
Skoda Enyaq RS Race: коли екологія і швидкість — одне ціле
— 10.06.2025 / 12:06- Skoda представила новий концепт Enyaq RS Race, створений на базі оновленого Enyaq Coupe RS.
- Він оснащений полікарбонатними вікнами та біокомпозитними деталями, що дозволило зекономити 316 кг ваги.
- Модель має спортивну підвіску та може розганятися до 100 км/год менш ніж за п’ять секунд.
Skoda представила новий концепт Enyaq RS Race на базі оновленого кросовера
Минулого року Skoda показала концепт Enyaq RS Race, а тепер компанія презентувала ще одну версію, створену на основі оновленої версії кросовера. Цей концепт значно легший за серійну модель і демонструє ідеї сталого розвитку для майбутніх автомобілів.
Легкі матеріали для економії ваги
Для зниження ваги концепт отримав багато деталей з біокомпозиту, виготовленого з льняного волокна. Ці матеріали мають таку ж жорсткість і переваги по вазі, як і карбонове волокно. Біокомпозит використаний у передньому і задньому бамперах, крилах, даху та задньому спойлері.Також легкі біокомпозитні деталі встановлені всередині автомобіля – на панелі приладів, дверних панелях та підніжках.
Полікарбонатні вікна і значне зниження ваги
Ще одним способом зменшити вагу стали полікарбонатні вікна замість звичайного скла. Завдяки цим нововведенням концепт важить на 316 кг менше за серійний Enyaq Coupe RS.
Цей проєкт є своєрідним «пілотом» для майбутніх серійних моделей Skoda, які будуть легшими та більш екологічними.
Окрім зниження ваги, концепт отримав широкий кузовний обвіс з агресивними бамперами, новими вентиляційними отворами та спойлерами. До них додаються аеродинамічно оптимізований дах, великий дифузор і мінімалістичні бокові дзеркала.
Концепт стоїть на легких 20-дюймових колесах, які, ймовірно, поставлені компанією OZ Racing. За ними працює карбоново-керамічна гальмівна система з 10-поршневими передніми та 4-поршневими задніми супортами.
Оскільки це гоночний концепт, салон суттєво спрощений і позбавлений зайвих елементів. Водії отримують цифрову панель приладів діагоналлю 5 дюймів та 13-дюймову мультимедійну систему.
Гоночне оснащення та нові технології
Усередині концепт-кара встановлено знімне спортивне кермо, каркас безпеки та спортивні сидіння Atech з шеститочковими ременями безпеки. Також в салоні є автоматична система пожежогасіння та аудіосистема преміумкласу Havas, яка створює «захопливий звук перегонів» на швидкості понад 30 км/год.
Керованість на рівні ралійного авто
Щоб досягти керованості, подібної до Fabia RS Rally2, інженери оптимізували шасі. Концепт отримав регульовану спортивну підвіску з унікальними пружинами та амортизаторами. Інші особливості — гідравлічне ручне гальмо, блокування диференціалів спереду і ззаду, а також зменшений кліренс на 70 мм.
Потужність і динаміка
Електропривод з двома моторами та системою повного приводу, ймовірно, залишився від серійної версії. Він забезпечує 335 к.с. (250 кВт / 340 PS), що дозволяє автомобілю розганятися до 100 км/год менш ніж за п’ять секунд. Максимальна швидкість складає 180 км/год.
Цей концепт є не лише візитівкою нових технологій Skoda, а й демонстрацією того, як екологічні матеріали та інноваційні рішення можуть поєднуватися зі спортивним духом та динамікою.