
2025 Toyota Prius Nightshade AWD: Огляд
— 20.06.2025 / 17:05Інтер’єр не такий драматичний, він відображає сучасний дизайнерський підхід Toyota, водночас наповнюючи Prius частиною тієї оригінальної своєрідності, якою він був відомий. Подібно до OG Prius, екран водія розташований помітно у верхній частині приладової панелі. На жаль, залежно від висоти вашого сидіння та кута нахилу керма, він іноді може бути заблокований.
Великий (і покращений) сенсорний екран надає більшість необхідної інформації, і я зміг досить легко під’єднатися до бездротового CarPlay. Prius має чудове місце для бездротового зарядного пристрою, по суті там, де я зазвичай розміщую свій телефон. Однак він не завжди працює; я виявив, що нерівності та повороти зміщували телефон достатньо, щоб він не залишався під’єднаним, тому я зрештою використовував кабель USB-C для заряджання.
Звукова система не є чимось особливим, але “Regulate” Воррена Джі досить добре “качала” салон. Є навіть ручка гучності, але вона розташована далеко праворуч від екрана інформаційно-розважальної системи. Цікавий факт: Prius має два люки як частину опціонального скляного даху. Однак вони не мають електроприводу; ви просто відкриваєте їх руками.
Доступно максимум 34,8 дюйма простору для ніг ззаду, що часто є одним з небагатьох джерел скарг від покупців. Звісно, попереднє покоління Prius мало на 1,4 дюйма менше простору для ніг. Об’єм багажного відділення становить 20,3 кубічних футів, чого достатньо для розміщення еуфоніума, якщо вам було цікаво.
Загалом, компактний Prius — відмінний розмір для щоденного водіння, за умови, що вам не потрібно перевозити багато людей.
2,0-літровий рядний чотирициліндровий двигун видає 196 кінських сил і важить (тепер цілком розумні) 1490 кг. Це дозволяє йому розганятися до 100 км/год приблизно за 7,7 секунди. Цього достатньо; він забезпечує рух з місця або виїзд на смугу обгону без зайвих проблем. Що я особливо оцінив, так це те, наскільки плавний перехід між гібридною потужністю від електродвигуна та бензинового двигуна. Однак я помітив, що індикатор EV на приладовій панелі схожий на покажчик повороту, тому я ловлю себе на думці, що дивлюся на нього, думаючи, що забув вимкнути поворотник.
На завантаженій трасі чи в міському кварталі видимість не завжди чудова. З відносно низьким кліренсом та елегантною формою важко побачити передні кути. Я ледь не наїхав на бордюр на розділювальній смузі, помітивши його лише в останню секунду. Проте Toyota пропонує комплексний пакет систем допомоги водію Safety Sense, щоб допомогти пом’якшити деякі з цих проблем.
Підсумовуючи, він має надзвичайно вражаючий показник економії палива, виглядає дивовижно та має розумну ціну. Вам варто його купити.