Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Френк Стівенсон і ютубер Tavarish оновлюють McLaren P1

  • Колишній головний дизайнер McLaren Френк Стівенсон працює над оновленою версією P1.
  • Проєкт P1 Evo — це спільна робота з YouTube-блогером Фредді «Tavarish» Ернандесом.
  • Frank Stephenson Design використовує цей проєкт, щоб активізувати інтерес до своїх автомобільних послуг.

Френк Стівенсон повертається до McLaren P1 у новому проєкті з відомим ютубером

Коли берешся за оновлення суперкара, який вважають королівським, як McLaren P1, завжди є ризик втратити ту унікальність і довіру, які зробили машину такою особливою. Але є крутий спосіб цього уникнути — залучити до роботи самого творця автомобіля.

Хто такий Френк Стівенсон?

Френк Стівенсон був головним дизайнером McLaren на початку 2010-х років. Саме тоді з’явився McLaren P1, хоча сам дизайн створив інший член його команди. Цього року Френк повертається до свого легендарного проєкту у співпраці з популярним ютубером Фредді «Tavarish» Ернандесом.

Історія суперкара Tavarish

Фредді, який живе у Флориді, працює над своїм McLaren P1 уже дуже довго. Його друг і також ютубер Мет Армстронг за два роки відновив понад десяток пошкоджених суперкарів, включно з P1 Фредді. Цей P1 став відомим, бо його сильно пошкодив ураган Ян у Флориді у 2022 році.

Проєкт оновлення McLaren P1 Evo

У компанії Frank Stephenson Design кажуть, що проєкт зараз на початковому етапі. Активна робота почнеться цього літа, а на дороги оновлений автомобіль вийде у 2026 році. Уже показали перші зображення, на яких видно величезний плавник на даху, схожий на ті, що ставлять на гоночних прототипах Ле-Мана. Також на даху з’явиться спеціальний «сноркель» — додатковий повітрозабірник.

Цей проєкт покликаний не лише оновити легендарний суперкар, а й привернути увагу до послуг Frank Stephenson Design, яка займається унікальними автомобільними рішеннями.

Оновлений McLaren P1 з кузовом кольору сливи

Корпус автомобіля виконаний з відкритого вуглецевого волокна з відтінком сливового червоного. Спочатку здається, що змін небагато, але насправді зміни торкнулися майже кожної поверхні. Поздовжній плавник на кришці переднього багажника (frunk) став тоншим, з’явилися нові вентиляційні отвори на передніх крилах, змінені контури дверних ніш та оновлений вигляд задньої частини авто. Окрім цього, встановлені турбінні колеса з аеродинамічними ковпаками, що врівень з поверхнею.

Всі ці оновлення виконані так майстерно, що не руйнують впізнаваний стиль оригінального дизайну, хоча сподобаються вони не всім.

Френк Стівенсон: новий старт у світі авто

Френк Стівенсон покинув McLaren у 2017 році. З того часу він став відомим завдяки власній популярній серії відео на YouTube, а також створив дитяче автокрісло Babyarc та суперкомп’ютер Atmo. Народжений у Марокко дизайнер хоче повернутися до автомобільної сфери у повному обсязі.

Він сподівається, що проєкт P1 Evo допоможе привернути увагу до можливостей Frank Stephenson Design. Компанія готова працювати як з унікальними індивідуальними замовленнями, так і з виробниками оригінального обладнання (OEM), які шукають партнера для дизайну та малосерійного виробництва.

Френк Стівенсон — не єдиний відомий дизайнер, який вирішив повернутися до своїх ранніх проєктів, щоб спробувати їх удосконалити. Колишній головний дизайнер Jaguar Іен Каллум переробив свій Vanquish кінця 1990-х, створений для Aston Martin, а нещодавно знову взявся за суперкар Jaguar C-X75. Якщо ж Стівенсон захоче повернутися до інших своїх знакових робіт, у нього є великий вибір — серед них BMW Mini 2001 року та Ferrari F430 2004 року.

👁 9
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності