
Новий AMG S-Class приховує більше, ніж просто оновлену оптику
— 01.06.2025 / 9:09Розкішний седан отримав нові денні ходові вогні у формі зірок як спереду, так і ззаду.
Сьогоднішній 791-сильний 4.0-літровий V8 з подвійним турбонаддувом і гібридною системою plug-in, ймовірно, буде використаний і в оновленій моделі.
Mercedes оновлює майже всю свою лінійку, додаючи їй фірмову «зіркову» стилістику — те саме стосується і моделей AMG. Мова йде про світлодіодні ходові вогні у вигляді зірок, які можна побачити на цьому прототипі S63 AMG, вперше поміченому нашими шпигунськими фотографами.
Як і стандартна версія S-Class, що не належить до спортивної лінійки, S63 оснащений двома зіркоподібними DRL у кожному з чотирьох світлових блоків — спереду і ззаду. Деякі нові моделі Benz, як-от CLA, мають лише одну зірку на кожен блок фар, але S-Class значно більший і дорожчий. Поточна версія AMG S63 має довжину понад 5 340 мм і коштує майже $190 000.
Нижній бампер, який має агресивніші бічні повітрозабірники, ніж у стандартного S-Class, зовні не відрізняється від того, що встановлений на S63 2025 року. Однак ми очікуємо помітних змін у решітці радіатора, коли камуфляж знімуть і “гарячий” седан офіційно представлять — імовірно, на початку 2026 року (спочатку має дебютувати звичайний S-Class).
Інсайдерська інформація свідчить, що сама вертикальна решітка Panamericana буде схожа на ту, що встановлена на поточному S63. Але в оновленої моделі решітка отримає темне обрамлення, як у меншого E53 AMG — і воно буде особливо контрастно виглядати на авто білого, сріблястого чи інших світлих кольорів.
AMG лише нещодавно (для моделі 2024 року) встановила в S63 нову гібридну силову установку, тож вона, ймовірно, залишиться майже без змін. Це версія 4,0-літрового V8 із турбонаддувом, оснащена електродопомогою, яка видає 791 к.с. (802 PS) та вражаючі 1 055 фунт-футів (1 430 Нм) крутного моменту.
Те, що, можливо — і дуже хочеться сподіватися — буде оновлено, це акумулятор і система заряджання. Поточний S63 має крихітну батарею на 10,4 кВт·год, яка забезпечує скромні 26 км (16 миль) запасу ходу за стандартом EPA і підтримує зарядку лише на 3,7 кВт. Ці показники значно поступаються сучасним плагін-гібридам і, ймовірно, будуть покращені, коли нову модель представлять у 2026 році.
Окремо стало відомо, що AMG активно працює над новим двигуном V8 з плоским колінвалом і 48-вольтовим гібридним підсиленням. Утім, наразі його планують встановлювати в інші моделі, зокрема в перші купе й кабріолет CLE 63 AMG, а також у GT 4-Door Coupe. Чи з’явиться цей двигун у продуктивній версії S-Class — поки що невідомо.