
Китайський «Apple Car» виходить у сегмент SUV
— 23.05.2025 / 12:55- Xiaomi YU7 — це кросовер, що є сестринською моделлю седана SU7.
- Він зможе проїжджати до 518 миль (стандартна задньопривідна версія) або розганятися до 62 миль на годину за 3,23 секунди (версія з максимальним повним приводом).
- Очікується, що прийняття замовлень на YU7 відкриється в липні.
Xiaomi YU7 – доступна альтернатива Ferrari Purosangue
Якщо ви колись мріяли про Ferrari Purosangue, але у вас не було зайвих 430 000 доларів, і при цьому хочете повну інтеграцію з улюбленим смартфоном, у вас є шанс. Щоправда, лише якщо ви в Китаї. Новий кросовер електромобіль Xiaomi YU7 створений, щоб втілити ваші найсміливіші уявлення про «фейкову Ferrari».
Від Xiaomi SU7 до YU7 – новий крок у світі електрокарів
Раніше Xiaomi випустила SU7 – седан, який отримав прізвисько «Apple Car Китаю» через глибоку інтеграцію з великою екосистемою Xiaomi. Ця модель змінила уявлення про автомобілі, що управляються програмним забезпеченням. Тепер компанія розширює аудиторію покупців, представивши кросовер на базі SU7.
Офіційний запуск та нові деталі
Модель YU7 вже показували кілька тижнів тому. Раніше цього року генеральний директор Xiaomi, Лей Цзюнь, оприлюднив у соцмережах фотографії екстер’єру нового авто. Сьогодні Xiaomi офіційно запустила продажі кросовера й оприлюднила більше фото та інформації про цей спортивний електромобіль. Зізнаюсь, нові світлини й деталі вже не виглядають такими натхненними Ferrari, як перші знімки YU7 кілька тижнів тому.
Таким чином, Xiaomi YU7 – це цікава пропозиція для тих, хто хоче стильний електрокар із сучасними технологіями за значно доступнішою ціною.
Xiaomi YU7 — великий та потужний кросовер
YU7 — це не маленький автомобіль. Його довжина становить 196 дюймів (4999 мм), що приблизно на 10 дюймів довше за Tesla Model Y. Він довший за Chevrolet Equinox EV і Blazer EV, і майже дорівнює за розмірами Cadillac Lyriq. Хоча колесна база у Lyriq більша — 118,1 дюйма (3000 мм), YU7 все одно залишається доволі великим автомобілем.
Кросовер побудований на тій же платформі Modena, що й седан SU7, але на відміну від седана, YU7 оснащений пневматичною підвіскою.
Варіанти комплектацій та потужність
YU7 пропонуватиметься у трьох версіях: базова Standard RWD (задній привід), середня Pro AWD (повний привід) та топова Max AWD.
Усі версії оснащені електродвигунами Xiaomi, які жартівливо називають V6s.
- Standard RWD має один мотор ззаду потужністю 315 кінських сил. Він дозволяє розганятись до 62 миль/год (100 км/год) за 5,88 секунди.
- Pro AWD додає передній мотор, підвищуючи сумарну потужність до 489 кінських сил і скорочуючи розгін до 62 миль/год до 4,27 секунди.
Max AWD — найпотужніша версія з 681 кінською силою, що розганяється до 62 миль/год всього за 3,22 секунди.
Батареї та запас ходу
Через більший розмір і вагу, YU7 отримав більші батареї, ніж седан SU7.
Standard RWD та Pro AWD комплектуються літій-залізо-фосфатними (LFP) батареями ємністю 96,3 кВт·год. Запас ходу становить до 518 миль для Standard RWD і до 478 миль для Pro AWD.
Max AWD використовує батарею на основі нікель-марганець-кобальту (NMC) ємністю 101,7 кВт·год. Ця версія може проїхати до 472 миль на одному заряді.
Варто зазначити, що ці показники запасу ходу базуються на китайському циклі CLTC, який зазвичай є більш оптимістичним у порівнянні з європейським WLTP чи американським EPA.