Ford представив новий глобальний кросовер
— 16.06.2025Ford представив оновлений кросовер Territory для Бразилії з новим дизайном і готовністю вийти на світові ринки.
Третій шлях для електроседанів: Lotus Emeya проти Porsche Taycan Turbo GT
Два підходи. І з’явився третій
Світ супершвидких електричних седанів звик до двох концепцій. Перша — Porsche Taycan: низький кузов, спортивна поведінка. Друга — Tesla: комфорт понад усе, але шалена потужність.
Тепер з’явився «третій шлях» — Lotus Emeya. Автомобіль обіцяє все, за що ми цінуємо Lotus :
але додає те, чого раніше бракувало:
Taycan Turbo GT — швидкість понад усе
Журналіст Джек Рікс взяв із собою найпотужнішу версію Taycan — Turbo GT. Цей електрокар володіє потужністю до 1 092 к.с. і розганяється до 100 км/год за 2,2 секунди. Він також утримує рекорд кола серед серійних електрокарів на Нюрбургрингу (7 хв 07.55 сек).
Щоправда, дизайн цієї версії викликає питання: автомобіль схожий на зебру або штрихкод.
Lotus Emeya — новий виклик від Британії… майже
Оллі Маррідж виступає на боці Lotus Emeya 900 — нової флагманської моделі. Потужність — 905 к.с., акумулятор — 102 кВт·год, три мотори (два ззаду), а вигляд — наче від Lamborghini. Дизайн салону мінімалістичний, оздоблення якісне, і, що важливо, все працює.
Втім, Lotus більше не британський у повному сенсі. Машину збирають у китайському Вухані, хоча на кузові повно ініціалів засновника Lotus — Коліна Чапмена.
Як їдуть: Taycan вражає, Emeya здивувала
Porsche має активну підвіску, яка змінює положення кузова під час гальмування або поворотів. В режимі Sport Plus автомобіль тримається жорстко, впевнено та неймовірно швидко. Taycan Turbo GT обігнав навіть Porsche GT3 RS на треку Top Gear.
Emeya теж не пасе задніх. Так, вона програла в дрег-рейсі Taycan, але впевнено випередила Audi RS7 і BMW M5. Водночас Lotus важить 2 650 кг, що відчувається під час руху — іноді машина трохи «плаває» при різкому розгоні.
Однак, за словами Марріджа, керування — точне, рульове чутливе, хід плавний, і потужність добре контролюється. Emeya — добре збалансований автомобіль, хоча не такий емоційний, як класичні Lotus.
Ціни: Taycan — майже 200 тисяч, Emeya — скромніша
Lotus Emeya 900 коштує від £129 990. Базова Emeya 600 стартує з £84 990, і, можливо, є вигіднішим варіантом.
А от Taycan Turbo GT з Weissach-пакетом (мінус 70 кг) стартує з £186 300. У версії з додатковими опціями — ціна сягає £199 305. Включно з £8 000 за “штрихкод”обклеювання.
Taycan Turbo GT — безумовно швидший, маневровніший та дорожчий. Але Emeya 900 — новий виклик, гідний суперника. Lotus ще має над чим працювати, щоб повернути драйв у свої електрокари. Але старт дуже гучний.Porsche — переможець тут. Але Lotus — вже серйозний гравець.