Керівник дизайну Audi поведе бренд у радикальне майбутнє
— 18.06.2025Audi готується представити свій перший концепт-кар під керівництвом нового шефа дизайну Массімо Фрашелли.Дізнайтеся, як змінюється філософія дизайну Audi.
Pontiac GTO 1974 року перетворили на 8000-кубового монстра — і виставили на продаж
Останній з роду, але вже не слабак
Pontiac GTO вважається одним із засновників епохи американських маслкарів. У 1964 році він вийшов на ринок із грізним ревом, а вже через десять років — у 1974-му — завершив свою класичну історію значно тихіше. Того року GTO зменшився до компактного формату X-серії GM і отримав найслабший двигун у своїй історії. Але саме цей екземпляр 1974 року — зовсім не та «вівця», якою його вважали.
43 роки в одних руках — і повне перевтілення
Автомобіль, що зараз виставлений на продаж на платформі Bring a Trailer, належить одному власнику вже 43 роки. Але від оригінального GTO залишився хіба що червоний колір — Buccaneer Red. Від заводського 5.7-літрового V8 потужністю 200 к.с. не залишилося й сліду.
Під капотом — 8 літрів люті
Натомість встановлено справжній мотор-монстр об’ємом 487 куб. дюймів (8,0 літрів) з алюмінієвими головками, гідравлічним роликовим розподільчим валом, паливною системою Holley Sniper, модернізованим колінвалом і шатунами, а також запалюванням MSD. Потужність не вказана, але, ймовірно, вона втричі перевищує заводські 200 к.с.
Серйозні оновлення для керованості
Справжнє перевтілення культового авто
Цей GTO — приклад того, як можна вдихнути нове життя у недооцінену класичну модель. Із м’якого компактного маслкара він став справжньою машиною для доріг і треків, готовою кинути виклик сучасним спортивним авто.
Pontiac GTO 1974: всередині теж усе серйозно
Новий салон — новий характер
Усередині цей GTO також змінився до невпізнання. Замість пласких червоних вінілових сидінь 70-х років тепер встановлено сучасні чорні ковші Corbeau. Їх доповнюють спортивне кермо Momo, прилади Pro Comp та каркас безпеки. Все налаштовано на агресивну їзду — але використання авто було вкрай обережним.
Мінімальний пробіг за 43 роки
Власник зазначає, що проїхав на машині лише 12 000 миль (близько 19 000 км) із моменту покупки у 1982 році. З них лише 2 400 миль (приблизно 3 900 км) — після завершення всієї перебудови чотири роки тому. Практично нове авто з душею класики.
Ваш вибір: Pro Touring чи класичний рестомод?
Як вам такий підхід до модернізації маслкарів? Вам більше до душі радикальні Pro Touring-проєкти з сучасною технікою, чи ви прихильник «тихого» рестомоду, що зберігає оригінальний вигляд, але стає кращим на ходу? Поділіться думкою — кожний погляд цікава.