Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Новий лідер американських електрокарів

  • Нова стартап-компанія представила ультрарозкішний автомобіль, розроблений Pininfarina та натхненний 1930-ми роками.
  • Електричний автомобіль має понад 800 кінських сил та приблизний запас ходу у 400 миль.
  • Інтер’єр із можливістю індивідуального налаштування включає унікальні функції, такі як вбудований дисплей із садом бонсай.

Нова конкуренція для Cadillac Celestiq від стартапу Dacora Motors

На ринок виходить новий стартап Dacora Motors, який намагається скласти конкуренцію Cadillac Celestiq. Однак, компанія викликає сумніви через свої заяви. Вони стверджують, що планують випустити «перший ультрарозкішний автомобіль, виготовлений у США за майже століття». Але це твердження не відповідає дійсності, і Cadillac, звичайно, з цим не погоджується.

Дивний дизайн від Pininfarina

Автомобіль Dacora виглядає досить незвично. Можна подумати, що це уявлення штучного інтелекту про ультрарозкішний Volkswagen Beetle. Проте компанія заявляє, що дизайн розроблявся у співпраці з легендарною італійською студією Pininfarina. Це не один з найкращих їхніх проєктів, але авто віддає данину стилю 1930-х років, зокрема епохи Streamline Moderne.

Особливості автомобіля

Про технічні характеристики мало інформації. Відомо, що капот виконаний вручну з дерева і має круглі фари по боках. Автомобіль оснащений об’ємними крилами, мінімалістичними колесами і яскравими хромованими елементами в ретро-стилі. Також помітний характерний силует кузова, похила задня частина і задні ліхтарі, схожі на реактивні форсунки.

Задні колеса прикриті, а кліренс нагадує позашляховик і становить 7,5 дюймів (191 мм). Це робить автомобіль не лише стильним, але й практичним для різних доріг.

Стильний та налаштовуваний салон

Інтер’єр автомобіля виконаний у мінімалістичному стилі і відмовляється від пластику на користь дерева, тканої вовни та «біошкіри без токсинів». Компанія також підкреслює, що відмовляється від салонів, де домінують екрани: цифровий дисплей ховається за напівпрозорою дерев’яною панеллю, коли не використовується. Водночас інформаційно-розважальний дисплей, здається, проєктується безпосередньо на дерев’яні оздоблення.

Хоча подробиці залишаються неясними, виробник заявляє, що салон буде повністю модульним і його можна буде оновлювати щосезону. Вони уявляють собі «двічі на рік нові колекції», які дозволять власникам змінювати інтер’єр так само легко, як змінюють гардероб — наприклад, вовна для зими, льон для літа та обмежені серії матеріалів для особливого сезонного настрою.

Модульний салон для 3-7 пасажирів

Стартап також планує зробити модульний інтер’єр з можливістю розміщення від 3 до 7 осіб. Варіант Executive на 3 пасажирами має задній лаунж із персональним робочим простором. Чотиримісний варіант Lounge оснащений передніми та задніми кріслами «капітанського» типу, розділеними індивідуальними консолями. Крім того, доступні подвійні лавки зі значним простором для ніг пасажирів на задніх сидіннях — до 45 дюймів (1143 мм).

Центральна консоль з унікальними опціями

Щодо центральних консолей, компанія обіцяє різні варіанти оснащення. Серед них – гумідор для зберігання сигар, вбудована еспресо-машина та живий сад бонсай під скляним куполом. Також передбачені більш традиційні рішення, як-от біометричний сейф і холодильник.

Електричні та гібридні силові установки

Технічні характеристики залишаються досить розпливчастими, але Dacora заявляє, що автомобіль матиме понад 800 кінських сил (597 кВт / 811 PS) та запас ходу близько 400 миль (644 км). Вага електромобіля становитиме приблизно 6 500 фунтів (2 948 кг), а розгін від 0 до 60 миль на годину (0-96 км/год) займатиме менш як чотири секунди.

Якщо ви не налаштовані повністю переходити на електротягу, компанія передбачила опційний гібридний силовий агрегат. Проте, як ви, напевно, здогадалися, деталей про нього практично немає.

Виробництво та ціна

Dacora поки не розкриває точних деталей запуску, але повідомляє, що кожен автомобіль виготовлятимуть вручну на їхній 100-акровій території Hudson Valley Garage у Нью-Йорку. Ціна стартує від 500 000 доларів, а зараз відкрито прийняття попередніх замовлень з поверненим депозитом у 50 000 доларів.

Це значно дорожче за Cadillac Celestiq, який починається приблизно з 340 000 доларів навіть без додаткових опцій. Водночас Dacora стверджує, що кількість попередніх замовлень уже перевищує 150% від запланованої виробничої потужності на перший рік. Проте конкретних цифр вони не називають, і така нестача інформації викликає певні сумніви.

👁 5336

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності