Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Гібриди та EREV — новий шлях Genesis

  • Genesis описує свій ширший підхід до електрифікації модельного ряду, який включатиме не тільки повністю електричні авто, але й гібриди без можливості підзарядки та моделі з подовженим запасом ходу.
  • Наступне покоління електромобілів буде побудоване на новій платформі з упором на задній привід, яка обіцяє забезпечити задоволення від керування, особливо у версіях Magma.
  • GV60 Magma стане першим автомобілем у новій лінійці високопродуктивних моделей виробника.

Genesis змінює стратегію: електромобілі, гібриди та подовжений хід

Відмова від повністю електричного майбутнього
Преміальний бренд Hyundai — Genesis — переглянув свої плани щодо повного переходу на електромобілі протягом наступних 10 років. Замість цього компанія обрала подвійну стратегію, що включає як електромобілі, так і гібриди.

Гібриди нового покоління
Genesis заявляє, що нове покоління гібридів буде ефективнішим і потужнішим за сучасні моделі. До того ж ці авто отримають функції, які раніше були доступні лише для повністю електричних машин.

Попит визначає напрям
Минулого року глобальний керівник Genesis Майк Сонг зазначив, що покупці надають перевагу гібридам, а не чистим електромобілям. Саме тому компанія вже працює над новими електрифікованими моделями. Зараз ведеться тестування прототипів, серед яких — і моделі з подовженим запасом ходу (EREV).

Пріоритет — продуктивність
Інженер Манфред Харрер, відповідальний за силові установки, підкреслив, що продуктивність буде головним чинником під час розробки нових авто Genesis.

«Маючи досвід у динаміці та керованості, я в захваті від можливості поєднати розкішний підхід Genesis із спортивною продуктивністю», — сказав він.

Genesis прагне задовольнити ширший спектр споживачів. Компанія більше не орієнтується лише на електромобілі, а пропонує збалансовану стратегію між розкішшю, ефективністю та задоволенням від водіння.

Genesis розкриває деталі майбутніх EREV, гібридів і потужної серії Magma

EREV: електромобіль + ДВЗ = ідеальний баланс?
Хоча подробиць про нові EREV Genesis ще небагато, інженер Манфред Харрер поділився першими враженнями після тестів прототипу.
За його словами, головна перевага таких авто — це поєднання характеристик електромобіля (миттєвий високий крутний момент, тиша в салоні) з великим запасом ходу. До того ж EREV зможуть буксирувати важкі вантажі — навіть причіп для коней, що досі є проблемою для більшості EV.

Нові EREV від Genesis — це електрокари з меншими батареями, доповнені генератором на ДВЗ для зняття “страху розрядки”. Вони базуватимуться на новій платформі, ймовірно спільній із Hyundai та Kia, і створюватимуться з акцентом на задоволення від водіння.

Задній привід і драйв
Усі моделі на новій платформі матимуть задньопривідне налаштування, що позитивно вплине на динаміку. Харрер зазначає:

“Ми не можемо уникнути ваги підлогових батарей в EV, але можемо впливати на керованість: використовувати різні шини спереду і ззаду або збалансувати привідну систему”.

Гібридна трансмісія нового покоління
Hyundai нещодавно представив нову гібридну систему, яку згодом отримає і Genesis. Її особливість — розміщення стартер-генератора та електродвигуна безпосередньо в коробці передач. Це знижує шум, вібрацію та підвищує плавність руху. Трансмісія розрахована на потужність до 340 к.с.

Два типи бензинових двигунів
Гібридна система працюватиме з двома типами ДВЗ:

  • 2.5-літровий турбо-четвірка: у парі з електродвигуном видає 329 к.с. і 460 Нм. Такий силовий агрегат отримає Hyundai Palisade 2026. У порівнянні з бензиновою версією — економія пального до 45% і приріст потужності на 19%.
  • 1.6-літровий турбо: встановлений уже в Santa Fe 2025, розвиває до 380 Нм. Його планують застосовувати в середньорозмірних моделях.

Зовнішнє живлення (V2L) — не лише для EV
Hyundai Palisade став першим гібридом бренду з двостороннім заряджанням (V2L). Технологія дозволяє живити зовнішні прилади (наприклад, інструменти або побутову техніку) від батареї авто. Надалі V2L стане стандартом для всіх гібридів Hyundai та Genesis.

GV60 Magma — початок нової епохи
Харрер також анонсував гарячу новинку — Genesis GV60 Magma. Це буде перша модель у новій лінійці продуктивних авто Genesis, яка отримає позначення Magma. Її потужність перевищить 600 к.с., і вона стане символом нового рівня спортивного люксу бренду.

Genesis готується до технологічного прориву: EREV, гібриди, електромобілі — усі варіанти силових установок мають свої переваги. Компанія впевнена: кожен знайде авто під себе — і для міста, і для драйву, і для далеких подорожей.

Genesis оновлює платформу та гібридну систему: акцент на керованість і комфорт

Задній привід — новий стандарт
Усі майбутні моделі Genesis, створені на новій платформі, отримають задньопривідне налаштування. Це покращить динаміку руху, запевняє провідний інженер Манфред Харрер.
Він додає:

“Ми мало що можемо змінити у вазі батарей під підлогою EV, але можемо вплинути на відчуття від водіння”.

Для цього планують використовувати різні шини спереду та ззаду — для кращого зчеплення, а також оптимізувати баланс силових агрегатів.

Інноваційна гібридна трансмісія від Hyundai
Hyundai представив нову гібридну систему, яка, ймовірно, з’явиться і в Genesis.
Її головна особливість — розміщення як стартера-генератора, так і гібридного тягового електродвигуна прямо в коробці передач.
Це рішення дозволяє:

  • знизити рівень шуму та вібрацій,
  • забезпечити плавну зміну передач,
  • підтримувати потужність до 340 кінських сил.

Ці технічні рішення спрямовані на підвищення комфорту та покращення динаміки, що відповідає преміальному статусу Genesis.

👁 15

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності