Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Від класики до електрики: новий Peugeot GTi

Peugeot повертає легендарну GTi: тепер в електричному форматі

Легенда повертається
Коли автомобілісти згадують культову модель Peugeot 205 GTi, у багатьох досі течуть слинки. Цей гарячий хетчбек став символом динаміки та стилю. Але протягом багатьох років французький виробник уникав використання назви GTi для нових моделей.

Нове життя GTi
Тепер Peugeot повертає цю легендарну назву. І робить це по-новому — у вигляді електричного хетчбека. Новинку вже представили під час престижних перегонів 24 години Ле-Мана.

Електричний прорив
Модель отримала назву Peugeot 208 E-GTi. Це перший повністю електричний GTi в історії бренду. Автомобіль поєднує класичний дух GTi з сучасними технологіями.

У Peugeot кажуть:

«E-208 GTi втілює дух класичного GTi у сучасному, повністю електричному виконанні. Це новий рівень досвіду GTi».

Чого чекати фанатам
Новий електричний GTi обіцяє бути не лише екологічним, а й швидким, стильним і драйвовим. Це справжній подарунок для поціновувачів марки та шанувальників гарячих хетчбеків.GTi живе. І тепер — на електриці.

40 років легенди: Історія Peugeot GTi

Початок епохи
Сорок років тому Peugeot увійшов в історію автопрому, представивши 205 GTi. Спочатку модель мала двигун об’ємом 1,6 літра (у 1984 році), а вже у 1986 з’явилась версія з 1,9-літровим мотором. Саме ця модель заклала основу нового класу — гарячих хетчбеків.

GTi – символ динаміки
Протягом понад чотирьох десятиліть шильдик GTi став справжнім символом потужності та драйву. Він прикрашав кілька серійних моделей, які стали улюбленцями фанатів швидкої їзди:

  • Peugeot 306 GTi,
  • Peugeot 206 GTi (переважно на ринку Великої Британії),
  • Peugeot 207 GTi,
  • і, звісно, легендарний 205 GTi.

Перемоги на трасах
GTi — це не лише про міські дороги. Ці моделі залишили свій слід і в автоспорті, зокрема у ралі та рейдових перегонах. Peugeot здобув чимало гучних перемог, які ще більше зміцнили статус GTi як синоніму швидкості та витривалості.

GTi — це більше, ніж авто. Це історія, яка триває.

Виразний і впевнений вигляд на дорозі

Як і всі моделі GTi за останні чотири десятиліття, E-208 GTi вирізняється своєю виразною і впевненою зовнішністю. Автомобіль нижчий і ширший за звичайну електричну версію, що робить його більш агресивним і спортивним на дорозі.

Яскравий дизайн, що відсилає до історії

Новий Peugeot E-208 GTi має ексклюзивний яскраво-червоний колір кузова — данину класичному червоному відтінку, який був дуже популярним у першої 205 GTi. Спортивну атмосферу підкреслюють яскраво-червона підлога, килимки та ремені безпеки всередині салону. Ці деталі роблять інтер’єр живим та енергійним.

Дизайн сидінь — відданість історії
Спеціальні передні сидіння з інтегрованими підголівниками — це данина дизайну сидінь 205 GTi 1.9. Центральна червона декоративна смуга простягається через сидіння та спинку, створюючи впізнаваний акцент. Червона сітка з правого боку сидінь нагадує аналогічний елемент у 205 GTi 1.6.

Стиль керма та салону
Компактне кермо оздоблене перфорованою червоною шкірою у поєднанні з матеріалом Alcantara та має червоний центральних емблем. Цей же матеріал Alcantara використано і по боках центральної консолі, що додає інтер’єру спортивного шарму.

Потужність під капотом
Технічних сюрпризів немає — силова установка схожа з електричними моделями Alfa Romeo Junior Veloce та Abarth 600e.
Peugeot E-208 GTi оснащений електромотором M4+ потужністю 206 кВт (280 к.с.) та крутним моментом 345 Нм.
Результат — розгін від 0 до 100 км/год за 5,7 секунди та максимальна швидкість 180 км/год.

Потужна і надійна батарея
Електричний акумулятор ємністю 54 кВт·год, вироблений компанією CATL, має оптимізоване управління для захисту під час активного спортивного режиму. Спеціальна система охолодження адаптована саме для високих навантажень.

Запас ходу та зарядка
Версія GTi забезпечує запас ходу близько 350 км за європейським циклом WLTP (очікується остаточна сертифікація).
Повна зарядка відбувається за 4 години 40 хвилин з використанням зарядного пристрою рівня 2 потужністю 7,4 кВт.
Швидка зарядка від 20% до 80% займає менше 30 хвилин при підключенні до станції потужністю 100 кВт.

Найкраще співвідношення потужності та ваги у класі

За словами Peugeot, E-208 GTi має найкраще співвідношення потужності до ваги у своєму сегменті. Шасі моделі розширене на 56 мм спереду та на 27 мм ззаду, а кузов опущений на 30 мм. Разом зі спеціальними пружинами та амортизаторами з гідравлічними упорами, шинами Michelin Pilot Sport Cup 2 та заднім стабілізатором це створює ідеальний баланс між спортивною ефективністю та комфортом у повсякденному користуванні.

Спортивний режим і точність керма

Система стабілізації ESP має спеціальний спортивний режим, який відключає допоміжні системи водія, щоб максимально розкрити можливості керування, ніби на гоночній трасі. Чутливість керма налаштована так, щоб забезпечити дуже прямий та швидкий відгук під час динамічної їзди. У поєднанні з компактним спортивним кермом це створює унікальні враження за кермом.

Коли чекати на новинку?

Ціна та точна дата виходу E-208 GTi поки не оголошені, але очікується, що модель з’явиться у продажу до кінця 2025 року.

👁 75
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності