Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Електрокросовер Buick E5 — рестайлінг 2025

  • Buick представив оновлений кросовер E5, який отримав низку покращень.
  • Окрім оновленого дизайну, електромобіль має модернізований інтер’єр із новим AI-асистентом.
  • E5 буде доступний із переднім електродвигуном та трьома варіантами акумуляторних батарей.

Buick офіційно представив оновлений електрокросовер Electra E5 у Китаї

47 оновлень за побажаннями користувачів
Після анонсу на початку місяця компанія Buick офіційно презентувала рестайлінгову версію електрокросовера Electra E5. За словами виробника, автомобіль отримав 47 покращень, які були розроблені з урахуванням побажань користувачів. Крім того, оновлено зовнішній вигляд та покращено силову установку.

Новий зовнішній вигляд
Дизайн Electra E5 став більш стриманим і сучасним. Фальшрадіаторну решітку замінили на стильний “акулячий ніс” із м’якими вигинами та спортивним бампером. Також з’явилися приховані ручки дверей, датчики дощу, а обрамлення кузова виконано в матовому сріблястому кольорі.

Оснащення та колеса
Автомобіль отримав нові задні ліхтарі, які виглядають більш модно та динамічно. Покупці зможуть обирати між 18- та 19-дюймовими колесами. У версіях вищої комплектації доступні тоновані задні вікна та панорамний дах.

Під капотом
Точні технічні характеристики виробник поки не розкриває, але відомо, що оновлена Electra E5 отримає покращену силову установку, яка забезпечить кращу продуктивність і комфорт у керуванні.

Знайомий, але покращений інтер’єр

М’які матеріали та зручні сидіння
Інтер’єр оновленої Electra E5, на перший погляд, залишився знайомим, однак Buick зробив низку приємних змін. Зокрема, площа поверхонь, покритих м’якими матеріалами, збільшилася до 64%. Це робить салон приємнішим на дотик. Крім того, задні сидіння тепер відкидаються на 27 градусів — для зручнішого положення під час поїздки.

Технології нового покоління
В центрі уваги — 30-дюймовий вигнутий дисплей, який підтримує Apple CarPlay і нову систему iOS 26.
Ще одна цікава новинка — перший в історії SAIC-GM голосовий AI-асистент. Він реагує майже миттєво та виконує до десяти голосових команд підряд. Асистент також може взаємодіяти з іншими ШІ-системами, такими як DeepSeek, Doubao та ERNIE.

Тиша всередині
Для тих, хто цінує спокій у салоні, новинка пропонує поліпшену шумоізоляцію та подвійне акустичне скло. Рівень шуму в салоні становить всього 22 дБ. За словами виробника, це один із найтихіших електромобілів на ринку.

Обладнання та комфорт: від бази до преміуму

Базова комплектація — вже зручна
Навіть у стартовій версії Electra E5 пропонує чимало зручностей. Кросовер оснащено шкіряним кермом і аудіосистемою з вісьмома динаміками. Передні сидіння — комбіновані, з тканини та шкіри. Водійське крісло має електричне регулювання у восьми напрямках.

Преміум-версії — ще більше розкоші
У вищих комплектаціях автомобіль стає ще комфортнішим. Тут передбачені підігрів сидінь з оздобленням зі шкіри, а також преміальна аудіосистема Bose із 14 динаміками.

Безпека — на високому рівні
Кожна версія Electra E5 оснащена сучасними системами допомоги водієві. Серед них — адаптивний круїз-контроль, система утримання у центрі смуги та попередження про можливе зіткнення. Крім того, авто має автоматичне екстрене гальмування, систему контролю “сліпих зон” та попередження про виїзд зі смуги.

Три акумулятори — один електродвигун: що обрати?

Базова версія — баланс ціни та динаміки
Стартова модель Electra E5 оснащена літій-залізо-фосфатною батареєю ємністю 65 кВт·год. Її вистачає на 515 км за циклом CLTC. Електродвигун розташований спереду та видає 241 к.с. (180 кВт) і 330 Нм крутного моменту. Розгін до 100 км/год займає 7,7 секунди, а максимальна швидкість становить 180 км/год.

Середня версія — більше ходу, менше часу
Наступна модель отримала трохи більшу батарею — 68,4 кВт·год на основі трьохкомпонентного літію. Запас ходу виріс до 545 км. При цьому електродвигун залишився той самий, але динаміка покращилася: розгін до «сотні» — лише за 7,5 секунди.

Максимальна дальність — для подорожей
Для тих, хто планує багато їздити, підійде топова версія. Вона має найбільший акумулятор — 76,8 кВт·год (також літій-залізо-фосфатний). Запас ходу сягає 620 км. Однак з такою батареєю авто розганяється трохи повільніше — за 7,8 секунди до 100 км/год.

Усі три модифікації мають один електромотор, встановлений на передній осі, і відрізняються лише типом та ємністю акумулятора.

Новий мотор, швидка зарядка та демократична ціна

Власна розробка — новий електродвигун
За даними компанії, оновлений Electra E5 отримав новий електромотор, розроблений власними інженерами Buick. Він має рідинне охолодження на основі оливи та забезпечує високу ефективність навіть на високих швидкостях. У Buick стверджують, що це один із найефективніших моторів у своєму класі.

Спільна розробка з CATL — швидша зарядка
Акумуляторні елементи для E5 були створені у співпраці з відомим виробником батарей CATL. Завдяки цьому вдалося досягти на 30% вищої швидкості заряджання. За словами виробника, лише 20 хвилин на зарядній станції достатньо, щоб поповнити запас ходу на 350 км.

Ціна — приваблива, вибір кольорів — скромний
Базова версія Electra E5 коштує від 149 900 юанів (приблизно 20 850 доларів США). Найдорожча комплектація Premium Edition обійдеться у 169 900 юанів (близько 23 635 доларів).
Однак на старті продажів вибір кольорів кузова обмежений — доступні лише чорний, білий і сірий.

👁 118
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності