарядки вдвічі.

Повністю електричний N°4 E-Tense

Повністю електрична версія оснащена одним електромотором потужністю 213 к.с., який приводить у рух передні колеса. Аккумулятор ємністю 58,3 кВт·год забезпечує заявлений пробіг за WLTP до 450 км.

У автомобілі встановлена нова більш ефективна теплова помпа і три рівні рекуперації гальмування. Максимальна потужність зарядки — 120 кВт. Зарядка з 20% до 80% займає близько 30 хвилин, при цьому кожні 10 хвилин додається приблизно 100 км запасу ходу. Для покращення аеродинаміки, ефективності та запасу ходу автомобіль було опущено на 10 мм.

Нова стратегія та майбутнє бренду DS

Зараз DS переживає ребрендинг після того, як перший запуск бренду не виправдав очікувань. Переходячи в преміальний сегмент, DS відмовляється від високих SUV і планує використовувати у майбутніх моделях ретро-дизайн, натхненний класичними автомобілями Citroen, такими як DS і SM.

Концепт DS SM Tribute показує можливий напрямок дизайну, але поки DS не підтверджує, що випустить подібну модель у серію.

Оскільки DS — бренд Stellantis з нестабільними продажами, його можуть зняти з виробництва у будь-який момент. Колишній CEO Stellantis, Карлос Таварес, заявив, що компанія готова відмовитися від збиткових брендів, і DS є одним із тих, хто демонструє слабкі продажі.

Проте зараз у Stellantis новий CEO, який менш схильний закривати бренди й дає їм ще один шанс заробити. DS, Lancia, Maserati та Chrysler знаходяться під загрозою і намагаються випустити автомобілі, які дійсно сподобаються покупцям. Подивимося, чи зможе DS N°4 виконати це завдання.

👁 91
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності