718 Cayman і Boxster переходять на електротягу
— 01.08.2025Boxster і Cayman стануть повністю електричними.
Genesis GV90: новий електричний флагман класу люкс
Компанія Genesis, преміальний бренд концерну Hyundai, готується представити свій найбільший і найрозкішніший електрокар — GV90. Новинка має з’явитися у 2026 році й стане флагманським електричним SUV марки, орієнтованим на глобальний ринок, зокрема Європу. Автомобіль буде прямим конкурентом таким моделям, як Range Rover EV і Volvo EX90.
Платформа та родинні зв’язки з EV9 і Ioniq 9
GV90 базується на модульній електричній платформі E-GMP, яка вже використовується в електрокарах Kia EV9 та Hyundai Ioniq 9. Вона підтримує 800-вольтову архітектуру, завдяки чому забезпечується надшвидке заряджання (до 350 кВт), висока ефективність і простір у салоні завдяки плоскому днищу.Однак Genesis не просто копіює своїх побратимів по концерну, а надає моделі преміального шику. GV90 буде вищого рівня обробки, з кращими матеріалами, більш вишуканим дизайном і розширеним списком оснащення.
Дизайн: спадщина концепту Neolun
Зовнішність GV90 заснована на ефектному концепті Genesis Neolun, показаному у 2024 році. Хоча деякі елементи шоу-кара — як-от двері протилежного відкривання, дерев’яна підлога та величезний екран — не перейдуть у серійне виробництво, основна ідея дизайну залишиться незмінною:
Розміри GV90 вражають: понад 5 метрів у довжину та майже 2 метри завширшки, що робить його одним із найбільших електричних SUV у Європі.
Салон: розкіш, комфорт і гнучкість
GV90 запропонують виключно у шестимісному варіанті з трьома рядами сидінь. Це дасть змогу зробити другий ряд комфортнішим: замість традиційного тримісного дивану тут будуть два окремі «капітанські» крісла, ймовірно — з функцією повороту на 180 градусів. Це створить у салоні соціальний простір — як у лаунж-залі або бізнес-класі літака.
Очікується, що GV90 отримає вишукані оздоблювальні матеріали, включаючи натуральну шкіру, дерево, метал, а також:
Технічні характеристики: потужність і дальність ходу
Genesis поки не оприлюднив офіційних даних щодо силових агрегатів, але очікується, що GV90 отримає ті ж варіанти, що й EV9 та Ioniq 9. Серед можливих характеристик:
Характеристика Очікуване значення
Ємність акумулятора 95 або 110 кВт·год
Запас ходу (WLTP) 560–620 км
Привід Повний або задній
Максимальна потужність До 501 к.с. (у версії Magma)
Швидкість заряджання До 350 кВт
Розгін 0–100 км/год (оцінка) ~4.5–6.0 с (залежно від модифікації)
Можливий випуск потужної спортивної модифікації Magma, яка складе конкуренцію Audi SQ8 e-tron або BMW iX M60. Genesis вже анонсувала лінійку Magma як окремий підбренд для динамічних електромобілів.
Вихід на ринок
GV90 стане електричною заміною моделі GV80, яка продавалась у Великій Британії, але не здобула широкої популярності. На відміну від GV80, GV90 позиціонуватиметься вище, на рівні розкішних електричних позашляховиків, орієнтованих на високий сегмент.Очікувана стартова ціна буде вищою за Kia EV9 та Hyundai Ioniq 9, орієнтовно від 80–100 тисяч євро залежно від комплектації та регіону.
Genesis GV90 — це амбітна спроба вийти у найвищий сегмент електричних SUV. Завдяки:
GV90 має всі шанси стати серйозним конкурентом для лідерів класу — Range Rover, BMW, Audi та Mercedes-Benz.Очікуємо офіційну прем’єру у 2025 році та старт продажів у 2026-му.