LandCruiser 70 оновлюють під нові екостандарти (відео)
— 22.07.2025LandCruiser 70 GXL Wagon тимчасово зникає з ринку. Toyota пояснила причини та розповіла, як зміниться модель уже наступного року.
Lamborghini Temerario: гібридна ракета на кожен день
Сміливе ім’я для нового покоління суперкарів
Італійський бренд Lamborghini представив свою нову модель – Temerario. Назва перекладається як «безстрашний» або «відчайдушний» – і вона ідеально передає суть автомобіля. Це не просто наступник Huracan, а цілком новий погляд на те, яким може бути сучасний суперкар.
Під капотом – потужність та технології
Temerario отримав новий 4,0-літровий V8 з двома турбінами та плоским колінвалом. Разом із трьома електромоторами (один ззаду, два спереду) авто видає 907 к.с. і 730 Нм крутного моменту. Розгін до 100 км/год займає лише 2,7 секунди. Максимальна швидкість перевищує 340 км/год.
Це перший “базовий” Lamborghini, який працює на гібридній силовій установці, схожій на ту, що в старшому Revuelto. Навіть коли батарея порожня, бензиновий двигун усе ще видає близько 800 к.с.
Так, це гібрид – і не простий
Lamborghini створила складну, але ефективну систему. Завдяки електромоторам авто не відчуває турболагу – електрика “підхоплює” на низьких обертах, а турбіни видають повну силу аж до 10 000 об/хв. Автівка може проїхати кілька кілометрів у режимі лише на електриці – наприклад, для ранкового виїзду з гаража без шуму.
Дизайн: стриманий, як для Lamborghini
Temerario виглядає агресивно, але не надто зухвало. Широкий перед з фірмовими шестикутними фарами, продумана аеродинаміка та повітроводи. Силует авто – обтічний і «обгорнутий», а позаду видно двигун, масивний дифузор і шестикутний вихлоп.
Для любителів яскравішого вигляду є версія Alleggerita (легковагова). Вона має більше вуглепластику, спортивні сидіння та карбонові диски. Усе це додає агресивнішого вигляду та покращує аеродинаміку.
На дорозі – спокій або шквал емоцій
У місті Temerario поводиться спокійно. Проте варто натиснути на газ – і авто показує свій справжній характер. У спортивному режимі воно більш задньопривідне, а в трековому – максимально кероване, з активною допомогою передніх електромоторів.
Звук мотора – менш музичний, ніж у V10, іноді грубий на низьких обертах. Але на високих – звучить захопливо. Автомобіль стабільний, слухняний у поворотах і неймовірно швидкий.
Доступніше, але не менш вражаюче
Temerario трохи дешевший і зручніший за Revuelto. У нього звичайні двері, більше простору, а водити його простіше. І хоча він важчий за Huracan, потужність компенсує це з лишком.
Це не трековий монстр як McLaren чи Ferrari, але ближчий до «щоденного суперкара». Зручний, зрозумілий, але здатний на справжній вибух емоцій.
Наостанок – цікаво знати:
Lamborghini планує й надалі розвивати модель – очікуються ще потужніші та екстремальні версії.
Lamborghini Temerario – це новий крок бренду в епоху електрифікації. Він не намагається бути лише гучним і диким – натомість поєднує силу, стиль, технології й навіть трохи практичності. Це вже не просто авто для треку – це гіперкар нового покоління, який не втрачає духу Lamborghini.