Nissan відкликає авто через проблеми
— 23.07.2025Nissan проводить масштабне відкликання майже 444 тисяч автомобілів через можливі проблеми з інноваційним двигуном VC-Turbo.
Bugatti Tourbillon: новий погляд на потужність і легкість
Bugatti Tourbillon став справжньою революцією у світі суперкарів. Якщо модель Chiron була лише розвитком Veyron, то Tourbillon представляє радикально новий підхід. У цій новинці з Мольсхайму відмовились від звичного двигуна W16 з чотирма турбінами.
Новий двигун V16 без наддуву
Замість турбованого W16 інженери обрали V16 з природним всмоктуванням, який розроблявся разом з компанією Cosworth. Об’єм двигуна становить 8,3 літра. Такий двигун має значно меншу вагу — лише 252 кілограми, що приблизно на 42% легше за мотор Chiron.
Легкість заради продуктивності
Зниження ваги вдалося досягти завдяки відмові від чотирьох турбокомпресорів. Mate Rimac у розмові з Top Gear зазначив, що в гібридних суперкарах турбіни стають зайвими. Гібридна система компенсує втрату потужності й одночасно дає всі переваги електрифікації.
Гібридна система з великим запасом ходу
У Tourbillon встановлено велику батарею ємністю 24,8 кВт·год. Вона дозволяє проїхати близько 70 кілометрів (43 милі) лише на електротязі, не вмикаючи V16. Це робить суперкар не тільки потужним, але й більш економічним та екологічним.
Таким чином, Bugatti Tourbillon — це не просто нова машина, а свіжий погляд на поєднання сили, легкості та сучасних технологій.
Bugatti Tourbillon: Сила без компромісів і нове майбутнє бренду.Гібрид без турбін: свідомий вибір
Генеральний директор Bugatti Rimac, Мате Рімац, прямо говорить:
«Я їздив на всіх цих авто і не розумію — навіщо ставити турбомотор у гібрид? Турбонаддув сам по собі вже є компромісом».
Саме тому новий Bugatti Tourbillon отримав атмосферний V16 без турбін. Таке рішення позбавило авто близько 600 кінських сил, які раніше давали чотири турбіни. Але електродвигуни компенсують це повністю — і навіть більше. Три електромотори разом видають 800 к.с., а сам бензиновий двигун — 1 000 к.с.
Сумарна потужність і вага
Загальна потужність Tourbillon перевищує попередників, зокрема Chiron, при цьому авто стало легшим.
Це досягнуто не лише завдяки відмові від турбін, але й коштом нової підвіски, виготовленої методом 3D-друку. Вона легша на 45%. Повна маса автомобіля з рідинами та майже повним баком — менше ніж 1 995 кг.
Гібридний підхід у світі суперкарів
Хоча більшість гібридних суперкарів мають турбонаддув, є й винятки. Наприклад, Lamborghini Revuelto також використовує атмосферний V12, як і колишній LaFerrari. Натомість Ferrari F80 вже перейшов на твін-турбо V6. Porsche ще не представила наступника 918 Spyder, але концепт Mission X вказує на повністю електричне майбутнє.
Що далі: варіанти й плани
Мате Рімац не виключає появу повністю бензинової версії нового V16. Він також розглядає можливість створення полегшеної гібридної версії з одним електродвигуном замість двох передніх. Практично підтверджено і випуск родстера.
Bugatti планує обмежене виробництво — 250 купе. Але перед початком серійного виробництва у 2026 році компанія виготовить 35 прототипів для тестування.
Поки що головна увага зосереджена на завершенні випуску останніх моделей Bolide і Mistral з легендарним двигуном W16.
Bugatti Tourbillon — це більше, ніж черговий суперкар. Це сміливий крок у майбутнє, де потужність, легкість і інженерна досконалість йдуть без компромісів.
Bugatti Tourbillon