Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Наступний Corvette збережe V8 і простий гібрид

  • Головний інженер GM спростовує чутки про повністю електричні або плагін-гібридні Corvette.
  • Каже, що більшість електромобілів швидкі, але справжні спорткари повинні залишатися захопливими у керуванні.
  • Очікується, що Corvette наступного покоління збереже V8 та систему самозарядного гібрида.

Наступний Corvette залишиться з V8: що відомо про майбутнє легендарного спорткара

Корвет C8 з середнім розташуванням двигуна вже пройшов половину свого виробництва, а розмови про його наступника — C9 — починають набирати обертів. Очікується, що нова модель з’явиться близько 2029 року. Багато хто припускає, чи не відмовиться Corvette від свого фірмового V8 на користь повністю електричного приводу.

V8 залишиться — без повного переходу на електрику

Головний інженер General Motors Тоні Рома не бачить причин для хвилювань. Corvette не планує повністю переходити на електрику, а збереже свій потужний V8. Замість цього буде застосована поміркована гібридна система, що поєднує традиційний двигун і електромотор.

Електрокар Corvette? Ще не скоро

Тоні Рома чітко заявив, що його команда не створюватиме електрокар тільки заради дотримання європейських правил, які заборонять автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння після 2035 року. Якщо колись Corvette отримає повністю електричну версію, вона має відповідати високим стандартам бренду. Як сказав інженер, «ніхто не хоче бачити логотип Corvette на машині, яка не виправдовує його спадщину».

Концепт Corvette з електродвигуном — поки що лише дизайн

У квітні 2025 року новий дизайнерський центр GM у Великій Британії показав концепт, натхненний Corvette. Цей футуристичний гіперкар мав повністю електричний привід, але це був лише дизайнерський експеримент, а не анонс майбутньої серійної моделі.

Відповідно до слів керівника дизайну GM Майкла Сімко, цей концепт покликаний вшанувати спадщину Corvette, а не показати, що саме так виглядатиме наступний спорткар. Коментарі Тоні Роми підтверджують, що серійна версія такого електрокара поки не планується.

Отже, справжні фанати Corvette можуть не хвилюватися — легендарний V8 ще залишиться у майбутніх моделях, а перехід на електрику буде поступовим і виваженим.

Що робить Corvette справжнім, за словами GM

Керівник Corvette розвінчує чутки про електрокари одним відвертим коментарем.

Для нього важливі не лише технічні характеристики. Хоч електромобілі легко демонструють шалений розгін, Corvette має пропонувати щось більше — справжнє задоволення від керування. За його словами, «автомобіль має бути захопливим у водінні», а «мистецтво керування» залишається центральним у філософії бренду.

Він підкреслив важливість потужності у співвідношенні з вагою, а також ціну та запас ходу, але найголовніше — це «емоційний зв’язок» між водієм і автомобілем. Рома зізнався, що їздив на багатьох відмінних електромобілях, але більшість із них не мають тієї іскри, яка робить спорткар незабутнім.

Він пояснив:

«Комп’ютер виконує більшість роботи.А в суботній ранок він хоче одного: «запустити двигун і послухати всі ці звуки».

На його думку, перехід на електрику відбудеться лише тоді, коли електрокар буде дійсно кращим:

«Наші авто стануть повністю електричними, коли електрокар буде кращим за те, що ми маємо зараз. А поки що ми продовжуємо робити те, що робимо… Усім варто заспокоїтися і почекати — ми прийдемо до цього в потрібний час».

Простота понад складність у гібридній системі

Головний інженер також відкинув ідею використовувати плагін-гібриди для Corvette через їхні недоліки: більшу вагу, вищу вартість і зайву складність. Він сказав, що таку систему варто розглядати лише у разі, якщо вона допоможе GM виконати конкретні регуляторні вимоги щодо електричного пробігу.

Чому Corvette обрали простий гібрид, а не складні плагін-гібриди

Поки такі бренди, як Ferrari, Lamborghini та McLaren, вже пропонують плагін-гібридні суперкарі, Chevrolet пішла іншим шляхом із Corvette E-Ray. Тоні Рома пояснив, чому так сталося.

«Я нікого конкретно не критикуватиму, але деякі наші конкуренти отримують зауваження через те, скільки треба робити налаштувань, щоб увімкнути правильний режим, заряджання і так далі. А коли сідаєш за кермо E-Ray, просто заводиш машину і їдеш. Це просто гібрид — він сам заряджає батарею, робить все автоматично. Якщо хочеш прискорити зарядку, є кнопка для цього. Але в основному все дуже просто і зручно»,

— сказав Рома.

Що очікувати після Corvette C8?

Усі ознаки вказують на те, що наступне покоління Corvette збереже V8, можливо, у поєднанні з системою самозарядного гібрида. Це дозволить зберегти фірмову формулу, одночасно покращуючи ефективність і продуктивність без втрати суті Corvette.

Хоча реліз Corvette C9 очікується близько 2029 року, поточна модель ще не сказала останнього слова. Рома натякнув, що 1250-сильний ZR1X — не фінал для C8. «Це лише остання глава», — зазначив він, обіцяючи, що команда продовжує вдосконалювати платформу, досягаючи нових рекордних показників продуктивності.

👁 6
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності