LandCruiser 70 оновлюють під нові екостандарти (відео)
— 22.07.2025LandCruiser 70 GXL Wagon тимчасово зникає з ринку. Toyota пояснила причини та розповіла, як зміниться модель уже наступного року.
Розділені фари стають новим викликом у дизайні автомобілів
У світі автомобільного дизайну фари поступово стали одним із найважливіших елементів зовнішнього вигляду. Якщо раніше це були просто джерела світла, то тепер – складні дизайнерські рішення, які можуть викликати різні думки, так само як і розділяють світло.
BMW та Audi долучилися до тренду розділених фар
Останніми роками бренди Audi і BMW активно використовують у своїх моделях дизайн із розділеними фарами. Деякі покупці цінують такий унікальний стиль, а інші хотіли б повернення до простих форм. Цифровий художник Нікіта Чуйко, відомий під псевдонімом Kelsonik, вирішив переосмислити цей дизайн, запропонувавши більш цілісне рішення освітлення. Результат вийшов цікавим і незвичним.
Audi у новому стилі
Нікіта взявся за моделі Audi Q3, Q6 e-tron та A6 e-tron. Він прибрав верхні елементи фар, де зазвичай розміщуються денні ходові вогні (DRL). Натомість тонкіші DRL перемістив у нижні блоки фар, де розташовані основні ліхтарі. Такий підхід робить передню частину авто більш стриманою і цілісною.
Незвичний вигляд і сприйняття
До такого нового вигляду треба трохи звикнути. Зазвичай ми впізнаємо машину по решітці радіатора та фарам, тому відсутність верхніх вогнів впадає в очі. Низьке розташування DRL у повітрозабірниках бампера і широка порожнеча під капотом роблять передню частину менш знайомою. На електричних моделях Audi, де решітка вже пофарбована в колір кузова і менш помітна, це створює ще більш неоднозначне враження.
Цей дизайн демонструє, як навіть деталі, що здавалися простими, можуть стати важливим полем для експериментів і суперечок у світі сучасних автомобілів.
Перероблені рендери Audi та BMW викликали неоднозначну реакцію
Цифровий художник Нікіта Чуйко, відомий як Kelsonik, показав свої нові ілюстрації моделей Audi і BMW на своєму Instagram та у російському виданні Kolesa. Він запропонував новий дизайн передніх фар, прибравши звичні денні ходові вогні (DRL) з верхньої частини авто.
Думки в мережі розділилися. Один коментатор зазначив, що тепер авто більше схожі на машини з «щоками» замість «очей». Інший користувач просто попросив виробників повернути фари на їхнє «звичне» місце.
Аналогічні зміни в BMW
У минулому році в тому ж виданні з’явилися рендери BMW з подібним підходом. Нікіта прибрав DRL з моделей BMW 7-Series, X7 та XM, але залишив більшість інших елементів дизайну без змін.
Серед трьох моделей найкраще ідею втілив розкішний седан 7-Series. Він виглядає більш елегантно завдяки єдиному блоку фар. Водночас дизайн здавався б збалансованішим, якби фари були розташовані трохи вище, а фірмова решітка «ніжок» – трохи меншою. Саме такий підхід Нікіта показав у своїй останній роботі з вигаданою моделлю BMW M7.
BMW рухається у новому напрямку
Компанія BMW уже готує нові моделі серії Neue Klasse, де планує зовсім відмовитися від розділених фар. Ці автомобілі отримають більш обтічний вигляд із «акулою» на передній частині, що відсилає до традицій бренду. Такий дизайн буде більш цілісним і привабливим.
Таким чином, цифровий художник показує, як змінюється підхід до дизайну автомобілів — все більше уваги приділяється не лише технологіям, а й естетиці, яка викликає активне обговорення серед шанувальників авто.