
Volvo: Підвищення цін через тарифи
— 24.05.2025 / 19:00Тарифи на імпорт авто: Як це вплине на Volvo та інших виробників
Volvo будує моделі S60 та EX90 у США. Але решту автомобілів компанія імпортує з-за кордону. Це може стати проблемою. Президент Дональд Трамп ввів 25-відсоткове мито на імпортовані автомобілі. Крім того, він погрожує запровадити 50-відсоткове мито на всі товари з Європейського Союзу.
Виробники авто шукають вихід
Автовиробникам складно пристосуватися до змінних тарифів. Багато з них використовують дві стратегії — підвищують ціни та беруть на себе частину додаткових витрат. Якщо ви купуєте Volvo, то, швидше за все, доведеться платити більшість цих додаткових витрат. Про це заявив генеральний директор Volvo Хакан Самуельссон.
Новий електрокросовер може не з’явитися в США
Самуельссон розповів, що тарифи можуть завадити продажу нового Volvo EX30 у США. Цей електричний кросовер спочатку виробляли в Китаї, а потім почали збирати в Бельгії. Volvo презентувала цю модель у 2023 році з початковою ціною 34 950 доларів. Якщо запровадять 50-відсоткове мито, це зробить авто надто дорогим і неконкурентоспроможним.
Інші бренди теж підвищують ціни
Volvo не єдина компанія, яка перекладає додаткові витрати на покупців. Aston Martin заявив, що їхні автомобілі стануть дорожчими. Раніше недорогий Ford Maverick тепер починається від 30 000 доларів. Subaru нещодавно підвищила ціни на всі свої моделі. General Motors повідомила, що тарифи можуть коштувати компанії від 4 до 5 мільярдів доларів, але поки не планує підвищувати ціни.
Наслідки для ринку та споживачів
Виробники попереджають, що тарифи призведуть до зростання цін, зниження продажів і дорожчих ремонтів. Марк Темплін, операційний директор Toyota Motor North America, сказав, що мита на автозапчастини підвищать вартість авто і ремонту. Якщо ситуація не зміниться, подібні проблеми будуть повторюватися.
Генеральний директор Volvo Хакан Самуельссон повідомив Reuters, що тарифи можуть завадити продажу нового електричного кросовера EX30 у США. Спочатку Volvo почала виробляти цю модель у Китаї, а згодом розпочала виробництво в Бельгії. Кросовер був представлений у 2023 році з початковою ціною 34 950 доларів. Запровадження 50-відсоткового мита зробить цей автомобіль неконкурентоспроможним на ринку.
Volvo не єдина компанія, яка перекладає додаткові витрати на споживачів. Aston Martin повідомив, що їхні автомобілі стануть дорожчими. Раніше недорогий Ford Maverick тепер коштує від 30 000 доларів. Цього тижня Subaru підвищила ціни на всю свою модельну лінійку. General Motors раніше цього місяця заявила, що тарифи коштуватимуть компанії від 4 до 5 мільярдів доларів, але при цьому вона не планує підвищувати ціни.
Автовиробники попереджають, що тарифи можуть призвести до зростання цін. Марк Темплін, операційний директор Toyota Motor North America, сказав, що мита на автозапчастини призведуть до підвищення цін, зниження продажів і дорожчого ремонту. Якщо ситуація не зміниться, такі проблеми повторюватимуться.