Yangwang U9: сміливий дизайн із Китаю
— 29.07.2025Китайський бренд Yangwang створив яскравий і несподіваний суперкар. Френк Стівенсон пояснив, чому цей автомобіль варто сприймати серйозно.
Класика з новим серцем: легендарний Corvette Sting Ray отримав друге життя
Старе — це нове?
Сьогодні Corvette має шалений попит. Навіть оновлений базовий C8 — це потужне спорт купе за доступною ціною. А версії Z06, ZR1 і майбутній ZR1X здатні конкурувати з європейськими суперкарами, але коштують значно дешевше.
Та попри це, якщо запитати справжнього фаната, що б він хотів бачити в гаражі у недільний ранок — новенький C8 чи класичний Sting Ray — більшість оберуть класику.
Краса потребує змін
Однак у ретроавтівок є одна проблема — вони їдуть, як старі машини. Corvette другого покоління (1963–1967) мав революційні зміни, такі як незалежна задня підвіска та дискові гальма на всі колеса (з 1965 року). Але навіть найновішій з них — майже 60 років.
Хтось насолоджується «вінтажним» стилем кермування з неслухняним рульовим і чотириступеневою коробкою. Але є й ті, хто хоче все й одразу: класичний вигляд із сучасними характеристиками. Саме таку ідею втілили в життя у цьому відреставрованому Corvette Sting Ray 1967 року.
Класика з технологіями 21 століття
Це купе залишається впізнаваним Sting Ray, але в ньому практично все модернізовано: двигун, шасі, салон і кузов. Авто отримало ширші крила, оновлений капот із повітрозабірником (як у оригінальних моделей із 7-літровим двигуном), а також прибрані бампери для більш агресивного вигляду.
Цей рестомод — не просто пам’ять про минуле, а приклад того, як класичний дизайн можна поєднати з новітніми технологіями, не втрачаючи духу легенди.
Інтерес до рестомодів зростає в усьому світі. Такий підхід дозволяє поєднувати ностальгію з комфортом та надійністю сучасних авто. У США подібні екземпляри часто з’являються на престижних аукціонах, таких як Mecum у Монтереї. І не дивно: адже ці машини — це більше ніж транспорт, це історія, що рухається.
Серйозні технічні оновлення рестомодованого Corvette Sting Ray
Цей рестомодований Corvette Sting Ray отримав потужний 7,1-літровий (432 куб. дюйми) V8 двигун з кованими деталями, алюмінієвими головками та сучасним електронним упорскуванням пального. Хоча спочатку невідомо, який саме мотор стояв під капотом при виході з заводу, нинішній силовий агрегат забезпечує відмінну потужність та надійність.
Автомобіль оснащений п’ятиступеневою механічною коробкою передач, дисковими гальмами Wilwood на всіх колесах, кермовим управлінням зі швидким передавальним числом та підвіскою Global West з регульованими амортизаторами.
Комфорт і стиль — поєднання класики та сучасності
Всередині, як і зовні, це гармонійне поєднання старого та нового. Спортивні сидіння з простьобаною шкірою значно зручніші та мають більше налаштувань, ніж оригінальні крісла класичного Sting Ray. Система клімат-контролю Vintage Air допомагає підтримувати комфортну температуру навіть у спекотні дні.
Для кого цей Corvette?
Навіть із численними модернізаціями цей Corvette C2 не зможе змагатися з сучасними моделями Z06, ZR1 чи ZR1X за швидкістю. Проте він ідеально підійде тим ентузіастам, хто цінує класичний стиль, але не обмежується прагненням до абсолютної оригінальності.
Якщо ви шукаєте по-справжньому унікальний автомобіль із душею класики та сучасними технічними можливостями — цей Sting Ray саме для вас. Лот вже виставлено на аукціон Mecum у Монтереї.