LandCruiser 70 оновлюють під нові екостандарти (відео)
— 22.07.2025LandCruiser 70 GXL Wagon тимчасово зникає з ринку. Toyota пояснила причини та розповіла, як зміниться модель уже наступного року.
AC Schnitzer додав потужності BMW M5: тепер він сильніший за McLaren 765LT
Німецький тюнер знову в справі
Компанія AC Schnitzer, відома своїм стриманим і стильним підходом до тюнінгу BMW, представила новий пакет доопрацювань для потужного седана M5 (G90) та універсалу M5 Touring (G99). І хоча, на перший погляд, зміни не виглядають радикальними, вони виводять модель на абсолютно новий рівень продуктивності.
Майже 800 “коней” під капотом
Під капотом тепер працює 4,4-літровий V8 з двома турбінами та гібридною підтримкою. Його потужність зросла з 727 до 799 кінських сил. Тобто додали 72 “конячки” — майже як після доброго енергетика.
Це більше, ніж у McLaren 765LT — справжнього трекового суперкара. Хоч AC Schnitzer не назвав нові цифри крутного моменту чи розгону, стандартний M5 вже має 1000 Нм та прискорюється до 100 км/год за 3,5 секунди.
Аеродинаміка для щоденних перегонів
До моторних апетитів додалися й візуальні вдосконалення. Новий аеродинамічний обвіс робить машину агресивнішою: величезне антикрило ззаду, роздуті арки, передні «кігті» на бампері — усе це не просто декор, а спосіб покращити притискну силу на високій швидкості.
Дизайнери жартують: це як одягнути білого ведмедя у велошорти та окуляри для плавання — виглядає дивно, але працює.
Голос і хода теж змінилися
M5 також отримав нову вихлопну систему з нержавійки з чотирма патрубками діаметром 110 мм. Завдяки цьому звук став гучнішим та глибшим.
Підвіска стала нижчою на 20 мм, що покращує керованість. А легкосплавні диски AC6 з кованого алюмінію не лише стильні, а й легші за звичайні. Хоча з такими деталями паркуватися біля бордюрів захочеться обережніше.
І трохи про M5 Touring (G99)
Не менш цікавий виглядає універсал M5 Touring. Це перший “заряджений” універсал M5 нового покоління, і він уже став улюбленцем серед фанатів. З пакетом від AC Schnitzer він не поступається седану ні у вигляді, ні в динаміці. І при цьому ще й залишається практичним сімейним авто — на випадок, якщо треба відвезти дітей у школу на 800 конях.
AC Schnitzer вкотре довів: не потрібно радикально змінювати BMW, щоб зробити його ще цікавішим. Трохи більше потужності, трохи менше дорожнього просвіту, трохи більше стилю — і ось уже перед нами не просто M5, а справжній звір на колесах.
AC Schnitzer оновить салон BMW M5: більше алюмінію і фірмових деталей
Зміни не лише зовні, а й всередині
Тюнери з AC Schnitzer подбали та про інтер’єр нових BMW M5 G90 та G99. Салон теж отримає кілька оновлень. Серед них — модернізоване керування мультимедійною системою iDrive, нові педалі, підніжка та інші елементи з обробленого алюмінію.
Ці змінені деталі не лише виглядають спортивніше, а й створюють відчуття ще більшої динаміки всередині авто. Також на додачу — фірмові шильдики AC Schnitzer, які нагадують, що перед вами не звичайна “ешка”.
Ціна поки невідома — є час зібрати гроші
Вартість пакета доопрацювань поки не озвучена. Він ще на стадії розробки. Проте охочим варто вже зараз починати відкладати: базовий седан BMW M5 G90 коштує близько £111 000 (понад 5 мільйонів гривень), а універсал M5 Touring обійдеться ще на £2 000 дорожче.
Цікаво знати
BMW M5 — одна з найпотужніших і найтехнологічніших моделей баварського бренду. Нова генерація вперше отримала гібридну силову установку. А участь AC Schnitzer у доопрацюваннях — це завжди знак того, що буде цікаво. Компанія має понад 35 років досвіду роботи з BMW і славиться тим, що не просто додає “конячок”, а вдосконалює авто гармонійно та зі смаком.
Отже
Якщо ви шукаєте не просто швидке, а й стильне та унікальне BMW — оновлений M5 від AC Schnitzer точно вартий уваги. І хоч ціни ще немає, час подумати, де шукати гроші, уже настав.