
Останній спортивний седан Lexus з V8 — кінець епохи
— 19.06.2025 / 16:15- Lexus представив прощальну версію IS 500 з V8-двигуном для японського ринку.
- Версія Climax Edition оснащена більшими гальмами Brembo, дисками BBS та салоном у червоно-чорних тонах.
- Автомобіль оснащений атмосферним 5,0-літровим V8, що розвиває 472 к.с. та 395 фунт-футів крутного моменту.
Lexus прощається з IS 500 V8: спеціальна версія Climax Edition з’явилася в Японії
У світі, де седани з V8 стають рідкістю, Lexus презентував особливу прощальну версію IS 500 для японського ринку. Випуск моделі Climax Edition обмежено лише 500 екземплярами. Це своєрідне “лебедине прощання” з атмосферним V8 у седані IS.
Справжній спортивний характер
Головною технічною новинкою Climax Edition стали потужні гальма. Дискові гальма діаметром 380 мм поєднуються з шести поршневими супортами Brembo та гальмівними колодками з підвищеним коефіцієнтом тертя. Це значне покращення у порівнянні зі стандартною версією IS 500, що наближає седан до трекового купе RC F.
Червоні супорти Brembo добре видно крізь 19-дюймові ковані алюмінієві диски BBS у матовому чорному кольорі. До речі, такі ж диски вже встановлювалися на американську версію IS 500 Ultimate Edition, а також на японську серію F Sport Mode Black, але з глянцевим покриттям.
Новий колір кузова
Для Climax Edition також запропоновано новий колір кузова — Neutrino Gray, що додає моделі стильності й індивідуальності.
Преміальний салон
Інтер’єр особливої версії вражає якісними матеріалами. Тут поєднуються Ultrasuede (штучна замша) та перфорована шкіра на кермі й важелі коробки передач. Основні кольори салону — чорний і насичений червоний (Flare Red).
Серед інших особливостей — оновлений дизайн аналогового годинника, металева табличка Climax Edition на центральній консолі та спеціальні анімації на 8-дюймовому екрані панелі приладів при запуску авто.
Потужність без компромісів
Під капотом — добре відомий атмосферний 5,0-літровий V8, що видає 472 к.с. та 536 Нм крутного моменту. Цей двигун — один з останніх у своєму класі, без турбонаддуву, з класичним «м’язовим» звучанням.
Lexus IS 500 Climax Edition — це не просто спеціальна версія, а фінальний акорд цілої епохи. Обмежена серія, вдосконалені характеристики та унікальний стиль роблять цю модель справжнім подарунком для поціновувачів класичних “вісімок”.
Очікується, що всі 500 екземплярів швидко розійдуться серед фанатів бренду в Японії.
Той самий V8 без несподіванок
Спеціальна версія Lexus IS 500 Climax Edition не отримала змін у моторі. Під капотом — той самий атмосферний 5,0-літровий V8, що видає 472 к.с. (352 кВт / 479 PS) та 535 Нм крутного моменту (395 фунт-футів). Цей двигун працює в парі з восьмиступеневою автоматичною коробкою передач і приводить у рух задні колеса.
Обмежений тираж і ціна
В Японії Climax Edition випустять лише 500 екземплярів. Перші машини надійдуть у дилерські центри вже в серпні. Ціна стартує від ¥9 500 000 (приблизно $65 400). Для порівняння, стандартний IS 500 коштує від ¥8 500 000 ($58 500), а обмежена серія First Edition 2022 року — від ¥9 000 000 ($61 900).
У США для 2025 модельного року доступна версія Lexus IS 500 F Sport Performance, початкова ціна якої — $60 715. Ціни на американську версію IS 500 Ultimate Edition, яка також буде випущена в 500 примірниках, поки не оголошено.
Що буде з моделлю IS?
Седан Lexus IS з’явився ще в 1999 році й після майже 20 років на ринку близький до завершення своєї кар’єри. Поточне покоління дебютувало у 2013 році, отримало оновлення у 2017-му та 2020-му роках. Втім, здається, що його епоха добігає кінця.
Lexus поки не розкриває деталі про наступне покоління IS, але ходять чутки, що воно може стати повністю електричним. Можливий варіант з двомоторною установкою і варіантами кузова — седан та shooting brake (спортивне універсальне купе). Проте все залежить від ринкових тенденцій, адже гібриди й досі домінують.
Історія успіху
З часу появи першої моделі у 1999 році Lexus продав близько 1,3 мільйона IS у понад 40 країнах. У Японії цей седан створювався як конкурент BMW 3-Series, Mercedes C-Class та Audi A4 — класичним німецьким преміуммоделям у сегменті компактних спортивних седанів.
Lexus IS 500 Climax Edition — це не лише прощальна версія, а й символ епохи потужних атмосферних моторів, які стають рідкістю у сучасному автосвіті.