Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Тест-драйв Peugeot E-3008 та E-5008 Dual Motor

Автомобільна індустрія переживає бурхливі часи. Перехід до електричної мобільності відбувається абсолютно різними темпами в таких регіонах, як Китай, Європа чи Північна Америка, зі змінним попитом, який створює виробникам чимало головного болю. Вони впроваджують все більш гнучкі стратегічні плани, щоб реагувати на цю складну ситуацію.

У той час як деякі групи роблять ставку на паралельний розвиток повністю диференційованих платформ для теплових та електричних двигунів, інші виступають за мультіенергетичні архітектури, розроблені для розміщення двигунів внутрішнього згоряння, гібридних систем або 100% електричних механізмів. Саме так чинить гігант Stellantis.

Автомобільна промисловість переживає бурхливі часи. Перехід до електричної мобільності відбувається абсолютно різними темпами в таких регіонах, як Китай, Європа чи Північна Америка, зі змінним попитом, що завдає чимало головного болю виробникам, які впроваджують все більш гнучкі стратегічні плани, щоб реагувати на цю складну ситуацію.

У той час як деякі групи роблять ставку на паралельний розвиток повністю диференційованих платформ для теплових та електричних двигунів, інші виступають за мультіенергетичні архітектури, розроблені для розміщення двигунів внутрішнього згоряння, гібридних систем або 100% електричних механізмів. Саме так чинить гігант Stellantis.

Peugeot 3008 та 5008 мають гібридні, плагін-гібридні та електричні версії.

Платформа STLA Medium, розроблена для автомобілів сегментів C (компактні), D (середні) та E (представницькі), є хорошим прикладом такого підходу. Завдяки їй моделі, такі як Peugeot 3008 та 5008, можуть пропонуватися з широким спектром двигунів: гібридним на 145 к.с., плагін-гібридним на 195 к.с. та електричними на 213 та 231 к.с.

Спільним для всіх цих версій є те, що вони мають передній привід. Однак, як ми вже зазначали, платформа STLA Medium зробила гнучкість своїм прапором, тому як E-3008, так і E-5008, що є 100% електричними, щойно отримали дві нові варіанти Dual Motor з повним приводом.

Це досягається додаванням другого двигуна на задню вісь, що є набагато простішим рішенням для впровадження, ніж класичні механічні системи. Motor.es мав можливість протестувати як E-3008, так і E-5008 з цим новим механічним комплектом під час їхньої міжнародної презентації в Мюлузі (Франція). Чи вартий цей варіант? Ми розповімо вам про це в нашому тест-драйві.

Третє покоління Peugeot 3008 та 5008 має значний успіх на європейському ринку. Як і їхні попередники, це братні моделі: тоді як перший — це SUV-купе довжиною 4,54 метра, другий представлений як подовжена версія до 4,79 метра з більш сімейним профілем та просторим салоном на сім місць.

Цього року компанія з левом отримала понад 185 530 замовлень на обидві моделі (зокрема, 138 763 припадає на 3008, а 46 767 — на 5008). Як ми вже зазначали раніше, дотепер лінійка E-3008 та E-5008 складалася з варіантів Electric 210 та Electric 230.

Перший варіант поєднує двигун потужністю 213 к.с. (157 кВт) з батареєю NCM (нікель, кобальт, марганець) на 73 кВт·год, яка забезпечує запас ходу 526 км за циклом WLTP для E-3008 та 499 км за циклом WLTP для E-5008. Другий варіант має потужність 231 к.с. (170 кВт) та батарею на 98 кВт·год, з запасом ходу 701 км та 668 км за циклом WLTP відповідно.

Hasta 490 km WLTP de autonomía

La nueva versión Electric 325 Dual Motor emplea tanto el pack de 73 kWh como el motor delantero de 213 CV, sumando a la ecuación un propulsor adicional de 112 CV (82 kW) que actúa sobre las ruedas traseras. La potencia total asciende a 326 CV (240 kW), lo que se traduce en un 0-100 km/h de 6 segundos en el E-3008 y de 6.5 segundos en el E-5008.

Eso sí, la autonomía se resiente ligeramente respecto a los modelos de tracción delantera, pues el E-3008 homologa 490 km WLTP, mientras que el E-5008 se queda en 467 km WLTP. No hay cambios en el apartado de la carga: conectados a una estación de 160 kW en corriente continua, ambos vehículos deberían pasar del 20 al 80% en aproximadamente 30 minutos.

Desde un punto de vista estético, lo único que distingue a las variantes AWD de las FWD es la insignia ‘Dual Motor’ que encontramos en el lado derecho del portón. Lo mismo ocurre en el habitáculo, si bien el maletero pierde algo de capacidad: el E-3008 se queda en 544 litros y el E-5008 en 862 litros (294 litros con la configuración de siete plazas). Tanto uno como otro mantienen un práctico doble fondo para guardar los cables de carga. Si queréis conocer nuestras impresiones generales de ambos modelos, os recomendamos que echéis un ojo a nuestras pruebas anteriores (E-3008 y E-5008).

Peugeot вніс деякі зміни на рівні шасі; наприклад, жорсткість стабілізаторів, пружин та амортизаторів є специфічною. Також було перекалібровано підсилювач керма. Результат? Динамічна поведінка, типова для Peugeot, з дуже добре продуманим компромісом між комфортом їзди та маневреністю.

Незважаючи на те, що обидва автомобілі значно перевищують дві тонни, підвіска ефективно контролює рухи кузова, до певної міри приховуючи їхню велику вагу. Справді заслуговує на увагу те, що це не досягається за рахунок комфорту пасажирів, адже здатність до фільтрації є видатною.

Мініатюрне кермо i-Cockpit, яке зрізане як зверху, так і знизу, допомагає збільшити згадане відчуття маневреності, хоча до його дуже низького положення доводиться трохи звикати. За ним розташовані пелюстки для регулювання інтенсивності рекуперативного гальмування, що особливо корисно при проходженні ділянок з поворотами. Жоден з трьох доступних рівнів не дозволяє здійснювати так зване “керування однією педаллю”.

За кермом Peugeot E-3008 та E-5008 325 Dual Motor

Доступні чотири режими руху. Режим Normal надає пріоритет використанню переднього двигуна, обмежуючи потужність до 313 к.с. У разі потреби (наприклад, при сильних прискореннях) задній двигун автоматично підключається. Режим Eco йде ще далі, обмежуючи потужність до 213 к.с., хоча задній агрегат продовжує активуватися, якщо того вимагає ситуація. Функціонування системи клімат-контролю та педалі акселератора також змінюється.

Режим 4WD призначений для забезпечення вищого рівня зчеплення, тому він ідеально підходить для поверхонь з низьким коефіцієнтом зчеплення. Обидва двигуни працюють безперервно, а потужність розподіляється 50/50 між передньою та задньою осями; крім того, як система контролю тяги, так і ESP застосовують специфічні стратегії керування. Ні потужність, ні крутний момент не обмежені. Те ж саме стосується режиму Sport, який розподіляє потужність 60/40 між обома осями. Кермо та реакція акселератора адаптуються, щоб забезпечити більш спортивне відчуття.

У звичайних умовах водіння присутність другого двигуна залишається абсолютно непоміченою, що, з іншого боку, є перевагою для споживання: на відрізку трохи менше 60 км, що включав міські ділянки, гірські дороги та автостраду, E-3008 зафіксував вражаючий середній показник 12,3 кВт·год/100 км.

Однак, якщо ми різко прискоримося, то помітимо принципову відмінність від версій з переднім приводом: коли передня частина автомобіля “піднімається” і передні колеса втрачають зчеплення, задня вісь забезпечує необхідну рушійну силу, щоб автомобіль прискорювався рішуче і без жодних вагань.

Попри все, ні E-3008, ні E-5008 Dual Motor не є автомобілями спортивного характеру, незалежно від їхньої високої потужності. Реакція м’якша, ніж у інших менш продуктивних електромобілів, забезпечуючи цікавий рівень витонченості та зібраності, що, ймовірно, оцінить більшість клієнтів.

Так виглядатиме спеціальна стартова версія Launch Edition
Спочатку повнопривідні E-3008 та E-5008 будуть доступні в спеціальній комплектації Launch Edition, яка включає все обладнання комплектації GT: фари Pixel LED, електричні двері багажника, дах, пофарбований у чорний колір, інформаційно-розважальну систему Peugeot i-Connect Advanced тощо.

Крім того, Launch Edition додає специфічні елементи, такі як 20-дюймові легкосплавні диски з діамантовим різанням, електричні передні сидіння з підігрівом та масажем, оббивка Alcantara, преміальна аудіосистема Hi-Fi від Focal з 10 динаміками, пакет Sunroof та пакет 360° Vision G Drive Assist Plus.

Пакет Sunroof, як зрозуміло з назви, включає панорамний сонячний дах. Також варто згадати систему Clean Cabin з датчиками частинок у салоні, а також ламіновані та акустичні передні бічні вікна. Пакет 360° Vision G Drive Assist Plus, у свою чергу, складається з системи VisioPark 360º з чотирма HD-камерами, напівавтономного асистента Drive Assist Plus 2.0, виявлення трафіку ззаду, електричних дзеркал з підігрівом, освітлених порогів дверей, бездротової зарядки для смартфонів та сигналізації.

Нарешті, слід зазначити, що як E-3008, так і E-5008 отримують переваги від програми Peugeot Electric Promise, яка включає загальну гарантію на 8 років або 160 000 км завдяки програмі Peugeot Care, спеціальну гарантію на акумулятор на 8 років або 160 000 км, настінний зарядний пристрій (Wallbox) для домашньої зарядки та зарядну картку Free2move з доступом до майже мільйона зарядних станцій по всій Європі.

👁 214
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності