
Новий Nissan Leaf: позашляховик із збільшеним запасом ходу та місткістю
— 23.06.2025 / 9:21Nissan Leaf третього покоління зможе проїжджати до 488 кілометрів (303 милі) на одному заряді, чого має бути достатньо для більшості споживачів. Він також зможе вмістити до 1571 літра (55,5 кубічних футів) вантажу. Leaf був повністю перероблений на новій платформі, яка стане основою для багатьох інших електромобілів.
Ціни та додаткові характеристики будуть оголошені ближче до осіннього запуску. Повністю новий Nissan Leaf 2026 року стане повноцінним акумуляторним електричним кросовером замість хетчбека, коли вийде на ринок цієї осені.
Цей електромобіль буде використовувати нову платформу CMF-EV, спільну з електромобілем Ariya, а також з корпоративними родичами Renault та Mitsubishi для їхніх власних лінійок BEV (Battery Electric Vehicles).
Nissan не оприлюднив жодних конкретних розмірів, але більша платформа означає, що новий Leaf отримає новий кузов. Замість еволюції хетчбека, який використовується в поточному Leaf, нова модель матиме вищий дах і більшу вантажопідйомність, характерні для кросовера (CUV).
Чому Nissan Leaf стає кросовером?
Чому б і ні? Кожен автовиробник у світі продає стільки кросоверів, скільки може виготовити, тож чому б не обрати саме цей тип кузова? Це неминуче.
Більший кузов також може вмістити більшу батарею, що означає більший запас ходу. Новий Leaf пропонуватиме літій-іонну батаререю на 75 кВт-год з рідинним охолодженням, яка забезпечить максимальний запас ходу до 488 кілометрів (303 милі) — це вдвічі більше, ніж раніше. Вона працюватиме в парі з одним 214-сильним електродвигуном, який — можемо припустити, хоча це не зазначено — приводитиме в рух передні колеса.
Навесні 2026 року Leaf також буде доступний з батареєю на 52 кВт-год і 174-сильним двигуном як більш доступний варіант. Ціни на жодну з конфігурацій не були вказані.
Nissan стверджує, що Leaf забезпечить знайомі програми та інтуїтивно зрозуміле підключення на приладовій панелі, включаючи вбудовані сервіси Google (Google Карти, Google Асистент) та подвійні 14,3-дюймові екрани в деяких комплектаціях.
Заряджання цих більших батарей також буде швидшим та легшим. Новий Leaf заряджатиметься зі швидкістю 150 кВт, що втричі швидше, ніж попередня модель. Це дозволить зарядити акумулятор з 10% до 80% всього за 35 хвилин на сумісних зарядних пристроях Рівня 3.
Ці зарядні пристрої використовуватимуть значно поширеніші та ефективніші порти NACS, замість рідкісних (і таких, що стають ще рідкіснішими) роз’ємів CHAdeMO, які були у попередньої моделі.
Nissan зазначає, що по всій країні на станціях Tesla Supercharger є 20 000 NACS-сумісних зарядних пристроїв.
У новому Leaf буде два порти для заряджання: один для звичайної зарядки Рівня 2 з портом J1772 на крилі з боку водія, а інший — роз’єм NACS на крилі з пасажирського боку. Це та сторона, яка потрібна для під’їзду до станції Tesla Supercharger, тож Nissan попрацював на славу.
Сплачувати за електроенергію також стане простіше, обіцяє Nissan, завдяки мережі Nissan Energy Charge Network7, доступ до якої здійснюватиметься через оновлений додаток MyNissan. Цей додаток дозволяє водіям знаходити зарядні станції, бачити наявність зарядних пристроїв у реальному часі та оплачувати зарядку “в одному безперебійному процесі”.
Nissan заявляє, що його портал зарядки ENERGY є однією з найбільших публічних зарядних мереж, яка налічує понад 100 000 зарядних пристроїв у США, хоча ця кількість, безумовно, включає зарядні пристрої Рівня 2.
Новий Leaf є першим автомобілем Nissan з функцією Plug & Charge. Після активації водії можуть просто підключити Leaf до сумісного публічного зарядного пристрою, і “сеанс заряджання розпочнеться — без необхідності відкривати додаток чи проводити платіжною карткою”.
Новий Leaf також вирішує занепокоєння щодо електромобілів у холодному кліматі. Nissan заявляє, що новий автомобіль має покращену систему терморегуляції батареї, а акумуляторний блок захищений смоляною кришкою під днищем автомобіля.
Для подальшої оптимізації використання енергії в холодну пору року Leaf має стандартний енергоефективний тепловий насос для обігріву салону та опціональний підігрів батареї. Водій може увімкнути підігрів, щоб прогріти батарею перед заряджанням у холодну погоду.
Усередині цього теплого салону, який Nissan описує як “помітно просторий”, знаходяться перероблені сидіння з покращеним простором для колін у другому ряду; відкрита, рівна підлога під панеллю приладів; та тонша центральна консоль завдяки перенесенню елементів керування перемиканням передач на панель приладів.
Ви навіть можете замовити одну з тих систем амбієнтного освітлення на 64 кольори у комплектації Platinum+, яка дозволяє водіям персоналізувати освітлення салону відповідно до своїх уподобань. Також є вражаючі 1571 літр (55,5 кубічних футів) вантажного простору зі складеними сидіннями другого ряду. У стелі розташований панорамний дах з функцією затемнення.
Зовні автомобіль отримав те, що автовиробник називає “витонченим новим дизайном”. Тасе Нобутака, директор з дизайну програм у Nissan, заявив: “Ми повністю переосмислили цінності Leaf наступного покоління. Ми зробили його простим і чистим, але водночас більш енергійним. Ми гарантували, що абсолютно новий Leaf має динамічну форму, тестуючи її знову і знову, щоб досягти наших амбітних аеродинамічних цілей”.
Він навіть отримав ті стильні моторизовані дверні ручки, що висуваються за потреби.
Усе це дозволило досягти коефіцієнта аеродинамічного опору 0,26 (0,25 у європейських моделях, які не потребують наших більших зовнішніх дзеркал заднього виду).