Європейський ринок потребує своїх kei-car: приклад Dacia
— 18.06.2025Попри хвилю електрокарів та зростання вимог до безпеки й екології, в Європі зберігається попит на легкі та доступні авто.
DS No8: флагманський електрокросовер, який може стати гібридом або бензиновим
Електромобіль преміумкласу
Французький бренд DS Automobiles, що входить до складу групи Stellantis, презентував свій новий флагман — купеподібний електрокросовер DS No8. Наразі модель доступна лише з електричним приводом.
Покупцям запропонують кілька варіантів потужності. Передньопривідна версія має один електродвигун на 227 або 242 к.с. Останній може короткочасно підвищувати потужність ще на 30 к.с. У топових версіях — два електромотори, повний привід та сумарна потужність до 345 або навіть 370 к.с. з активованим бустом.
До 750 км без підзарядки
Один із головних плюсів DS No8 — це запас ходу. На одному заряді автомобіль здатен проїхати до 750 км за циклом WLTP. Це означає, що кросовер однаково добре підходить як для міських поїздок, так і для подорожей на довгі відстані.
Можливий і бензиновий варіант
Попри те, що зараз No8 випускається лише як електромобіль, у компанії допускають розширення лінійки. За словами керівника напряму продуктів DS Сіпрієна Лорантьє, додавання версії з двигуном внутрішнього згоряння — «це завжди можливо». Усе залежатиме від попиту та ситуації на ринку електрокарів.
Технічна база дозволяє гнучкість
Модель DS No8 побудована на платформі STLA Medium, яку також використовує Peugeot 3008. Ця архітектура вже довела свою універсальність — вона підтримує як електричні версії, так і гібриди (звичайні та plug-in).
Аналогічне рішення реалізоване в Citroën C5 Aircross, що також побудований на цій платформі. Проте запас ходу його гібридної версії — лише 85 км, що вже поступається сучасним стандартам.
Преміумсегмент не пробачає слабкості
DS вже не перший рік намагається закріпитися у преміумклас. Тут конкуренція надзвичайно висока. Якщо бренд вирішить додати бензиновий або гібридний варіант, то він повинен бути дійсно конкурентоспроможним. В іншому випадку — це може лише зашкодити іміджу.
Стратегія під питанням
Поки DS покладається на електричне майбутнє. Але, з огляду на змінливість ринку та переваги гнучкої платформи, компанія залишає за собою право змінити курс. Час покаже, чи буде цього достатньо для успіху у сегменті, де кожна деталь має значення.