
Delta 4×4 підняла Renault 5
— 10.07.2025 / 8:00- Delta 4×4 представила позашляховий концепт на основі повністю електричного хетчбека Renault.
- Модель оснащена всюдихідними шинами, розширеними крилами, додатковими LED-фарами та багажником на даху.
- R5 доступний виключно з одним електромотором, тож варіанту з повним приводом немає.
Renault 5 став сміливим позашляховиком у стилі ралі
Серед компактних електромобілів Renault 5 вирізняється яскравим і впізнаваним дизайном. Його спортивна версія Alpine A290 має таку ж привабливу зовнішність, але тюнінг-ательє Delta 4×4 вирішило піти іншим шляхом. Вони уявили Renault 5 не міським авто, а справжнім позашляховиком у стилі ралі.
Новий погляд на електромобіль
Мета тюнерів – перетворити міський хетчбек на компактну машину для бездоріжжя з елементами спортивного стилю. Для цього вони встановили 18-дюймові легкосплавні диски з масивними всюдихідними шинами. Завдяки цим шинам і підняттю підвіски на 100 мм кліренс авто значно збільшився.
Позашляховий образ і деталі ралі
Автомобіль отримав чотири додаткові LED-фари PIAA спереду, що нагадують легендарний R5 Turbo з ралі. Бампери залишились стандартними, проте кузов прикрасили широкими розширювачами колісних арок та шкіряними ременями на капоті та багажнику.
Дах для пригод
На даху з’явився багажник у стилі «Дакар», на якому встановили дві LED-панелі для кращої видимості, різні контейнери, спеціальні траки для їзди по снігу та запасне колесо.
Яскравий фінальний штрих
Завершує образ яскравий дизайн кузова з білою основою та графікою жовтого, бірюзового, рожевого та чорного кольорів.
Цей концепт Renault 5 від Delta 4×4 показує, яким може стати електромобіль, якщо поєднати міський стиль із духом справжніх ралійних перегонів.
Електричний Renault 5 перетворили на концепт для бездоріжжя
Німецьке ательє Delta 4×4 показало незвичний концепт-кар на основі електричного Renault 5. Попри агресивний позашляховий вигляд, донорський автомобіль має лише один електромотор. Тож варіанта з повним приводом немає.
Скільки потужності?
Найпотужніша версія Renault 5 видає 148 к.с. (110 кВт). А спортивна версія Alpine A290 ще сильніша – 217 к.с. (160 кВт).
Який запас ходу?
Топові моделі R5 мають акумулятор на 52 кВт-год. Це дає запас ходу до 400 км за циклом WLTP. Але варто пам’ятати: через великі позашляхові шини, гіршу аеродинаміку та додаткову вагу реальна дальність ходу буде меншою. Для такого авто це не критично, адже головне – стиль і можливість з’їхати з асфальту.
Чи з’явиться у продажу?
Поки що піднятий Renault 5 існує лише як цифровий концепт. Але якщо знайдеться багато охочих, компанія Delta 4×4 може випустити комплект для переобладнання. Тоді власники Renault 5 зможуть зробити зі свого електромобіля маленький позашляховик.
Для кого цей проєкт?
Цей концепт створили для тих, хто хоче виділитися та поєднати ретро-дизайн з сучасними технологіями й любов’ю до пригод. Якщо цікаво – можна звернутися до Delta 4×4 за деталями.