Концепт, що випередив свій час- Polo GTI Cabrio
— 14.06.2025Рідкісний концепт VW Polo GTI Cabrio зразка 2007 року — незвична спроба перетворити хетчбек на стильний кабріолет.
Bentley готує екстремальний Continental GT
Bentley – це бренд ультрарозкішних автомобілів, але він також має багату гоночну історію. Видається, настав час знову її пригадати. Фотошпигуни помітили хардкорний прототип, який може бути Continental GT Speed RS або Supersports.
Агресивний дизайн і зміни в зовнішньому вигляді
Прототип виглядає як матово-чорний “поганець” і йде по стопах звичайного Speed. Однак він отримав канарди (аеродинамічні елементи) та масивний задній спойлер. Також можна помітити унікальну вихідну систему з чотирма патрубками, яка замінює традиційні овальні насадки.
Доповнюють образ чорні колеса, які, ймовірно, запозичені зі звичайної моделі та, можливо, мають розмір 22 дюйми. Проте це може змінитися до початку серійного виробництва.
Фокус на продуктивності
Хоча стилістичні зміни незначні, основні оновлення зосереджені на продуктивності. Це свідчить про те, що загадкова модель займе місце вище Speed і буде ще більш екстремальною. Очікується, що новий автомобіль отримає значні покращення двигуна та підвіски, щоб забезпечити ще вищі динамічні характеристики, гідні гоночного треку.
Bentley готує екстремальний Continental GT
Bentley – це бренд ультрарозкішних автомобілів, але він також має багату гоночну історію. Схоже, настав час знову її пригадати. Фотошпигуни помітили хардкорний прототип, який може бути Continental GT Speed RS або Supersports.
Агресивний дизайн і зміни в зовнішньому вигляді
Прототип виглядає як матово-чорний “поганець” і йде по стопах звичайного Speed. Однак він отримав канарди (аеродинамічні елементи) та масивний задній спойлер. Також можна помітити унікальну вихідну систему з чотирма патрубками, яка замінює традиційні овальні насадки.
Доповнюють образ чорні колеса, які, ймовірно, запозичені зі звичайної моделі та, можливо, мають розмір 22 дюйми. Проте це може змінитися до початку серійного виробництва.
Фокус на продуктивності
Хоча стилістичні зміни незначні, основні оновлення зосереджені на продуктивності. Це свідчить про те, що загадкова модель займе місце вище Speed і буде ще більш екстремальною. Очікується, що новий автомобіль отримає значні покращення двигуна та підвіски, щоб забезпечити ще вищі динамічні характеристики, гідні гоночного треку.
Що очікувати від двигуна?
Ймовірно, ми дізнаємося більше про цей прототип найближчими місяцями. Проте, для порівняння, звичайний Continental GT Speed оснащений 4,0-літровим двигуном V8 з подвійним турбонаддувом. Він виробляє 591 к.с. (441 кВт) та 800 Нм крутного моменту.
Цей двигун доповнюється гібридною системою Plug-in. Вона складається з акумулятора на 25,9 кВт·год та електродвигуна потужністю 188 к.с. (140 кВт).
Загальна потужність такої комбінації становить 771 к.с. (575 кВт) та 1000 Нм крутного моменту. Це дозволяє повнопривідному купе розганятися від 0 до 96 км/год за 3,1 секунди, а максимальна швидкість становить 335 км/год. Модель також має запас ходу на електротязі за циклом WLTP у 81 км.
Щоб краще зрозуміти ці цифри, варто порівняти їх з попередником. Continental Supersports 2017-2018 років випуску мав 6,0-літровий двигун W12 з подвійним турбонаддувом, який розвивав 700 к.с. (522 кВт) та 1017 Нм крутного моменту. Він досягав 100 км/год за 3,4 секунди, а його максимальна швидкість становила 336 км/год. Отже, нова версія, ймовірно, буде ще потужнішою та швидшою.