Ford оновлює модельний ряд в Європі
— 18.07.2025Ford припинив випуск багатьох популярних моделей, але готує нові авто для європейських покупців.
На аукціоні встановлено рекорд: Bugatti Veyron 16.4 продано за понад 2 мільйони доларів
Рекордна ціна за серійний Veyron
На цьогорічному Festival of Speed у британському Гудвуді відбувся історичний продаж. Автомобіль Bugatti Veyron 16.4 2007 року випуску був проданий на аукціоні Bonhams за рекордні 1 527 000 фунтів стерлінгів. Це понад 2,04 мільйона доларів США. Жоден інший серійний Veyron, не враховуючи спеціальні версії, ще не досягав такої вартості на торгах.
Чому саме цей автомобіль?
Це не спеціальна модифікація і не модель з унікальним оздобленням. Це стандартний Veyron 16.4, яких було випущено лише 450 екземплярів. Але стан автомобіля, мала кількість пробігу та ідеальне збереження значно підвищили його ціну. Експерти зазначають, що такі авто дедалі частіше сприймаються не лише як транспорт, а як вигідна інвестиція.
Коротко про легендарний Veyron
Коли Veyron вийшов на ринок у 2005 році, він вважався технічним дивом. На той час його вартість складала близько 1,2 мільйона євро. Але з роками ціна на рідкісні моделі стрімко зросла.
Авто як мистецтво
Зараз автомобілі класу «гіперкар» усе частіше купують як об’єкти мистецтва або фінансового вкладення. Veyron — це приклад поєднання інженерного генія, дизайну та історичної цінності.
Цікаво знати:
Після Veyron Bugatti випустила ще одну культову модель — Chiron. Але саме Veyron був першим серійним авто, що подолав межу 400 км/год.
У 2010 році одна з версій Veyron встановила світовий рекорд швидкості серед серійних авто — 431 км/год.
Цей продаж довів, що навіть без унікального кузова чи іменитого власника, серійний Bugatti Veyron може стати справжнім скарбом. Це ще раз підкреслює: культові автомобілі зберігають свою цінність і з роками стають ще дорожчими.
Bugatti Veyron 16.4 встановив рекорд, але не абсолютний
Удвічі дорожче, ніж очікувалося
Ціна продажу — £1 527 000 (понад $2,04 млн) — стала справжнім сюрпризом. Це вдвічі більше, ніж очікували організатори аукціону (попередня оцінка становила £800 000 / $1,07 млн). Ба більше, ця сума на $620 000 перевищує початкову вартість Veyron, коли той вперше з’явився у 2005 році.
Дорожчий за рідкісні версії
Цей стандартний Veyron випередив за ціною навіть деякі ексклюзивні обмежені версії. Наприклад, у 2020 році Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse Meo Costantini (один із трьох у світі) було продано за $1,79 млн. Теперішній лот обійшов його на чверть мільйона доларів.
Але не найдорожчий в історії
Рекордно висока ціна для Veyron поки залишається за унікальною моделлю Veyron Grand Sport “Sang Bleu”. Цей екземпляр в єдиному екземплярі було продано у Маямі минулого року за $3 мільйони.
Чи існує “звичайний” Veyron?
Після таких цифр виникає логічне запитання: чи взагалі існує “звичайний” Bugatti Veyron? Навіть стандартні версії цього автомобіля сьогодні вражають не лише швидкістю, а й здатністю зростати в ціні. Історія показує, що Veyron — це більше, ніж машина. Це легенда, яка з кожним роком стає все дорожчою.
Bugatti Veyron встановив рекорд, але не став найдорожчим суперкаром на Goodwood
Унікальний екземпляр із мінімальним пробігом
Автомобіль Bugatti Veyron 16.4, що встановив новий рекорд аукціону Bonhams у Гудвуді, був замовлений у грудні 2006 року та виготовлений за специфікаціями 2008 року. Це шасі №079 — один із лише 253 купе, випущених у світі. Його особливість — єдиний власник з моменту покупки та майже музейне зберігання: за майже два десятиліття авто проїхало менш як 770 кілометрів (приблизно 480 миль).
Шикарне, але стримане оздоблення
Кузов Veyron має двоколірне металеве забарвлення — Mocha Brown та White Coffee, а салон оформлений у шкірі кольору Magnola та Havana. Така колірна гама виглядає стримано і навіть аристократично, що пасує країні, де авто провело більшість свого життя — Швейцарії.
Не найдорожчий, хоч і рекордсмен
Попри гучний рекорд для серійного Veyron, він не став найдорожчим авто на аукціоні Bonhams у Гудвуді.
Найвищу ціну отримав:
Загальна сума продажів вражає
Протягом аукціонного вікенду у Гудвуді загальна сума продажів перевищила $13,7 мільйона. Це вкотре підтверджує: ринок класичних і ексклюзивних авто залишається активним і привабливим для колекціонерів та інвесторів.
Bugatti Veyron 16.4 може й не став найдорожчим лотом аукціону, але увійшов в історію як найцінніший серійний Veyron, проданий з-поміж усіх. І якщо врахувати його стан, рідкість та збереження — така ціна цілком виправдана.
Bugatti, що увійшов в історію: 2007 Bugatti Veyron 16.4
Початок революції у світі суперкарів
Сьогодні ідея автомобіля з потужністю понад 1000 кінських сил здається звичною, але в 1998 році багато хто ставився до неї скептично. Тоді генеральний директор Volkswagen Group Фердинанд Пієх оголосив про плани створити саме такий автомобіль — з потужністю у тисячу кінських сил, ціною близько мільйона доларів і максимальною швидкістю понад 250 миль на годину (понад 400 км/год). Для порівняння, тоді 400 кінських сил вважалися великим показником, а новенький Mercedes C-Class коштував близько 40 тисяч доларів.
Ідея, що стала реальністю
У жовтні 1998 року на Паризькому автосалоні Bugatti представила концепт EB118 — перший крок до мрії Пієха. Після двох років доопрацювань і вдосконалень з’явився Veyron EB 16.4, що втілив революційний проєкт у серійному автомобілі.
Походження назви Veyron
Назва автомобіля походить від імені засновника бренду — Етторе Бугатті, а також від імені П’єра Вейрона, гонщика і переможця 24-годинних перегонів Ле-Ман 1939 року, який працював на заводі Bugatti. Ще одна важлива деталь — позначення «16.4» означає унікальний 16-циліндровий двигун із чотирма турбокомпресорами, який встановили в цей суперкар.
Bugatti Veyron змінив правила гри
Цей автомобіль став символом нової епохи, поєднавши неймовірну потужність, розкіш і технологічні інновації. Veyron довів, що межі можливого в автомобільній індустрії можна значно розширити — і це вплинуло на розвиток гіперкарів у всьому світі.