
Майбутнє Honda наповнене новими моделями, і воно не повністю електричне
— 26.05.2025 / 8:15- Новий звіт окреслює майбутні моделі Honda для ринків США та всього світу до 2035 року.
- Автовиробник випустить 13 гібридів наступного покоління між 2027 та 2031 роками.
- Попри зменшення інвестицій, компанія все ще планує кілька запусків електромобілів у найближчі роки.
Остання дорожня карта Honda відображає компанію, яка намагається поєднати два світи: нагальну реальність сьогоднішнього ринку та довгостроковий шлях до чистішої, електрифікованої мобільності. Хоча японський автовиробник зменшує оберти в розвитку електромобілів на користь гібридів, він не відмовився від своєї більшої мети — вуглецевої нейтральності до 2050 року. І попри деякі переглянуті терміни, у наступному десятилітті все ще з’явиться багато нових моделей.
Першим нарешті відбудеться довгоочікуване повернення Honda Prelude, з Північною Америкою, Японією та Європою у списку гостей вже цього року. Купе нового покоління розроблено як більш гостра, орієнтована на продуктивність альтернатива Civic, оснащена гібридною силовою установкою та химерним, але веселим режимом “S+ Shift”, що імітує перемикання передач. Очікуйте оновлення в середині циклу близько 2028 року, що має допомогти Prelude уникнути швидкого застарівання.
Між 2027 та 2031 роками Honda випустить 13 нових гібридних моделей по всьому світу. Вони включатимуть наступну ітерацію фірмової гібридної системи e:HEV, що самостійно заряджається, пропонуючи кращу ефективність, покращену продуктивність та більш компактну упаковку, при цьому скорочуючи виробничі витрати. У мікс також увійдуть передові системи допомоги водію, підвищуючи безпеку по всьому асортименту.
Новий звіт від компанії Global Data окреслює очікувані випуски продукції Honda з 2025 по 2035 роки. Серед них — новий Civic, що логічно, оскільки Honda провела легке оновлення поточної моделі 11-го покоління у 2024 році, і версія 12-го покоління, ймовірно, з’явиться до 2028 року. Вона отримає переваги від гібридної системи нового покоління бренду.
У сегменті кросоверів, американська версія HR-V (яка продається як ZR-V в Європі) не зникне щонайменше до 2030 року, з очікуваним оновленням у середині циклу раніше. Щодо більшого CR-V, одного з найпродаваніших автомобілів Honda у США та інших країнах, модель наступного покоління очікується близько 2027 року. Це стосується також китайських версій, включаючи CR-V від Dongfeng Honda та Breeze від GAC Honda, а також європейської моделі.
Позашляховики наступного покоління та майбутнє Pilot
В інших моделях лінійки, нещодавно оновлений Honda Passport означає, що увага тепер переключається на Pilot, який продається з кінця 2022 року. Очікується швидкий фейсліфтинг, і, за даними Global Data, він може включати гібридний варіант.
Повний редизайн, ймовірно, відбудеться у 2028 або 2029 році, що відповідає нещодавньому підтвердженню Honda про те, що новий великий, лише гібридний позашляховик дебютує в США до 2030 року. З огляду на збіг, малоймовірно, що Honda випустить два трирядні позашляховики схожих розмірів, тому ця майбутня модель, ймовірно, є наступним поколінням Pilot. Honda заявляє, що він запропонує високу продуктивність та серйозні можливості буксирування, чітко прагнучи зацікавити сім’ї та тих, хто тягає причепи на вихідних.
Стійкість седанів, можливо, вийшла з моди в США, але попит у Китаї підтримує існування Honda Accord. Модель одинадцятого покоління, що з’явилася наприкінці 2022 року, незабаром отримає фейсліфтинг, можливо, повторюючи незначні зміни, представлені в китайській версії на початку цього року. Крім того, повідомляється, що нове покоління з’явиться у четвертому кварталі 2027 року, з виробництвом як у Китаї, так і в США.
Застарілий мінівен Odyssey, представлений у 2017 році, вже пройшов два фейсліфтинги (у 2021 та 2025 роках), що свідчить про те, що повний редизайн може з’явитися до 2028 року. Наступна версія може відмовитися від звичного 3,5-літрового V6 на користь більш ефективного самозарядного гібрида.
Зростання електромобілів Honda
На нещодавній прес-конференції генеральний директор Honda Тошіхіро Мібе підтвердив скорочення стратегії розвитку електромобілів. Компанія скоротила свій план інвестицій в електрифікацію з 10 трильйонів єн (близько 69 мільярдів доларів) до 7 трильйонів єн (48 мільярдів доларів) до 2031 року. Honda тепер очікує, що електромобілі становитимуть менше 30% її світових продажів до 2030 року.
Це не означає, що розвиток електромобілів припинився, просто трохи відкладений, з кількома цікавими запусками, запланованими на найближчі пару років. Футуристична серія електромобілів Honda 0 з’явиться у серійному виробництві у 2026 році. Першим буде Saloon, що значною мірою відображає стиль концепту. За ним слідуватимуть три електричні позашляховики, які мають з’явитися у 2027 та 2028 роках, один з яких вже був показаний у майже серійній формі.
Позашляховик Honda Prologue, розроблений спільно з GM, отримає оновлення у 2028 році разом зі своїм побратимом Chevrolet Blazer. Але тепер, коли Honda та GM офіційно розірвали співпрацю щодо спільної розробки електромобілів, наступне покоління Prologue здається малоймовірним.
Тим часом у Китаї Honda продовжує розвивати потік електромобілів, розроблених у рамках спільних підприємств з Dongfeng та GAC. Лінійка включає седани-близнюки GT та нові позашляховики Ye P7 та S7, усі побудовані на платформах, спеціально розроблених для електромобілів. Незрозуміло, чи будь-яка з цих моделей вийде за межі Китаю, чи залишиться лише для внутрішнього ринку.