Базовий Nissan Leaf 2026 не отримує стильні задні ліхтарі
— 20.06.2025Базові комплектації Nissan Leaf 2026 отримали простіший дизайн без фірмових задніх ліхтарів і глянцевих панелей.
Оновлена Lada Niva Travel: новий вигляд і двигун
Прем’єра оновленої Niva Travel
Цього тижня АвтоВАЗ представив одразу дві важливі новинки. Поряд з абсолютно новим позашляховиком Lada Azimut, який став першою новою моделлю SUV компанії за майже тридцять років, також було показано оновлену Lada Niva Travel.
З історії моделі
Niva Travel з’явилася у 2021 році як оновлена версія моделі ВАЗ-2123. Цей автомобіль відомий з 1998 року і довгий час продавався під брендом Chevrolet Niva, поки GM не залишила російський ринок у 2022 році. Сьогодні Niva Travel є сучаснішою альтернативою класичній Niva Legend, яка випускається ще з 1977 року.
Зовнішні зміни
Оновлена Niva Travel отримала нову передню частину. Решітка радіатора стала більшою та набула восьмикутної форми. Її встановили вище, ніж раніше. Бампер також переробили — тепер він має сучасні обриси навколо протитуманних фар, новий нижній повітрозабірник і сріблясту захисну накладку.
Світлотехніку також оновили. Фари зберегли зовнішню форму, але отримали сучасну LED-графіку. Додано нові легкосплавні диски з алмазною обробкою, які виглядають більшими за попередні 16-дюймові. Інші елементи кузова майже не змінилися. Салон поки не показали, тому, ймовірно, всередині все залишилося без змін.
Новий двигун і технічні зміни
Оновлення передньої частини має і практичне значення — воно покращує охолодження двигуна. Це важливо, адже головна технічна новина — новий силовий агрегат. Тепер під капотом — 1,8-літровий 8-клапанний бензиновий двигун потужністю 89 к.с.
Виробництво оновленої Lada Niva Travel розпочнеться в четвертому кварталі 2025 року.
Оновлена Lada Niva Travel: новий двигун і вдосконалена підвіска
Серйозно оновлений двигун
Новий 1,8-літровий 8-клапанний двигун Lada Niva Travel — це глибоко модернізована версія попереднього 1,7-літрового мотору. У ньому використано понад 50 нових компонентів, зокрема нові системи впуску, випуску, охолодження та подачі пального.
Потужність зросла до 89 к.с. (66 кВт), що на 7 к.с. більше, ніж раніше. Крутний момент збільшився на 24 Нм — до 151 Нм, і вже 80% доступно з 1000 об/хв. Це робить двигун більш гнучким на низьких обертах.
Менше шуму та витрати пального
Завдяки оновленням новий мотор споживає менше пального — залежно від режиму їзди економія становить від 3% до 30%. Також він працює тихіше. Двигун працює в парі з модернізованою 5-ступеневою механічною коробкою передач. Привід повний і постійний — це стандарт для моделі.
Хоча потужність двигуна близька до базових моделей міських авто у Європі, важливо пам’ятати: Niva Travel — це бюджетний позашляховик, створений на старій платформі. Тож потужніші двигуни з лінійки Lada могли б бути несумісні з конструкцією моделі.
Покращене шасі та гальма
Разом із новим двигуном модель отримала і технічні вдосконалення. Інженери Lada додали новий стабілізатор поперечної стійкості в підвіску, що покращує керованість і комфорт. Передні гальма тепер мають вентильовані диски, також оновили підшипники.
Тестування та старт виробництва
Оновлена Lada Niva Travel пройшла серйозні випробування в різних кліматичних умовах. Серійне виробництво розпочнеться у четвертому кварталі 2025 року. Ціни оголосять ближче до початку продажів.
Для орієнтира: нинішня версія моделі коштує від 1 314 000 до 1 639 000 рублів (приблизно $16 700 – $20 900 залежно від комплектації).