Кабріолет, який сам закриває дах: патент Mercedes
— 27.10.2025Mercedes-Benz патентує систему, яка за звуком грому та блискавки закриває дах кабріолета ще до початку дощу.
Звичайний Vauxhall Mokka не надто запам’ятовується. Але новий прототип GSE Rally точно привертає увагу. Можливо, це перший Mokka, який справді захоплює.

Цей Mokka GSE Rally — перший автомобіль, зроблений за новими правилами FIA для категорії eRally5. Vauxhall запускає електричний Mokka в ралі. Дебют відбудеться 23-24 травня в ADAC Opel Electric Rally Cup.
Як зробили ралійну версію з дорожньої? Встановили підвіску Bilstein і гоночну коробку. Є диференціал з обмеженим пробуксовуванням і посилені привідні вали. Модернізували передню та задню осі. Все для кращої витривалості й керованості.
Батарея залишилася та сама — 54 кВт·год. Але потужність двигуна зросла до 280 к.с. і 254 фунт-футів крутного моменту. Систему оптимізували для ефективності та кращого керування.
Електронних помічників тут немає — ні ABS, ні ESP, ні контролю тяги. Замість цього встановили каркас безпеки FIA і гоночні крісла з шеститочковими ременями.

Зовні машина виглядає яскраво. Великий повітрозабірник на даху, яскраве фарбування, жовті гальмівні супорти, нові колеса і велика наклейка «OMG».
Голова Vauxhall/Opel Флоріан Гюттл каже:
«Цей прототип показує майбутнє електричних ралійних авто. Він поєднує потужність і швидкість завдяки сучасним технологіям.»
Сподіваємося, з часом такі рішення з’являться і в серійних Mokka. Тоді цей автомобіль стане ще цікавішим для водіїв.