Електричний bZ3X: Toyota підкорює ринок Китаю
— 14.07.2025Японська Toyota довела, що навіть на надзвичайно конкурентному ринку Китаю можна перемагати.
Nissan N7 став найпопулярнішим електромобілем іноземного бренду в Китаї
Коли Nissan N7 вперше з’явився на ринку, його критикували за надто схожий дизайн на Xpeng P7. Але китайських покупців це не зупинило. У червні саме N7 став найпопулярнішою моделлю серед електромобілів іноземних брендів.
Напружена боротьба за перше місце
У червні седан Nissan N7 продався у кількості 6 189 штук. Зовсім трохи відстав від нього мінівен Buick GL8 New Energy з 6 082 продажами. Третє місце посіла доступна Toyota Platinum 3X (відомий також як bZ3X), яку обрали 6 030 покупців.
Далі йде значний розрив: четвертий став Volkswagen ID.3 із 3 950 продажами. На п’ятому місці опинився Smart #1, який обрали 2 324 покупці. Ще менше купили BMW i3 — лише 2 270 авто.
Що відомо про Nissan N7
Хоча N7 має емблему Nissan, це спільна розробка японської компанії та китайського автовиробника Dongfeng. Модель ділить багато деталей із Dongfeng eπ 007.
Ціна базової версії N7 510 Pro стартує від 129 900 юанів (близько 17 800 доларів). Авто має батарею на 58 кВт-год, що дає запас ходу до 510 км за китайським циклом CLTC. Версія N7 625 Max пропонує більше опцій і батарею на 73 кВт-год, що дозволяє проїхати до 625 км. Варто пам’ятати, що ці показники можуть бути завищеними через особливості китайських стандартів тестування.
Потужність та покупці
N7 доступний з різними варіантами потужності: 215 або 268 кінських сил. За даними Nissan, 68% власників цієї моделі — чоловіки, 74% одружені, а 60% покупців молодші за 35 років.
Плани на експорт
Зараз Nissan N7 продається лише в Китаї. Проте компанія вже вивчає можливість виходу на міжнародні ринки. Імовірно, авто отримає іншу назву, наприклад, можуть повернути бренд Primera. Але навряд чи новинку скоро побачать на дорогах США.