Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Електричний bZ3X: Toyota підкорює ринок Китаю

  • Електричний позашляховик Toyota доводить, що традиційні автовиробники все ще можуть перемагати в Китаї.
  • Від березня було доставлено понад 20 000 моделей GAC Toyota bZ3X.
  • Седан Camry та мінівен Saini від спільного підприємства також демонструють високі продажі.

Toyota довела: на ринку Китаю ще можна перемагати

На китайському ринку сьогодні важко навіть великим світовим брендам. Автовиробники, знайомі нам у Європі та США, такі як VW, Porsche і Mercedes, втратили значну частку продажів у Китаї. Та японська Toyota змогла показати інший результат і обійти місцевих конкурентів.

Електричний позашляховик, що став хітом
Модель bZ3X – це електричний позашляховик, створений спільним підприємством Toyota та китайської компанії GAC. Вона вийшла на ринок лише чотири місяці тому, але вже продається рекордними темпами. За даними GAC Toyota на платформі Weibo, з березня було доставлено понад 200 000 авто цієї моделі. Крім того, компанія отримала ще понад 30 000 замовлень.

Ціна, яка приваблює
Один із головних секретів успіху bZ3X – доступна ціна. Базова версія електромобіля коштує від 109 800 юанів, що приблизно дорівнює $15 000. Це вдвічі дешевше за іншу модель компанії – GAC Toyota Highlander, яка стартує з 284 800 юанів (близько $39 300). Дешевший bZ3X навіть за популярний седан Camry, ціна якого починається від 171 800 юанів ($23 700).

Що ховається за ціною
Звичайно, за $15 000 покупець отримує не розкішний електромобіль із великою батареєю. Базова версія під назвою 430 Air оснащена акумулятором на 50 кВт-год. У Китаї офіційно заявлений запас ходу – 430 км за циклом CTLC, але насправді можна розраховувати десь на 320 км. Дорожчі версії доступні з сучасними системами допомоги водієві на основі лідара.

Toyota показує приклад, що навіть у жорсткій конкуренції з китайськими брендами можна перемагати, якщо запропонувати цікаву новинку за правильною ціною.

Toyota знову здивувала: більше авто, більше потужності – ціни все ще доступні

Електричний кросовер bZ3X від Toyota став справжнім хітом у Китаї. Та покупці можуть обрати не лише базову версію. Є ще кілька комплектацій, що пропонують більше можливостей, але залишаються привабливими за ціною.

Більше функцій – трохи дорожче
За трохи більшу суму можна придбати модель 430 Air+. Вона має додаткове обладнання, але таку саму батарею на 50 кВт-год, як і в базовій версії.

Дорожчі версії – 520 Pro та Pro+ – отримали батарею на 58 кВт-год і запас ходу до 520 км (за китайським циклом). Потужність двигуна залишається на рівні 201 к.с., як у дешевших варіантах.

Флагман з великим запасом ходу
Найдорожча версія – 610 Max. Вона має потужніший мотор на 221 к.с. і батарею місткістю 68 кВт-год. Завдяки цьому запас ходу зростає до 610 км. Ціна при цьому залишається більш ніж привабливою – близько ¥159 800, що дорівнює приблизно $22 000.

Успіх не лише однієї моделі
Популярність Toyota в Китаї не обмежується лише bZ3X. У першій половині 2025 року спільне підприємство GAC Toyota продало 364 218 авто. Це на 5,6% більше, ніж торік. Це особливо помітно на фоні загального падіння продажів у інших компаній.

У червні продажі Camry зросли на 66% і досягли 20 358 авто. Мінівен Saina теж показав зростання – у першому півріччі продали 8 846 машин, що на 16% більше.

Toyota ще раз довела, що навіть у конкурентному середовищі китайського ринку можна досягти успіху завдяки вдалим моделям і розумній ціновій політиці.

👁 7
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності