Авто новини в Україні – autonews.net.ua

У Bugatti поставили під сумнів доцільність турбін у гібридах

Bugatti Tourbillon: новий погляд на потужність і легкість

Bugatti Tourbillon став справжньою революцією у світі суперкарів. Якщо модель Chiron була лише розвитком Veyron, то Tourbillon представляє радикально новий підхід. У цій новинці з Мольсхайму відмовились від звичного двигуна W16 з чотирма турбінами.

Новий двигун V16 без наддуву

Замість турбованого W16 інженери обрали V16 з природним всмоктуванням, який розроблявся разом з компанією Cosworth. Об’єм двигуна становить 8,3 літра. Такий двигун має значно меншу вагу — лише 252 кілограми, що приблизно на 42% легше за мотор Chiron.

Легкість заради продуктивності

Зниження ваги вдалося досягти завдяки відмові від чотирьох турбокомпресорів. Mate Rimac у розмові з Top Gear зазначив, що в гібридних суперкарах турбіни стають зайвими. Гібридна система компенсує втрату потужності й одночасно дає всі переваги електрифікації.

Гібридна система з великим запасом ходу

У Tourbillon встановлено велику батарею ємністю 24,8 кВт·год. Вона дозволяє проїхати близько 70 кілометрів (43 милі) лише на електротязі, не вмикаючи V16. Це робить суперкар не тільки потужним, але й більш економічним та екологічним.

Таким чином, Bugatti Tourbillon — це не просто нова машина, а свіжий погляд на поєднання сили, легкості та сучасних технологій.

Bugatti Tourbillon: Сила без компромісів і нове майбутнє бренду.Гібрид без турбін: свідомий вибір

Генеральний директор Bugatti Rimac, Мате Рімац, прямо говорить:

«Я їздив на всіх цих авто і не розумію — навіщо ставити турбомотор у гібрид? Турбонаддув сам по собі вже є компромісом».

Саме тому новий Bugatti Tourbillon отримав атмосферний V16 без турбін. Таке рішення позбавило авто близько 600 кінських сил, які раніше давали чотири турбіни. Але електродвигуни компенсують це повністю — і навіть більше. Три електромотори разом видають 800 к.с., а сам бензиновий двигун — 1 000 к.с.

Сумарна потужність і вага

Загальна потужність Tourbillon перевищує попередників, зокрема Chiron, при цьому авто стало легшим.
Це досягнуто не лише завдяки відмові від турбін, але й коштом нової підвіски, виготовленої методом 3D-друку. Вона легша на 45%. Повна маса автомобіля з рідинами та майже повним баком — менше ніж 1 995 кг.

Гібридний підхід у світі суперкарів

Хоча більшість гібридних суперкарів мають турбонаддув, є й винятки. Наприклад, Lamborghini Revuelto також використовує атмосферний V12, як і колишній LaFerrari. Натомість Ferrari F80 вже перейшов на твін-турбо V6. Porsche ще не представила наступника 918 Spyder, але концепт Mission X вказує на повністю електричне майбутнє.

Що далі: варіанти й плани

Мате Рімац не виключає появу повністю бензинової версії нового V16. Він також розглядає можливість створення полегшеної гібридної версії з одним електродвигуном замість двох передніх. Практично підтверджено і випуск родстера.

Bugatti планує обмежене виробництво — 250 купе. Але перед початком серійного виробництва у 2026 році компанія виготовить 35 прототипів для тестування.
Поки що головна увага зосереджена на завершенні випуску останніх моделей Bolide і Mistral з легендарним двигуном W16.

Bugatti Tourbillon — це більше, ніж черговий суперкар. Це сміливий крок у майбутнє, де потужність, легкість і інженерна досконалість йдуть без компромісів.

Bugatti Tourbillon

👁 141

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності