Оновлені електрокари VW знову матимуть фізичне керування
— 25.06.2025Німецький автовиробник готує серйозне оновлення для своїх електромобілів. У планах — фейсліфт для ID.3 та ID.4, а також презентація нової моделі ID.2X на Мюнхенському автосалоні.
Ford Explorer Tremor 2026: нова версія для бездоріжжя без втрати комфорту
Позашляховики знову стають “всюдиходами”
Сучасні кросовери та позашляховики стали набагато комфортнішими, ніж їхні “предки”. Але останніми роками автовиробники повертають їм трохи “диких” характеристик. З’являються нові версії з назвами на кшталт Trailsport, Trailhawk, Tremor. Остання – від Ford. Вже є Tremor-версії Expedition, F-150 та Maverick. А тепер у 2026 році до них приєднується й Explorer.
Готовий до бездоріжжя, але зберігає комфорт
Explorer Tremor отримав спеціальну підвіску з підвищеним на 25 мм кліренсом. Нові пружини та стабілізатори поперечної стійкості покращують керованість і комфорт як на дорозі, так і поза нею. Додаткові захисні елементи знизу кузова захищають важливі вузли авто під час їзди по перетнутій місцевості.
На 18-дюймові колеса встановлені позашляхові шини, а задній диференціал з обмеженим прослизанням допомагає краще тримати зчеплення. На відміну від базової версії Explorer, Tremor має повний привід у стандарті.
Під капотом — 2,3-літровий турбований двигун EcoBoost потужністю 300 к.с. Для тих, хто хоче більше — доступний V6 EcoBoost на 3,0 літри з потужністю 400 к.с.
Дизайн із натяком на пригоди
Explorer Tremor має впізнавані зовнішні акценти. Яскрава жовтогаряча смуга (“spice” у термінології Ford) прикрашає передню решітку. Той самий колір використаний для буксирувальних петель, елементів коліс та інтер’єру: рядки на кермі, сидіннях, панелі приладів та дверях.
Explorer Tremor — це ідеальне поєднання міського кросовера та справжнього шукача пригод. Він готовий вирушити на природу, не жертвуючи комфортом у щоденній поїздці.
Оновлений Ford Explorer Tremor 2026: сучасні технології та очікувана ціна
Цифрові панелі та корисні функції вже в базі
У 2026 році Explorer отримав оновлення дизайну, і версія Tremor не стала винятком. Усі нові моделі тепер оснащені 12,3-дюймовою цифровою панеллю приладів і великим 13,2-дюймовим сенсорним екраном по центру. Серед стандартного обладнання також — оглядова камера на 360 градусів, яка стане в пригоді як у місті, так і на бездоріжжі.
Проте за деякі зручності доведеться доплатити. Наприклад, за сидіння з масажем або аудіосистему B&O з 14 динаміками — це вже опції, які входять до дорогих комплектацій.
Автопілот на трасі, але не на бездоріжжі
Також доступна система напівавтономного водіння BlueCruise 1.5. Вона навряд чи буде корисною в умовах бездоріжжя, зате стане в пригоді на шосе дорогою до пригод.
Скільки коштуватиме?
Ціни на Explorer Tremor компанія Ford поки що офіційно не оголосила. Але за попередніми оцінками, версія Tremor займе місце між ST-Line та повною ST-комплектацією.
Очікувана стартова ціна з урахуванням доставлення — від $52,000 до $54,000. Якщо ж ви захочете двигун V6, то ціна може перевищити $56,000.
Explorer Tremor — це вибір для тих, хто шукає комфорт, сучасні технології та можливість без проблем виїхати за межі асфальту.