
Електричний bZ3X: Toyota підкорює ринок Китаю
— 14.07.2025 / 20:00- Електричний позашляховик Toyota доводить, що традиційні автовиробники все ще можуть перемагати в Китаї.
- Від березня було доставлено понад 20 000 моделей GAC Toyota bZ3X.
- Седан Camry та мінівен Saini від спільного підприємства також демонструють високі продажі.
Toyota довела: на ринку Китаю ще можна перемагати
На китайському ринку сьогодні важко навіть великим світовим брендам. Автовиробники, знайомі нам у Європі та США, такі як VW, Porsche і Mercedes, втратили значну частку продажів у Китаї. Та японська Toyota змогла показати інший результат і обійти місцевих конкурентів.
Електричний позашляховик, що став хітом
Модель bZ3X – це електричний позашляховик, створений спільним підприємством Toyota та китайської компанії GAC. Вона вийшла на ринок лише чотири місяці тому, але вже продається рекордними темпами. За даними GAC Toyota на платформі Weibo, з березня було доставлено понад 200 000 авто цієї моделі. Крім того, компанія отримала ще понад 30 000 замовлень.
Ціна, яка приваблює
Один із головних секретів успіху bZ3X – доступна ціна. Базова версія електромобіля коштує від 109 800 юанів, що приблизно дорівнює $15 000. Це вдвічі дешевше за іншу модель компанії – GAC Toyota Highlander, яка стартує з 284 800 юанів (близько $39 300). Дешевший bZ3X навіть за популярний седан Camry, ціна якого починається від 171 800 юанів ($23 700).
Що ховається за ціною
Звичайно, за $15 000 покупець отримує не розкішний електромобіль із великою батареєю. Базова версія під назвою 430 Air оснащена акумулятором на 50 кВт-год. У Китаї офіційно заявлений запас ходу – 430 км за циклом CTLC, але насправді можна розраховувати десь на 320 км. Дорожчі версії доступні з сучасними системами допомоги водієві на основі лідара.
Toyota показує приклад, що навіть у жорсткій конкуренції з китайськими брендами можна перемагати, якщо запропонувати цікаву новинку за правильною ціною.
Toyota знову здивувала: більше авто, більше потужності – ціни все ще доступні
Електричний кросовер bZ3X від Toyota став справжнім хітом у Китаї. Та покупці можуть обрати не лише базову версію. Є ще кілька комплектацій, що пропонують більше можливостей, але залишаються привабливими за ціною.
Більше функцій – трохи дорожче
За трохи більшу суму можна придбати модель 430 Air+. Вона має додаткове обладнання, але таку саму батарею на 50 кВт-год, як і в базовій версії.
Дорожчі версії – 520 Pro та Pro+ – отримали батарею на 58 кВт-год і запас ходу до 520 км (за китайським циклом). Потужність двигуна залишається на рівні 201 к.с., як у дешевших варіантах.
Флагман з великим запасом ходу
Найдорожча версія – 610 Max. Вона має потужніший мотор на 221 к.с. і батарею місткістю 68 кВт-год. Завдяки цьому запас ходу зростає до 610 км. Ціна при цьому залишається більш ніж привабливою – близько ¥159 800, що дорівнює приблизно $22 000.
Успіх не лише однієї моделі
Популярність Toyota в Китаї не обмежується лише bZ3X. У першій половині 2025 року спільне підприємство GAC Toyota продало 364 218 авто. Це на 5,6% більше, ніж торік. Це особливо помітно на фоні загального падіння продажів у інших компаній.
У червні продажі Camry зросли на 66% і досягли 20 358 авто. Мінівен Saina теж показав зростання – у першому півріччі продали 8 846 машин, що на 16% більше.
Toyota ще раз довела, що навіть у конкурентному середовищі китайського ринку можна досягти успіху завдяки вдалим моделям і розумній ціновій політиці.