
Електромобіль з найбільшим капотом-«ракушкою» у світі
— 27.05.2025 / 15:15- Алюмінієвий капот-«ракушка» YU7 має вражаючі розміри — майже 34 квадратних фути.
- Xiaomi підтвердила три версії позашляховика: з одним або двома електромоторами.
- Ціни на повністю електричну модель, яка є конкурентом Tesla Model Y, буде оголошено у липні.
Xiaomi YU7: новий потужний електромобіль з найбільшим капотом у світі
Xiaomi вирішила, що випускати один з найшвидших і найпотужніших електромобілів на ринку — це ще не все. На початку цього місяця компанія представила довгоочікуваний YU7 — свою другу модель і перший позашляховик після SU7. Хоча YU7 має багато спільних дизайнерських рішень із седаном, він більший і має унікальні особливості.
Великий алюмінієвий капот
Головною родзинкою YU7 став величезний капот-«ракушка». Його площа складає 3,11 квадратних метрів (33,5 квадратних футів). Це значно більше, ніж у Genesis G90, який має капот площею 2,6 квадратних метрів (28 квадратних футів). У світі електромобілів тепер з’явилась справжня «гонка» за розмірами капота.
Зазвичай такий великий капот важив би дуже багато. Проте Xiaomi зробила його з алюмінію замість сталі, що дозволило зменшити вагу у два рази. Попри легкість конструкції, капот потребує підтримки двох великих опор, щоб не впасти, як слабкий складний стілець.
Просторий багажник під капотом
Під капотом YU7 розташований додатковий багажник об’ємом 141 літр (4,9 кубічних футів), який ще називають «франком» (frunk). Це не найбільший багажник у світі електромобілів, але він досить місткий.
Однак є невизначеність щодо того, чи цей «франк» є тільки у версії з одним мотором і заднім приводом, чи він також присутній у двомоторних моделях з повним приводом.
Таким чином, Xiaomi YU7 вирізняється не лише потужністю, а й інноваційними рішеннями в дизайні та практичності, що робить його цікавим варіантом на ринку електромобілів.
Інноваційний дисплей і потужні двигуни в Xiaomi YU7
Однією з найцікавіших особливостей YU7 є вузький панорамний дисплей HyperVision довжиною 43,3 дюйма, який розташований біля основи лобового скла. На ньому відображається вся важлива інформація про автомобіль, а також мультимедійний екран для пасажира. Подібний панорамний дисплей розробляє і BMW, але він поки не з’явився у жодній серійній моделі.
Варіанти батарей і потужність
Базова версія YU7 оснащена акумулятором ємністю 96,3 кВт·год. У цій моделі встановлений мотор потужністю 316 к.с. і крутним моментом 528 Нм, який приводить у рух задні колеса. Середня версія має повний привід завдяки двом моторам, сумарна потужність яких складає 489 к.с. і 690 Нм крутного моменту.
Топова версія YU7 Max отримала батарею на 101,7 кВт·год і два мотори з загальною потужністю 681 к.с. та крутним моментом 866 Нм. Наразі невідомо, чи з’явиться у YU7 версія Ultra з потужністю 1 526 к.с., як у седана.
Вихід на ринок
Запуск YU7 у Китаї запланований на липень цього року. Тоді Xiaomi обіцяє оприлюднити більше інформації, зокрема про ціни та можливість продажів за межами домашнього ринку.