
Volkswagen ID.2 — компактний і практичний електромобіль
— 12.06.2025 / 7:14- ID.2 від Volkswagen вперше помічено з кузовом серійного виробництва.
- Решітка радіатора та навіть ручки задніх дверей — це наклейки, що імітують Polo.
- Цей електричний хетчбек із переднім приводом надійде у продаж у 2026 році за стартовою ціною від 25 000 євро.
Volkswagen готує до випуску найдоступніший електромобіль – ID.2
Вперше з кузовом серійного виробництва
Volkswagen ID.2, довгоочікуваний електричний хетчбек, вперше з’явився на дорогах у кузові, наближеному до серійного. Це дає уявлення про те, як виглядатиме найдоступніший електрокар бренду. Його дебют очікується наприкінці цього року.
Хоча довжина ID.2all становить всього 4050 мм, у нього досить великий багажник — 490 літрів у штатному положенні та 1330 літрів при складених сидіннях. Для порівняння, у останнього покоління Polo об’єм багажника складає лише 351 літр.
Раніше – лише прототипи
Раніше ID.2 бачили лише у вигляді ранніх тестових моделей, створених на основі більшого ID.3. Проте новий прототип уже має справжній металевий кузов. Щоб приховати це, інженери Volkswagen вдалися до хитрощів — обклеїли автомобіль наклейками, які маскують його під знайомий Polo шостого покоління (виробництво якого завершилося у 2023 році).
Простий та зручний інтерфейс із великими дисплеями та фізичними кнопками
В салоні новинки — все просто і лаконічно. Виділяються лише два великі дисплеї з розширеними функціями та інтерфейсом на передній панелі. На кермі та під центральним дисплеєм передбачені фізичні кнопки замість сенсорних.
Маскування з наклейок
Верхня і нижня решітки, а також фари спереду та ззаду — це наклейки. Навіть ручки задніх дверей фальшиві — справжні приховані у рамі дверей, над лінією вікон.
Ознаки концепту ID.2all вже видно
Проте уважне око легко впізнає риси концепту ID.2all. Це вузька передня решітка, горизонтальна задня світлова смуга та характерна задня стійка у формі стрілки — класична для VW.
Зміни для серійної версії
Автомобіль має масивні крила, колеса розташовані майже по кутах кузова, а рельєфна лінія боковини перекочувала зі стенда на вулицю. Водночас капот серійної моделі став коротшим. Його відокремлено від решітки пластиковою вставкою — це рішення зменшує витрати на ремонт при незначних зіткненнях спереду.
Продажі з 2026 року
Volkswagen ID.2 вийде на ринок у 2026 році. Початкова ціна очікується на рівні 25 000 євро. Це буде найвигідніший варіант електромобіля від німецького бренду.
Volkswagen ID.2 — новий електричний хетчбек на базі оновленої платформи
Платформа для доступних електромобілів
ID.2 стане першим у новій лінійці компактних електрокарів Volkswagen. Вони будуть створені на спрощеній версії платформи MEB — спеціально для доступних моделей. На відміну від ID.3, ID.4 та ID.Buzz, які мають задній привід, нові ID.2, його кросоверна версія та ще менший ID.1 будуть передньопривідними.
Нові батареї для зниження ціни
Щоб зменшити вартість, Volkswagen замінить сучасні батареї типу NCM (нікель-кобальт-марганець) на дешевші LFP (літій-залізо-фосфатні). Це дозволить знизити ціну базового ID.2 приблизно до €25 000 і скласти конкуренцію недорогим електрокарам від інших брендів, які масово з’являються на європейському ринку.
Спортивна версія на підході
Volkswagen також пообіцяв випустити спортивну версію — ID.2 GTI. У 2023 році компанія показала концепт ID.GTI, а прототип із кованими дисками, спойлером на даху та агресивними бамперами натякає на можливу серійну модель. Втім, концепт мав ще більш виразний аеродинамічний обвіс, а цей прототип має скромніші передні гальма. Ймовірно, це «звичайна» версія ID.2.
Нові імена замість ID
Очікується, що нові моделі не отримають назви з індексом ID. Volkswagen планує відмовитися від абревіатури ID і дати своїм електрокарам повноцінні імена. Тож серійна версія ID.2 матиме нову назву, коли надійде у продаж.