Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Mazda Iconic SP стане спадкоємцем RX-7

Mazda підтвердила: Iconic SP – не новий Miata, а наступник RX-7

Легендарний роторний спорткар отримає нове життя у вигляді окремої моделі

Перші враження від Iconic SP
Майже два роки тому на виставці Japan Mobility Show компанія Mazda представила концепт Iconic SP. Купе відразу вразило всіх своїм стильним дизайном. Багато хто припустив, що це може бути наступне покоління Miata. Це здавалося логічним, адже Mazda – невелика компанія, яка, ймовірно, не може дозволити собі випускати одразу два спортивні автомобілі.

Не новий Miata, а нова легенда
Проте, як стало відомо нещодавно, Iconic SP — це не п’яте покоління Miata. Головний технічний директор Mazda Рюїчі Умесіта в інтерв’ю MotorTrend пояснив, що новий автомобіль буде окремою моделлю. Вона розташовуватиметься на сходинку вище за класичний родстер MX-5.

Можливе відродження RX-7
За словами Умесіти, Iconic SP може стати “гідним наступником RX-7”. Проте він не підтвердив, що новий автомобіль отримає саме цю назву. Також було спростовано чутки про повернення імені Cosmo, яке має історичне значення для роторних моделей Mazda ще з 1960-х років.

Що чекає на фанатів роторних двигунів
Нова модель залишатиметься вірною філософії роторних моторів, але представить її у сучасному виконанні. Це гарна новина для шанувальників RX-7, адже схоже, що Mazda дійсно готує щось особливе.

Mazda Iconic SP: розміри, потужність і технічні подробиці нового спорткара

Не Miata, але не менш вражаюча — що відомо про майбутній роторний спорткар Mazda

Більший, ширший і нижчий за Miata
Mazda Iconic SP — це купе з яскравим дизайном і солідними габаритами. Воно має:

  • довжину 4178 мм,
  • ширину 1850 мм
  • висоту всього 1148 мм.
  • Колісна база — 2590 мм.

У порівнянні з поточним поколінням Miata (ND), Iconic SP:

  • довший на 264 мм,
  • ширший на 119 мм,
  • нижчий на 84 мм,
  • і має довшу колісну базу на 279 мм.

Попри це, у концепт-карі лише два сидіння — як і в Miata.

Маса та порівняння з Miata
Вага шоукара — 1450 кг. Для порівняння, Mazda Miata RF з механічною коробкою передач важить приблизно 722 кг менше. Це означає, що Iconic SP — більш потужний та важчий автомобіль, орієнтований не стільки на легкість, скільки на інші якості.

Потужність — гібрид із ротором
Під капотом концепту — електромотор потужністю 365 к.с. Живлення подається від акумулятора, який заряджається за допомогою двосекційного роторного двигуна. Сам ротор виконує функцію генератора — він не обертає колеса напряму, а виробляє електроенергію.

Mazda вже підтвердила: двосекційний роторний двигун з’явиться в США як альтернатива слабшій системі з MX-30. У новому варіанті роторна установка відповідатиме американським екостандартам.

Можливий привід від ротора
Цікаво, що Mazda розглядає і варіант, у якому роторний двигун напряму приводить у рух колеса. Такий варіант з’явиться вперше з 2012 року, коли припинилося виробництво RX-8 у версії Spirit R.

А повністю електрична версія?
Технічно Mazda могла б створити повністю електричну версію Iconic SP, але компанія заявляє: цього не буде. І це не дивно — концепція моделі заснована саме на поєднанні електричної тяги з роторною спадщиною.

Iconic SP — це сучасна спроба Mazda поєднати інновації та традиції. Більший за Miata, потужніший і більш технологічний, цей спорткар готується стати гідним наступником легендарного RX-7, зберігаючи дух Zoom-Zoom у новому форматі.

Mazda Iconic SP: роторний спорткар може з’явитися раніше за нову Miata

Стильний, потужний і недешевий — чого очікувати від наступника RX-7

Miata залишиться ще на кілька років
Головний дизайнер Mazda Масаші Накаяма в інтерв’ю виданню MotorTrend розповів, що нинішнє покоління MX-5 (ND) ще залишиться у продажу на кілька років. Нова версія Miata вже в розробці, і вона отримає деякі елементи дизайну від концепту Iconic SP.

Майбутнє Miata: класика з новим мотором
Коли з’явиться наступна Miata, вона, ймовірно, отримає новий бензиновий двигун Skyactiv-Z. Mazda підтвердила, що головні риси легендарного родстера залишаться незмінними:

  • шестиступенева механічна коробка передач,
  • задній привід,
  • легка вага.

Iconic SP — дорожчий і «серйозніший» спорткар
Новий роторний спорткар Iconic SP, за словами технічного директора Рюїчі Умесіти, стане окремою моделлю та, швидше за все, з’явиться раніше за нову Miata.

Оскільки модель більша, потужніша й технологічно складніша, вона буде значно дорожчою.Для порівняння:

  • поточна Mazda Miata RF у США стартує з $38,735,
  • Iconic SP, ймовірно, коштуватиме понад $50,000,
  • залежно від комплектації ціна може перевищити й $60,000.

Mazda розставляє акценти: Miata залишиться доступною класикою для водіїв, які люблять легкість і механіку. А Iconic SP — це новий рівень для шанувальників роторних двигунів та спортивного стилю. Очікується, що преміальний спорткар стане гідним наступником RX-7 та займе окрему нішу в лінійці бренду.

👁 5
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності