Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Renault Austral отримав суттєве оновлення.

Оновлений Renault Austral: свіжий дизайн, нові технології, але без гібрида

Renault Austral нещодавно отримав суттєве оновлення. Кросовер середнього розміру став виглядати гостріше, отримав нові технології та модернізовану підвіску. Одним із головних покращень є підвищення комфорту під час їзди.

Сучасний вигляд і комфорт

Зовнішність Austral стала більш динамічною. Також змінилася підвіска – тепер вона краще поглинає нерівності дороги, що робить поїздки більш приємними. Інтер’єр отримав сучасне обладнання та додаткові функції, які відповідають вимогам сьогодення.

Де ж plug-in гібрид?

Очікувалося, що з оновленням з’явиться й plug-in гібридна версія (PHEV), адже більшість конкурентів уже мають таку модифікацію. Наприклад, Hyundai Tucson – нинішній лідер у класі – пропонується з гібридною технологією. А нещодавно представлений новий Toyota RAV4 у Великій Британії взагалі буде продаватися тільки як plug-in гібрид.

Технології є, але Austral їх не отримає

Найдивніше те, що Renault має всі необхідні технології. Наприклад, флагманський кросовер бренду – Renault Rafale – побудований на тій самій платформі, що й Austral. Rafale оснащено гібридним двигуном потужністю 296 к.с., що забезпечує до 105 км їзди на електротязі та викиди CO₂ лише 12 г/км. Це робить його дуже вигідним для тих, хто користується службовим авто.

Відсутність plug-in гібрида в оновленому Renault Austral виглядає незвично на тлі конкурентів. У час, коли ринок орієнтується на екологічні та економічні рішення, рішення французької марки виглядає неочікуваним.

Чому Renault Austral не отримає plug-in гібрид?

Попри очікування, оновлений Renault Austral не буде доступний у версії з plug-in гібридною силовою установкою. Причину цього пояснив керівник продукту Christophe Pejout.

Plug-in гібрид — не для всіх

За словами Pejout, додавання plug-in гібриду не входить у плани компанії:

“Ми не хочемо нав’язувати plug-in гібрид кожному покупцю, тому що це не завжди розумне рішення. Цей тип авто підходить лише тим, хто має змогу щодня підзаряджати автомобіль.”

Renault вважає, що plug-in гібриди відповідають потребам лише частини клієнтів. Саме тому ця технологія пропонується лише на обмеженій кількості моделей.

Ставка — на повні гібриди та електромобілі

Renault зосереджується на розвитку повноцінних гібридів (full-hybrid), які не потребують підзарядки від розетки. Для тих, хто має змогу заряджати авто щодня, бренд пропонує повністю електричні моделі. Наприклад, новий електричний Scenic — сімейний SUV, схожий за розмірами на Austral.

Те саме гібридне серце — без оновлення

Хоча Austral отримав багато технічних змін для покращення комфорту — нову звукоізоляцію, змінені бокові дзеркала, нові опори двигуна — гібридна система залишилася без змін.

Автомобіль досі оснащений гібридним приводом E-Tech на базі 1,2-літрового трициліндрового бензинового двигуна. Це викликає питання, адже менші моделі — Captur та новий Symbioz — отримають сучасніший 1,8-літровий чотирициліндровий двигун, який має працювати м’якше та тихіше.

Renault Austral після оновлення став зручнішим та сучаснішим, але зберіг старий гібридний силовий агрегат і не отримав plug-in версію. Це частина стратегії бренду, який робить ставку на повні гібриди та електромобілі — залежно від потреб конкретних клієнтів.

Чому Renault Austral залишився з меншим двигуном?

Вибір невеликого двигуна для оновленого Renault Austral викликав запитання, особливо з огляду на те, що інші моделі бренду отримують більші силові агрегати. Але головний інженер великих SUV Renault Ерік Бланшар пояснив логіку цього рішення.

За словами Бланшара, для досягнення максимально ефективної гібридної системи потрібно мати дуже ефективний двигун внутрішнього згоряння (ICE).Він зазначив:

“Цей 1,2-літровий турбований двигун — саме той варіант, який ми вважаємо оптимальним для нашої гібридної системи.”

Більший не завжди кращий

Хоча у новому Symbioz встановлений 1,8-літровий двигун, він атмосферний (без турбіни) і, за словами інженера, має менші потужність і крутний момент, ніж турбований 1.2 в Austral.

Таким чином, вибір меншого, але турбованого двигуна дозволив досягти кращих характеристик у поєднанні з гібридною системою.

Низькі викиди та економія пального

Ще один вагомий аргумент на користь чинної силової установки — показники екологічності та економічності. На папері Austral демонструє нижчі викиди CO₂ та вищу середню паливну ефективність, ніж деякі конкуренти, зокрема Hyundai Tucson.

Renault свідомо залишила 1,2-літровий турбодвигун у моделі Austral, зробивши ставку на ефективність і технологічну оптимальність. Хоч  інші моделі отримують більші двигуни, саме поєднання потужності, економії та екологічності стало ключовим фактором у цьому виборі.

👁 86
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності