Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Ford Focus ST знятий з продажу в Британії

Ford Focus ST припиняє продажі у Великій Британії перед завершенням виробництва

Ford Focus ST більше не можна замовити у Великій Британії. Виробництво цього гарячого хетчбека завершиться у листопаді цього року.

Зникнення зі списків дилерів
Focus ST можна було замовити ще у квітні. Однак у оновленні цінника 26 травня ця модель зникла зі списку у дилерів, хоча на офіційному сайті Ford вона все ще доступна для конфігурації.

Наразі у модельній лінійці Focus залишилися лише варіанти з турбованим і легким гібридним двигуном 1.0 літра, трициліндровим Ecoboost. Потужність таких моторів становить 123 або 153 кінські сили. Вибір комплектацій обмежено Active X Edition, ST-Line та ST-Line X Edition.

Завершення виробництва і майбутнє заводу
В найближчі місяці Ford планує повністю припинити виробництво Focus. Завод у Саарлюісі, Німеччина, де збирали всі покоління Focus, поки що не знайшов нового власника.

Ford пообіцяв зберегти завод відкритим і робочі місця для 1000 працівників (раніше працювало 4600) до 2032 року, якщо продаж заводу не відбудеться.

Запаси та можливі зміни
Ford UK повідомив, що нових заводських замовлень на Focus ST наразі немає. Але у дилерів у Великій Британії залишилося близько 170 готових автомобілів, з них 30 – спеціальна версія ST Edition у кольорі Azura Blue.

Компанія також не виключає, що замовлення на Focus ST можуть знову відкрити, якщо буде раптовий попит або ж випустять спеціальну серію до завершення виробництва.

Таким чином, Focus ST поступово йде зі сцени британського ринку, залишаючи місце для інших моделей та технологій Ford.

Зникнення Ford Focus ST — частина ширшої тенденції на ринку

Зникнення моделі Focus ST з ринку Великої Британії відображає ширшу зміну в автомобільній індустрії. Традиційні масові «гарячі» хетчбеки, які раніше були дуже популярними, сьогодні майже зникли.

Чому «гарячі» хетчбеки зникають?
Головна причина — зміна споживчих пріоритетів. Водії все частіше обирають SUV, які є більш прибутковими для виробників, хоч і менш динамічними на дорозі. Крім того, посилення екологічних норм змушує компанії більше інвестувати в електромобілі та гібриди з низьким рівнем викидів.

Приклади моделей, що зникли або стали рідкісними
Hyundai припинив продажі своїх спортивних i30 N та i20 N у Європі минулого року.

Peugeot 308 GTi не протримався більше одного покоління.Toyota ще не випустила GR Corolla у Великій Британії.

Залишилися «гарячі» хетчбеки або дуже дорогі, або випускаються обмеженими серіями. Наприклад, Volkswagen Golf GTI тепер коштує більше £40,000, а Honda Civic Type R і Toyota GR Yaris залишаються у невеликих тиражах.

Ford також знизив активність на меншому «гарячому» хетчбеку Puma ST. Його 197-сильний двигун 1.5 л і механічна коробка передач були зняті з виробництва. Залишився лише гібридний 1.0-літровий мотор потужністю 158 сил з автоматичною коробкою. Це єдина модель ST, що пережила останні зміни.

Майбутнє швидких Ford
Хоча традиційні «гарячі» хетчбеки зникають, майбутнє швидких Ford не закрите. Амко Ленартс, дизайнер компанії, минулого року заявив, що продукція з високою продуктивністю точно буде мати попит. Він посилався на популярність Формули-1, Дакара та Чемпіонату світу з ралі.

Амко Ленартс сказав:

«Якщо ми цього не робимо, ми робимо неправильні інвестиції.Тому це має поступово перейти у звичайні лінійки наших автомобілів по всьому світу.»

Таким чином, хоча традиційні масові «гарячі» хетчбеки втрачають популярність, спорткарний дух Ford залишатиметься живим у нових формах і технологіях.

👁 139
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності