Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Tesla оновлює моделі S та X

Tesla представляє оновлення для Model S та Model X, вносячи зміни в підвіску та звукоізоляцію, додаючи нові варіанти коліс і дещо збільшуючи запас ходу.

Model S Plaid отримала деякі переглянуті аеродинамічні елементи, хоча більшість змін є дуже поступовими і не відповідають за масштабом нещодавньому “Juniper” фейсліфті Model 3.

Ці дві старші моделі електромобілів тепер стали на 5000 доларів дорожчими після цих змін.

Тим, хто чекав на повністю нові покоління Tesla Model S та X, доведеться почекати ще деякий час. Можливо, досить довго.
Автовиробник з Остіна цього місяця провів чергове незначне оновлення своїх двох найстаріших моделей (платформа седана датується 2012 роком, а кросовера — 2015 роком), впровадивши деякі поступові зміни всередині та ззовні.

Найбільш суттєвими змінами “під капотом”, ймовірно, є додаткова звукоізоляція, а також коригування підвіски, включаючи нові втулки.
Мабуть, єдиною найбільш драматичною зміною на папері є новий запас ходу в 660 кілометрів (410 миль) для Tesla Model S Long Range. Автовиробник витиснув додаткові 8 кілометрів (5 миль) завдяки новому дизайну 19-дюймових коліс, який, як стверджується, є більш аеродинамічним.

Але якщо запас ходу не є таким великим пріоритетом для Model S, то нові 21-дюймові диски Velarium обійдуться покупцям у 4500 доларів. Більші диски на електромобілях суттєво впливають на запас ходу, як ви, можливо, пам’ятаєте.
Для Model X також з’явилися два нові дизайни дисків, включаючи 22-дюймові Machina та 20-дюймові Perihelix.
Ще одна аеродинамічна зміна стосується Model S Plaid: Tesla знайшла способи зробити її зовнішній вигляд ще більш обтічним завдяки переробленому передньому бамперу та задньому дифузору. До палітри кольорів також додався новий колір — Frost Blue, який коштує додатково 2500 доларів, але, на жаль, ми змушені зазначити, що він не зробить автомобіль швидшим.
У салоні Tesla додала динамічне амбієнтне освітлення до Model S, а також встановила нову камеру на передній частині та знайшла спосіб виділити більше простору для пасажирів третього ряду в Model X.

Нові адаптивні фари також були додані до Model S та Model X.

Однак ці зміни мають високу ціну, особливо в наші дні, коли самі ці дві моделі вже далеко не нові. Версії Long Range та Plaid для Model S та Model X тепер коштують на 5000 доларів дорожче. Це здається багато за поступові зміни, які навіть не будуть очевидними для інших учасників руху, на відміну від нещодавніх змін у Model Y “Juniper”. Отже, інші водії, якщо вони не стежать за найдрібнішими змінами в моделях Tesla, навіть не дізнаються, що ви купили найновішу Tesla. Model S тепер стартує від 86 630 доларів, тоді як версія Plaid коштуватиме 101 630 доларів. Model X, з іншого боку, є трохи менш доступною, стартуючи від 91 630 доларів за базову версію, тоді як версія Plaid коштуватиме 106 630 доларів.

Більше питання щодо двох старших моделей Tesla полягає в тому, коли автовиробник може фактично надати їм нову платформу та повністю переробити дизайн.

Оскільки обидві моделі зараз становлять лише статистичну похибку у квартальних звітах Tesla про виробництво, повне перепроектування здається менш імовірним. Tesla значно поступилася часткою ринку в цих двох сегментах своїм конкурентам, до яких тепер належать Porsche, Lucid, Audi, Mercedes-Benz, BMW та інші.

У першому кварталі року Tesla поставила загалом 12 881 одиницю Model S, Model X та Cybertruck, з загального обсягу близько 362 000 одиниць по всьому світу. Лише за цими цифрами легко зрозуміти, які моделі становлять основну частину виробництва автовиробника та є важливішими для його прибутку, адже на Model 3 та Model Y припадає 323 800 поставок.

Навіть якщо Model S становить третину від цієї цифри 12 881, це непоганий квартальний результат для дорогого, представницького електромобіля-седана в поточних умовах.

Але прибутковий мотив для витрачання великих коштів на випуск абсолютно нових версій Model S і X, схоже, ще більше зменшився порівняно з п’ятьма роками тому, адже сегмент повнорозмірних електромобілів-седанів вже “тріщить” під вагою всіх пропозицій.
Гарна новина, якщо вона є, полягає в тому, що просто з плином часу Tesla наближається до того, щоб нарешті повністю переробити (або відмовитися від) ці дві моделі. Чи відбудеться будь-який із цих сценаріїв до 2030 року, залишається невідомим, оскільки Tesla все ще має привабливий та недорогий варіант нескінченного оновлення своїх двох старих моделей. І їхні покупці, здається, не проти.

👁 8
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності