Yangwang U9: сміливий дизайн із Китаю
— 29.07.2025Китайський бренд Yangwang створив яскравий і несподіваний суперкар. Френк Стівенсон пояснив, чому цей автомобіль варто сприймати серйозно.
Autotique представила два нових обвісних комплекти для легендарної Honda NSX
Австралійське ательє Autotique представило у Сіднеї нові дизайнерські рішення для спорткара Honda NSX першого покоління — модель, яку свого часу допомагав удосконалювати сам Айртон Сенна.
Класика, що не втрачає популярності
Оригінальна Honda NSX (в Америці відома як Acura NSX), яка з’явилася у 1990-х роках, давно здобула статус сучасної класики. Її цінують за витончений дизайн, інноваційні технічні рішення та зв’язок з легендарним перегонником Айртоном Сенною. Не дивно, що цей автомобіль досі має велику армію шанувальників, а тюнінг-ательє по всьому світу продовжують створювати нові модифікації.
Два нових комплекти — для шанувальників класики та екстриму
Одне з останніх оновлень запропонувала компанія Autotique з Австралії. Вони розробили два комплекти для модернізації NSX — Widebody та OEM Plus. Обидва варіанти вперше представили на автошоу Session AU, що пройшло цього місяця у Сіднеї.
Агресивний Widebody — головна новинка
Головною зіркою шоу став Widebody-комплект. Його початковий дизайн створив незалежний норвезький дизайнер Piston Zero. Потім проєкт передали до рук тайського майстра Mozy, який зібрав перший прототип. Завершальну підготовку до обмеженого виробництва виконала сама Autotique.
Цей комплект значно змінює зовнішність автомобіля. Майже всі зовнішні панелі кузова замінили на спеціально виготовлені. Машина виглядає як сучасний суперкар. З оригінальних деталей залишилися лише фари-“підйомники”, двері, капот та віконна частина. Для основи обрали саме першу версію NSX, яка випускалася з 1990 по 2001 рік. Пізнішу модернізовану модель (2001–2006) тюнери вирішили не використовувати.
Незабаром у продажу
Обидва обвісних комплекти від Autotique з’являться у продажу найближчим часом. Наразі їх можна буде замовити за попереднім записом. Ціни поки що не розголошують.
Honda NSX залишається іконою спортивного автосвіту, а нові ініціативи від тюнерів, як-от Autotique, дають цій класиці друге дихання.
Autotique представила нові деталі для Honda NSX: від агресивного Widebody до стриманого OEM Plus
Австралійський тюнінг-ательє Autotique продовжує оновлювати образ класичної Honda NSX першого покоління. Після гучної прем’єри у Сіднеї компанія розповіла більше про обидва комплекти — Widebody та OEM Plus.
Агресивний дизайн спереду й ззаду
Спереду NSX у версії Widebody отримала новий бампер із більшими повітрозабірниками, тонкими світлодіодними денними ходовими вогнями та масивним сплітером. З боків з’явилися розширені крила і нові пороги, які надають автомобілю ще більш впевненого вигляду. Шоукар стоїть на кастомних дисках з надзвичайно низькопрофільною гумою та має значно занижену підвіску.
Ззаду — ще більше змін. Оригінальні ліхтарі на всю ширину замінили на сучасні світлодіодні блоки з тонованим склом. Новий задній бампер став ширшим, аби відповідати роздутим крилам, і тепер має великий дифузор з подвійними вихлопними трубами з боків.
Завершує образ нове заднє антикрило, яке пофарбоване в колір кузова. Загалом дизайн майже повністю відповідає першим рендерам, хоча деякі елементи — наприклад, логотипи Honda, вентиляційний капот і аеродинамічні накладки — у фінальній версії відсутні.
Альтернатива для поціновувачів стриманості
Для тих, хто не прагне радикальних змін, Autotique пропонує більш стриману версію — NSX OEM Plus. У цьому комплекті оновлено передній бампер, змінено повітрозабірники, додано трохи піднятий капот, подовжені пороги та розширення заднього бампера. Дизайн залишається близьким до класичного, але виглядає сучасніше.
Без змін у технічній частині
Autotique не пропонує жодних змін у підвісці чи двигуні. Це означає, що модернізована NSX збереже стандартний 3,0-літровий атмосферний V6 з системою VTEC, який видає 270 к.с. та 285 Нм крутного моменту. Двигун, як і раніше, розташований позаду сидінь.
Продаж — незабаром
Компанія планує відкрити попереднє замовлення на обидва комплекти найближчим часом. Ціни поки що не розкривають. Чи наважаться власники рідкісних і дорогих моделей Honda NSX на таке глибоке оновлення — покаже час. Адже ціна на оригінальні екземпляри стрімко зростає на ринку колекціонерів.