Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Toyota Corolla Cross GR Sport:стиль і тюнінг по-японськи

  • Оновлений Toyota Corolla Cross дебютував у Японії з оновленнями дизайну та особливостями, характерними для місцевого ринку.
  • Комплектація GR Sport додає агресивний обвіс, занижену підвіску та жорсткіше налаштування шасі.
  • Покупці можуть додатково персоналізувати авто за допомогою аксесуарів з каталогів GR Parts та Modellista в Японії.

Оновлений Toyota Corolla Cross для Японії: більше стилю та технологій

Більше характеру для практичного кросовера

Corolla Cross завжди була практичним, але не надто захопливим автомобілем. Проте останнє оновлення від Toyota змінює ситуацію. У Японії дебютувала оновлена версія, яка отримала свіжий дизайн, нову комплектацію GR Sport і ряд ексклюзивних аксесуарів. На відміну від нового RAV4 GR Sport, що з’явиться у Північній Америці, оновлений Corolla Cross GR Sport залишиться лише для японського ринку.

Комплектація GR Sport: агресивний вигляд і спортивне налаштування

GR Sport додає Corolla Cross динамічного характеру. Автомобіль отримав агресивний аеродинамічний обвіс і зміни в налаштуваннях шасі. Знижену підвіску та посилене шасі розроблено для створення враження швидкого та спортивного авто, навіть якщо динаміка залишається скромною.Для тих, кому цього замало, Toyota пропонує додаткові елементи стилізації з каталогів GR Parts та Modellista. Власники можуть ще більше індивідуалізувати свій автомобіль.

Зовнішній вигляд з європейським акцентом і японським характером

На вигляд японська версія Corolla Cross майже не відрізняється від європейської, як у стандартному варіанті, так і у GR Sport. Основна візуальна різниця — це шильдик на передній частині, що відповідає традиціям оформлення моделей Toyota в Японії (за винятком GR-версій).

Ексклюзивні технології для японського ринку

Японські покупці отримують додаткові технічні можливості, яких немає в інших країнах. Наприклад, режим “Snow Extra” для системи повного приводу E-Four допомагає краще долати слизькі дороги. А система “Signal Road Projection” використовує покажчики повороту для проєкції стрілок на дорогу. Це розумне рішення, що допомагає пішоходам і водіям краще розуміти наміри водія.

Інтер’єр з натяком на спорт

Усередині GR Sport також змінився. Кросовер отримав спортивні сидіння-ковші з оббивкою, схожою на замшу, сірими декоративними швами та логотипами GR Sport. Це створює враження, що водій за кермом не звичайного сімейного авто, а чогось більш драйвового.Оновлений Toyota Corolla Cross у версії для Японії — це не просто оновлення дизайну. Це свіжий погляд на знайомий автомобіль, який поєднує практичність із новим рівнем стилю та технологій. Хоча він і не стане глобальним хітом у GR-версії, японський ринок отримає дійсно унікальну та цікаву пропозицію.

Потужність і динаміка: гібрид із характером

Під капотом Corolla Cross GR Sport — самозарядний гібрид з 2,0-літровим бензиновим двигуном підвищеної потужності. Його поєднано з 10-ступеневою трансмісією типу Sequential Shiftmatic. Силовий агрегат передає потужність на всі чотири колеса через систему повного приводу E-Four.Хоча Toyota поки не оприлюднила точні технічні характеристики, відомо, що саме для версії GR Sport передбачено спеціальний режим керування — Sport Mode. Для порівняння, інші моделі Corolla Cross у Японії оснащені менш потужним 1,8-літровим гібридом.

Ціни та старт продажу

Продажі GR Sport у Японії розпочнуться 4 серпня. Початкова ціна складе ¥3,895,000 (приблизно $27,200). Для порівняння, стандартна версія Corolla Cross з переднім приводом коштує від ¥2,760,000 ($19,300), а з повним приводом — від ¥3,019,000 ($21,100).

Додатковий стиль з GR Parts

Тим, хто хоче ще більше виділити свій GR Sport, Toyota пропонує додаткові елементи з каталогу GR Parts. Серед доступних оновлень — ще агресивніший передній спліттер, подовжені бокові спідниці та змінений задній бампер.Цікаво, що Toyota не пропонує великого заднього спойлера — схоже, дизайнери вирішили втримати баланс між спортивністю та стриманістю.

Аксесуари від GR Parts: стиль до найменших деталей

Оновлений обвіс від GR Parts включає збільшений передній спліттер, бокові «спідниці» та розширений задній бампер. Цікаво, що Toyota свідомо відмовилась від великого заднього антикрила, зберігаючи стриманий, але спортивний образ.Серед інших аксесуарів — дефлектори на вікна, захисні накладки на ручки дверей з карбоновим ефектом, карбоновий тримач номерного знака, ковпачки на вентилі та килимки з логотипом GR.Для тих, хто прагне не лише вигляду, а й покращення ходових якостей, доступне додаткове посилення кузова. За словами виробника, це знижує вібрації та покращує керованість.

Ціни на аксесуари GR Parts (в Японії)

  • Комплект обвісу GR Parts — ¥242,000 (близько $1,700)
  • Карбоновий тримач номерного знака — ¥19,800 ($140)
  • Комплект килимків для салону й багажника — ¥46,200 ($320)
  • Додаткове посилення кузова — ¥169,400 ($1,200)
  • Оновлення від Modellista: вишуканий аеростиль

Окрім GR, Toyota пропонує тюнінг-комплекти й від Modellista для всієї лінійки Corolla Cross. Стиль “Tech Elegant Style” включає пофарбовані в колір кузова елементи аеродинамічного обвісу: розширення переднього і заднього бамперів, фігурні бокові пороги та розширені колісні арки.

Декор доповнює хромоване оздоблення решітки радіатора з бічними декоративними елементами, а також інші 18-дюймові легкосплавні диски.

Ціни на аксесуари Modellista

  • Повний аеродинамічний комплект — ¥311,300 (близько $2,200)
  • Комплект легкосплавних дисків — ¥290,400 ($2,000)

Оновлений Toyota Corolla Cross у японській версії пропонує не лише спортивний GR Sport, але й широкий вибір аксесуарів від GR Parts і Modellista. Від змін у підвісці до дрібних стилістичних акцентів — кожен може налаштувати кросовер відповідно до своїх вподобань. Це робить модель ще привабливішою для молодих і стильних покупців, які шукають поєднання практичності, естетики та задоволення від водіння.

Спортивні акценти: зовнішність і підвіска

Спортивний стиль продовжується і в деталях. Corolla Cross GR Sport отримала чорні 19-дюймові легкосплавні диски, червоні гальмівні супорти та переналаштовану підвіску.Кліренс зменшено на 10 мм (0,4 дюйма), що надає авто більш приземленого вигляду. Жорсткіші пружини покращують реакції підвіски, а додаткові підсилення в задній частині кузова підвищують жорсткість конструкції. Це має забезпечити більш стабільне та впевнене керування — принаймні теоретично.

👁 119
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності