
Cadillac робить ставку на електромобілі
— 24.07.2025 / 10:04Ваш новий Caddy може містити новини зі вчорашньої газети
Електромобілі без шкідливих викидів, але з екологічним викликом
Електромобілі не виробляють шкідливих викидів із вихлопної труби, але матеріали, з яких їх виготовляють, мають свій вплив на довкілля. Щоб зменшити цей вплив, деякі виробники автомобілів почали використовувати перероблені матеріали.
General Motors використовує перероблені матеріали.
Одна з таких компаній — General Motors. Вона починає застосовувати перероблені матеріали для оздоблення салону у своїх електрокарах. Першим автомобілем, де це використано, став компактний електричний кросовер Cadillac Optiq 2025 року.
Новий підхід до інтер’єру
Ніна Чо, дизайнер кольорів, матеріалів і оздоблення, яка працювала над Cadillac Optiq, розповіла, що важливо не тільки які матеріали використовують, але і як їх застосовують у салоні.
«Ми обрали новий підхід до розміщення і використання матеріалів у салоні, щоб це було цікаво для покупця», — зазначила вона.
Таким чином, General Motors не лише піклується про екологію, а й робить інтер’єр автомобіля сучасним і привабливим.
Хто потребує пластик?
Інтер’єр Cadillac з паперу та дерева
Замість пластика на основі нафти та синтетичних тканин, які зазвичай використовують у салонах автомобілів, Cadillac обрав інший матеріал — так звану «тканину з візерунком». Вона виготовлена з пряжі, що на 100% складається з перероблених матеріалів. Така тканина має цікаву текстуру, яка гармонійно доповнює різні кольорові варіанти інтер’єру у моделі Optiq.
Новий погляд на дерев’яну обробку
Cadillac також переосмислює традиційний символ розкоші — дерев’яну обробку салону. Доступна опція «PaperWood» — це шпон, зроблений наполовину з дерева тюльпана та наполовину з переробленої газетного паперу. При близькому розгляді можна навіть побачити текст газетних листів, хоча з відстані він виглядає як звичайне дерево.
Ніна Чо, дизайнер, розповіла, що для виготовлення цього шпону тонкі шари темного дерева та газетного паперу багаторазово накладають сам на сам, а потім з отриманого «пирога» вирізають пластини для салону.
«Особливість цього процесу в тому, що кожен шпон містить різні газети, тому кожен шматок обробки унікальний і неповторний для кожного автомобіля», — пояснила вона.
Таким чином Cadillac створює не лише екологічний, а й стильний та унікальний інтер’єр для своїх електромобілів.
Продажі електрокарів Cadillac набирають обертів
Нові оновлення для моделі Optiq у 2026 році
Базова модель електромобіля Cadillac — Optiq — отримає кілька оновлень у 2026 році, хоча це лише другий рік її випуску. Головні зміни — поява нової задньопривідної версії, що дозволить знизити базову ціну, а також запуск спортивної модифікації Optiq-V. Крім того, деякі з перероблених матеріалів, які використовуються в салоні Optiq, з’являться і в трирядному електричному позашляховику Cadillac Vistiq 2026 року.
Широкий вибір електромобілів Cadillac
Окрім Optiq та Vistiq, в лінійці електромобілів Cadillac є моделі Lyriq і Escalade IQ, а також розкішний седан Celestiq, який виготовляють вручну і який коштує близько 350 тисяч доларів. Таким чином, Cadillac пропонує електричні авто, що відповідають їх бензиновим кросоверам.
Cadillac — лідер на ринку електрокарів класу люкс
У другому кварталі GM повідомила, що Cadillac став найпопулярнішим брендом електромобілів класу люкс у Сполучених Штатах. Кожен четвертий автомобіль Cadillac, проданий у США в першій половині року, був електричним. Це свідчить про швидке зростання популярності електрокарів бренду.